Welke nummers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef pinquit het volgende:
hèhè, ik zat al de hele tijd te wachten tot iemand m zou volpostenik had er zelf geen zin in
![]()
ik heb voetbalplaatjes in de aanbieding!
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdquote:
Ja, samen met die verandering van Nick wordt het wel angstig hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdmoeten jullie ons iets vertellen?
Ik kom nooit in OUDquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdmoeten jullie ons iets vertellen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben het met freecell eens, wat stinken die dingen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alle Stockholmgangers;
Koffie bij mij!
quote:
Die is gaaf inderdaad. Als je voor goedkoop gaat is er nog een formule 1-hotel net buiten de stad met goede verbinding naar het centrum.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar doe jij es een lijstje van leuke tips qua ehm, barretjes, eettentjes en goedkope slaapplaatsen voor ska dan?
Ik ben toen bij de "av chapman" geweest skadhd! dat was wel super goed bevallen, heel erg dicht bij het centrum, maar je moet er wel van houden. Het is een soort (jeugd)herberg, waar je ook kamers voor met zn 2 kunt boeken, dat wel, maar dus met douche en toilet op de gang. En het is zeg maar een soort oude grote driemaster. Een gebouw op de kade en die boot, das het hotel.
en ook niks in mijn lijstje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef bixister het volgende:
ooh huup ik zie nu pas je lijstje. helaas: die hebben we allemaal al.
Ik had wel van die mooie combinaties zoals 206 ipv 260 en 008 ipv 088quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef bixister het volgende:
jammer rijstebuiltje! maar ons wensenlijstje is ook wel steeds specifieker aan 't worden, dus lastig om precies die te hebben.
'quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef pinquit het volgende:
ah zonde van je bijbelstudiegrepo van de krek zeg![]()
vanaf wanneer móet het beter worden? (zegmaar van als het nu niet beter wordt nog es naar de dokter ofzo?)
Mja, vandaag dus voor de rest hee rustig gedaan en dat ga ik morgen ook weer proberen inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef bixister het volgende:
freecell, dat klinkt toch wel als een hersenschudding die je even serieus moet nemen. probeer echt rustig aan te doen he!
hmm, en nog wat één-tweetjes misschien? dat vind ik ook altijd mooie combinaties.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik had wel van die mooie combinaties zoals 206 ipv 260 en 008 ipv 088
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had al wat geschrevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef skadhd het volgende:
Ja, k had een heel verhaal getypt en toen wast weg
Kom maar op met die Stockholm ideetjes en dingetjes.
Over een maand weet ik hopelijk de data waarop vriendlief kan.
Die moet op scoutkamp, vakantiewerken en nog meer deze zomer. Dus das wat lastig,
hihi ik dacht dat je bedoelde: ik heb mijn dvdspeler in de kliko laten vallen en nu is ie stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb mijn dvdspeler afgelopen week de kliko in gedonderd.. Kapoet !
Oudje huhquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh... das eh, ook wat anders Rijstebuiltje
Speciaal voor jou dan! komt ie hè... zit je?
*blub*
Ja tuurlijk, maar Stockholm is best groot en de omgeving nog een beetje groterquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh... das eh, ook wat anders Rijstebuiltje
Speciaal voor jou dan! komt ie hè... zit je?
*blub*
Knutt, misschien wat namen van parken in de buurt ofzo? Concrete adressen? Ik ben ook wel benieuwd
Ja hijs wat minder actueel dan dat vliegtuig van vanmiddagquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Oudje huh
Ik ga slapen .. Truste!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef skadhd het volgende:
Die Af Chapman leek me tof. Dus ik kijken...double room blabla. Stapelbed
Kan geen kamers vinden met een normaal tweepersoonsbed.
Knut, zo'n huisje in de natuur is ideaal, alleen moeten we wel een goede verbinding naar de stad hebben,
En misschien is het juist handiger om in de stad te zitten omdat we maar 6 daagjes blijven ofzo.
Pfff. Vakantie zoeken is vermoeiend!
http://www.flottsbro.se/inenglish/cottages.asp?edpage_id=34quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef skadhd het volgende:
Die Af Chapman leek me tof. Dus ik kijken...double room blabla. Stapelbed
Kan geen kamers vinden met een normaal tweepersoonsbed.
Knut, zo'n huisje in de natuur is ideaal, alleen moeten we wel een goede verbinding naar de stad hebben,
En misschien is het juist handiger om in de stad te zitten omdat we maar 6 daagjes blijven ofzo.
Pfff. Vakantie zoeken is vermoeiend!
T zou romantisch zijn om de matrassen naast elkaar te leggen en snuggle up together.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
stapelbed niet romantisch nee? Daar had ik even niet bij nagedacht dat het inderdaad stapelbedden waren
hahahaha zie jou t boomhutbed voor julliezelf kopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef skadhd het volgende:
[..]
T zou romantisch zijn om de matrassen naast elkaar te leggen en snuggle up together.
Alleen doen we dat al op zijn studentenkamer dus de charme is er al een beetje vanaf.
Wij zijn niet romantisch in bed. Even knuffelen. Welterusten liefje. Slaap lekker en omdraaien en ver weg van elkaar in slaap vallen..
Zo'n stapelbed is zo slecht nog niet
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
http://www.flottsbro.se/inenglish/cottages.asp?edpage_id=34
Leuke huisjes, bij een meer op een friluftspark (reacreatiegebied) 20 minuten van de stad met OV. Uitgebreide wandelmogelijkheden.
Whaha, hijs er hip genoeg voor..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
hahahaha zie jou t boomhutbed voor julliezelf kopen
Kon ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Sugar het volgende:
Daar zou ik dus níet van af kunnen blijven, he?
Onderste (ook die van bep) was zwitserse room en aardbeienjam, bovenste was chocoladebotercreme met abrikozenjam en mandarijntjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieve taartjes Maneki. Wat zat er in als vulling? (Ik zag die graaifoto net)
Morguh...quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:51 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !
Iemand nog wilde plannen voor vandaag ?
ja, heb je dr gezien??quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:44 schreef Popples het volgende:
vicky was amber gisteren naar de dierentuin geweest?
nee maar je vertelde gisteren dat ze met opa en oma naar de dierentuin ging.quote:
ahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:51 schreef Popples het volgende:
[..]
nee maar je vertelde gisteren dat ze met opa en oma naar de dierentuin ging.
maar ik een heel bankje gemist omdat ik gisteren weg was. vandaar dat ik het vroeg
Ze vond het helemaal geweldig maar het Oceanium vond ze in eerste instantie eng. En er liep ook ee ntijger heen en weer in ht binnenverblijf en dat vond ze helemaal niets.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:56 schreef Saffier het volgende:
Vicky hoe heeft Amber het gehad in de dierentuin? En je korte nacht kwam dat door je spook?
geen idee.. mijn kind is af en toe een beetje raar...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Oceanium eng?Omdat het zo groot is?
Auw Vicky... buikpijn is rot![]()
En ik zal vandaag braaf rustig aan doen, de was wacht wel een dagje of 2
En kijk nou
[ afbeelding ]
Kinderen zijn wel vaker raarquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.. mijn kind is af en toe een beetje raar...
Ja buikpijn is zeker rot, vooral als je er verschrikkelijke krampen bij hebt en niet naar de plee kan..![]()
Leandertje is lief![]()
nee tis zwangerschapsgerelateerd. Had het bij Amber ook. Heb al zakjes met vezels in huis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Kinderen zijn wel vaker raar
En heb je dat vaker? Lijkt me heel vervelend(als het te lang duurde zou ik iets laxerends nemen geloof ik)
En Leander is lief, maar daar zit zijn haar wel heel raar hoorof zie ik dat alleen
Ah, vandaar! En dan kan je er dus idd weinig aan doen....quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee tis zwangerschapsgerelateerd. Had het bij Amber ook. Heb al zakjes met vezels in huis.
ik ga maar eens douchen een aankleden. schoonmoeder komt om 11 uur op visite en die is meestal vroeger...
ja volgens mij nadat ik bevallen was..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar! En dan kan je er dus idd weinig aan doen....
Ging het bij Amber wel over na een tijdje?
Ja, dat geeft niet dat dat meer kost. Maar ik heb nooit een 50ct muntje. Pin altijd het weekgeld contant en meestal is er dan weinig over na de boodschappen etc. En dus ook geen 50ct muntje. Of soms wat kleingeld wat ik dan weer moet wisselen. Vandaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef bixister het volgende:
ingrid een winkelwagenmuntje?daar kun je toch ook een muntje van 50ct voor gebruiken? versturen van zo'n muntje kost al gauw meer dan dat vrees ik.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef mrien het volgende:
Ik heb er nog wel 1tje Ingrid
Hmmm, muggebult misschien dan toch. Vaag iig!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Spontaan koortslip krijgen kan niet volgens mij Ingrid, het wordt veroorzaakt door een virus dus je moet eerst in aanraking zijn geweest met dat virus (maar je kunt het wel krijgen als je drinkt van hetzelfde glas als iemand die het wel heeft...)
Kun je niet bij de servicebalie van Appie vragen om zo'n muntje anders? Ik dacht dat ze die altijd daar hadden liggen. Ik heb er geen voor je in ieder geval. Sorry.
Ik vind het wel wat vreemd hoor, tis één x 50 cent en bij bijna alle winkels zijn er periode's dat ze die reklame muntjes uitdelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, dat geeft niet dat dat meer kost. Maar ik heb nooit een 50ct muntje. Pin altijd het weekgeld contant en meestal is er dan weinig over na de boodschappen etc. En dus ook geen 50ct muntje. Of soms wat kleingeld wat ik dan weer moet wisselen. Vandaar.
Maar jij hebt het dus niet , begrijp ik.
HIer bergen van die dingen, een maandje of 2 terug kreeg ik ze elke keer als ik pinde ivm de acitie klein berdrag, pinnen mag...maar ja ze verdwijnen hier ok net zo snel weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat vreemd hoor, tis één x 50 cent en bij bijna alle winkels zijn er periode's dat ze die reklame muntjes uitdelen
Ja hier ook de kinderen spelen er mee alsof het echt geld is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef Stout het volgende:
[..]
HIer bergen van die dingen, een maandje of 2 terug kreeg ik ze elke keer als ik pinde ivm de acitie klein berdrag, pinnen mag...maar ja ze verdwijnen hier ok net zo snel weer
Nouja, ik vraag toch niet om geld ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hier ook de kinderen spelen er mee alsof het echt geld is.
Ik snap best dat je eens krap zit, maar om een winkelmuntje vragendan ga je wel diep
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi gorengquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:02 schreef innepin het volgende:
Wokken moet lukken![]()
Ik ben echt zo niet creatief in de keukenGelukkig woon ik samen met een kok, dat scheelt...
Huup, nasi maken, weet ik veel hoe dat moet joh![]()
daar heb je toch ook helemaal geen geld voor, want dan kan je net zo goed 50 cent in je kar proppen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag toch niet om geld ofzo?
Je kunt ze nergens kopen hoor.
Ja moet je die wel hebben he. Aaargh laat ook maar verder. Ga het niet nog eens uitleggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:30 schreef moussy het volgende:
[..]
daar heb je toch ook helemaal geen geld voor, want dan kan je net zo goed 50 cent in je kar proppen.
ja! die bedoelde ik!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
Dit topic! ik kreeg melding dat er niets inzat ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja! die bedoelde ik!![]()
ik zag het te laat anders had k misschien ook nog wel meegedaan(maar ik vind ze er geen van allen echt extreem goed uitzien...
ik was wel heel benieuwd naar die van Robin!)
Wat doet het weer Buuf?
Hier hangen ze bij de suup gewoon bij de kassa, zodat je er ook kan vragen bij het afrekenenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag toch niet om geld ofzo?
Je kunt ze nergens kopen hoor.
Ik ook, ligt dus niet aan jou buufquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit topic! ik kreeg melding dat er niets inzat ofzo?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit topic! ik kreeg melding dat er niets inzat ofzo?
ik kreeg er laatst een toen ik een daklozenkrantje kochtquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hier hangen ze bij de suup gewoon bij de kassa, zodat je er ook kan vragen bij het afrekenen
Op marktplaats staan ze ook voor 0.20 cent dus niet te koop klopt niet helemaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik kreeg er laatst een toen ik een daklozenkrantje kocht(was wel een gebruikte en van de verslavingszorg maar hij zal wel blij geweest zijn met mijn babbeltje ofzo)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
Dan zorg je er toch voor dat je die hebt, doe ik ook! Ik heb ook wel eens geen, gewoon omdat ik nooit zin heb om te wisselen of wat dan ook, dan pak ik een mandjequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja moet je die wel hebben he. Aaargh laat ook maar verder. Ga het niet nog eens uitleggen.
nasi hoeft echt niet ingewikkeld te zijn hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:50 schreef innepin het volgende:
[..]Wat zijn jullie lief en behulpzaam
![]()
Es kijken wat ik er van bak vanavond...
En huup, natuurlijk ga ik dat niet aan m'n vriend vragen, dan voel ik me helemaal zo'n n00bIk probeer zo weinig mogelijk aan hem te vragen wb koken, haha. ik ben al zo dom op culinair gebied... stond laatst in de supermarkt en toen moest ik 'm bellen omdat ik bij god geen idee had hoeveel broccoli je nodig hebt voor 3 personen. dat soort dingen
![]()
ja daarom zei ik het ook net hierboven... ik vond ze er geen van allen extreem goed uitzien ofzo maar het zal wel. Ik ken wel nasi die zo bruin is maar zo eh, nat-achtig zie ik ze toch niet vaak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Al die nasi in dat topicLijkt voor geen meter op mijn nasi
![]()
Die is niet zo pappig en bruinig enzo
oja zo'n mandje met een uitschuifbaar hengsel en wieltjes,die vind ik ideaal !quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan zorg je er toch voor dat je die hebt, doe ik ook! Ik heb ook wel eens geen, gewoon omdat ik nooit zin heb om te wisselen of wat dan ook, dan pak ik een mandje
Klinkt als een duidelijk receptquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nasi hoeft echt niet ingewikkeld te zijn hoorhet is van origine ook een restjesgerecht zeg maar. Gewoon je kipblokjes marineren met t een of ander, aanbakken, groente dr bij en rijst erbij. En het geheel op smaak brengen. Ik hou zelf van knoflook en ui erdoor maar dat moet je wel in huis hebben dan.
Als je dan toch naar de super gaat, gewoonlijk eet men nasi met iets zuurs, atjar of augurk dat idee... en je kunt er ook van die dingen bij halen om je rijst wat mee te eh 'decoreren' van die seroendeng bijvoorbeeld. Jamjam
trouwens, ik weet niet hoe kook-n00b je bent hoor maar eh, rijst die je erdoor flikkert moet wel eerst gekookt en afgekoeld zijnniet net als mn lieve broertje er rauwe rijst doorheen gooien, dat werkt niet
* Stout gaat in kookjuf modusquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt als een duidelijk receptKip, check. Marinade moet ook wel lukken, knoflook en ui hebben we ook. Augurken zijn vanzelfsprekend ook in huis
Rijst en groente ook... ohhh het valt allemaal nog best mee. We hebben zelfs nog ergens een kastje vol oosterse kruiden, geloof ik
ik heb nog nooit nasi gemaakt, valt niet op he?
![]()
Rijst koken had ik wel bedachtmaar wrom afkoelen?
ja maar ze heeft al kip in huisquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef pinquit het volgende:
nasi met varkensvlees is lekkerder hoor
een watte ?? magnawatte ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Ingrid, soms kun je ze vinden op www.gratiz.nlSowieso een leuke site waar je met een beetje mazzel hebbedingetjes kunt scoren. Ik heb er zelfs een keer een maglite vandaan
neeee mafkequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
vark is vark en kip is kip......dus rund is rund ??![]()
Ik vind nasi het lekkerst met varkensvlees maar dat laat ik dan wel echt lekker zacht worden..
ik vind vis zo wie zo engquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:11 schreef pinquit het volgende:
ik "moet" van mijn broer nigiri sushi maken. maar eigenlijk vind ik het doodeng om zo'n lap rauwe vis te eten
gewoon bij de ah to go zo'n bakje scoren en dat leuk op een bordje draperenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:11 schreef pinquit het volgende:
ik "moet" van mijn broer nigiri sushi maken. maar eigenlijk vind ik het doodeng om zo'n lap rauwe vis te eten
ik geef/gaf kookles maar ben nu ff overspannen thuis, ik ga als ik weer ga werken misschien wel weer koken geven maar twijfel heel erg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
neeee mafke
koe is rund![]()
![]()
was/ben jij kookjuf dan trouwens?
Ik had vroeger toen ik klein was kinderkooklesdat was zo leuk. Op woensdagmiddag en dan gingen we koken, eerst het recept helemaal doorspreken en vervolgens zelf koken. Van kerstkoekjes met kerst en gevuld speculaas met Sinterklaas tot gewoon aardappeltjes met een speklapje en rode kool met appel.
komkommer is standaard natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tok!![]()
Rocka sushi met komkommerof tamago-sushi
"ja is superrrrlekker lekker zoetig"quote:Bereiding
Stroop de palingen en maak ze zelf schoon of koop ze panklaar. Verwijder de ruggegraat en verdeel de paling in moten van 8 cm. Sla ze plat met een hakmes en bestrijk ze met olie. Leg de moten onder de grill en rooster ze bij matige hitte minstens 5 minuten per kant; bestrijk af en toe met olie. Vermeng de mirin en sojasaus in een steelpan en breng aan de kook. Doop de palingmoten erin en leg weer onder de grill tot de glazuur droog wordt. Bestrijk weer met glazuur en rooster verder tot de paling gaar en de saus op is.
Soms wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
komkommer is standaard natuurlijken altijd lekker! Ik heb nog wel bamboe in huis maar geen wortel oid...
Maak jij het wel es?
teveel zout? door de soyasaus? Hmm ik weet niet, ik bedoelde de soyasaus meer om een scheutje aan het ei toe te voegen. Als je 1 of 2 eitjes gebruikt dan valt het op een geheel wel mee denk ik? Niet raarder dan gewoon zout over je gekookte eitje strooien. Ze hebben ook low-salt soyasaus hè, heb je die niet dan in je verzameling?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah een ei heb ik welVoor omeletreepjes/blokjes bedoel je!? Dat kan ik wel es gaan doen!
En ik heb ook nog van die gedroogde champies liggen (ben effe de naam kwijt). en sesamzaadjes! Ik ga zo es de boel opsnorren denk ik!
Ik vraag me alleen af of je dan niet veel teveel zout binnen krijgt (ivm bloeddruk). Soyasaus heb ik wel(ik denk zo'n 7-8 verschillende, beetje obsessies met sommige producten geloof ik...)
die bij de euromast?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
sushi makenIk wil morgen naar Rotterdam..ff een bezoekje brengen aan de drijvende toko
Ja diequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
die bij de euromast?
Ben er nog nooit binnen geweest (wel in het restaurant om te eten) maar spreekt erg tot de verbeelding
oh ik wel hoor, ik waag me alleen niet aan het zelf maken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef _Bar_ het volgende:
ieuw sushi dat vind ik echt niet lekker.
Het is echt veel makkelijker dan het lijkt hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ik wel hoor, ik waag me alleen niet aan het zelf maken.
Sjieke zaklampquote:
Oh, ja ik ben nogal van de soyasausquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
teveel zout? door de soyasaus? Hmm ik weet niet, ik bedoelde de soyasaus meer om een scheutje aan het ei toe te voegen. Als je 1 of 2 eitjes gebruikt dan valt het op een geheel wel mee denk ik? Niet raarder dan gewoon zout over je gekookte eitje strooien. Ze hebben ook low-salt soyasaus hè, heb je die niet dan in je verzameling?
sjieke zaklampquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sjieke zaklampAls je echt een goeie zaklantaarn zoekt, neem een Maglite
[ afbeelding ]
Kwoutnetzagge! Mijn mamsie gebruikt die bij het uitlaten der tackels. Maar dan om enge mannen mee op de harses te timmeren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sjieke zaklamp![]()
![]()
laat het de survival-fanatiekelingen maar nie horen![]()
volgens mn pa zijn die grote maglits ook uitermate geschikt om een inbreker mee op zn harses te slaan haha.
Ow dat heb ik ook wel eens, heb je ineens een ei in je oorlelquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:05 schreef pinquit het volgende:
ik heb ook zere oorlellenmijn gaatjes-die-ik-al-jaren-niet-meer-gebruik gaan spontaan ontsteken enzo
heel stom.
sushi valt onder een verantwoord dieet hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe moet ik ooit een dieet vol gaan houden als jullie hier over alleen maar lekkere dingen kunnen praten?
het kan met je hormonen te maken hebbenquote:
Wist je dat in sushi rijst (of Japanse rijst for that matter) aanzienlijk minder caloriën zitten dan in gewone jasmijn/pandan/surinaamse rijst?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe moet ik ooit een dieet vol gaan houden als jullie hier over alleen maar lekkere dingen kunnen praten?
Oh ja! Maar ikwilutnu! en daar kan ik hier in Schk'veen niet aankomen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
sushi valt onder een verantwoord dieet hoor
Dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
het kan met je hormonen te maken hebben
Bij mij jeuken ze ook als ik ongesteld word (of als ik zwanger ben... toen ik zwanger was van B heb ik al mijn piercings verwijdert)
Oh! goeie wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef RockabeIIa het volgende:
huup jij hebt toch ook een Iphone?
buuf, weet je wat goeie vervanging is? Pizza en oreo's!
Genoegquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wist ik echt niet![]()
Had je er veel Rocka?
niet zomaar natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Mensen timmeren met zaklampen?Behoorlijk onaardig
Ja, inderdaad. Voor niets gaat de zon op hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
niet zomaar natuurlijkze moeten er wel eerst iets voor doen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
niet zomaar natuurlijkze moeten er wel eerst iets voor doen.
Ik ben er ook een aantal keer geweest. Erg genoten, verliefd op Zwedenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar doe jij es een lijstje van leuke tips qua ehm, barretjes, eettentjes en goedkope slaapplaatsen voor ska dan?
Ik ben toen bij de "af chapman" geweest skadhd! dat was wel super goed bevallen, heel erg dicht bij het centrum, maar je moet er wel van houden. Het is een soort (jeugd)herberg, waar je ook kamers voor met zn 2 kunt boeken, dat wel, maar dus met douche en toilet op de gang. En het is zeg maar een soort oude grote driemaster. Een gebouw op de kade en die boot, das het hotel.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef skadhd het volgende:
Ik las Nasi en sushi.
Pinq..je had jullie nasi moeten doen in dat topic. Die is het aller aller aller aller aller x2000 lekkerst.
Lief en ik hebben weer genoten maandag. Alleen doet hij er nog eens 2 theelepels van de extra hete sambal in.
En ik wil mee naar de sushi en high tea meet.
Nasi-meet kan dan vast ook wel...
Als niet mama mag ik ook wel komen toch? *Lief smoeltje opzet*
En ik at net een krentenbol en een appel en dronk warme choco. Jummie!
Dat is ook logisch toch? Anders bel je daar even heen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:21 schreef Raissa het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje van mijn internist... Krijg de uitslag van een coloscopie en hij zou bellen tussen 12 en 2... Heel irritant vind ik het dat 'ie te laat is, ben toch eigenlijk wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag
Mijn ervaring met deze arts is dat hij altijd wel belt maar nooit om het afgesproken tijdstip.. Normaal gesproken belt hij altijd veel vroeger... Maar goed, ik wacht nog even af...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook logisch toch? Anders bel je daar even heen?
Wil inderdaad ook niet te opjagerig zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef huuphuup het volgende:
Raissa irritant hè? Je wilt ook niet gelijk zelf bellen dan voel je je ook weer zo eh, opjagerig ofzo... heeft ie inmiddels gebeld? Goed nieuws hoop ik? *duimt*
quote:Update van de ziekenboeg hier voor wie het boeit over mn zusje dr knie-uit-dr-kom verhaal. Het gips is er vanaf, maar ze zit nu van dr enkel tot haar lies in een spalk, dus daar schiet ze niets mee op. En over 4 tot 6 weken moet ze toch geopereerd worden. Gelukkig voor haar alleen aan deze knie. (Het is dezelfde chirurg als die 30 jaar geleden mn moeders knieën heeft gedaan) En daarna mag ze weer 8 weken in het gips. Zo sneu voor haar. Stedentrips naar Londen en Berlijn zijn gecanceld en ook dingen als festivals enzo in de zomer gaat niet door
Sterkte!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
mijn oudoom ligt nu thuis in coma, zal denk ik niet lang meer gaan duren. Was net even binnen gelopen om afscheid te nemen. Gelijk maar gezegt dat hij mijn oma en opa de groeten moet doen.
Nee, nog nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef innepin het volgende:
Raïssa, nog steeds geen belletje gehad?
Whahaahaha, zijn wij zussen? Dat zou mijn uitspraak kunnen zijnquote:ik zou ze opbellen hoor! Nou ja, ik waarschijnlijk niet, want daar ben ik dan weer te suf voor, maar het is ws wel een goed idee
nee nog geen nieuws we staan ingeschreven, kan dus nog 3 jaar duren maar de wachttijd is veel korter dan hier in limburg. ach we zien wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef RockabeIIa het volgende:
popples, tis op helaas! Maar als je toch hier in de buurt gaat wonen dan wil ik met veel plezier een keer baken voor jullieHeb je daar al meer nieuws over eigenlijk?
Altijd al een zusje willen hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
[..]
Whahaahaha, zijn wij zussen? Dat zou mijn uitspraak kunnen zijn
Zo wil ik Sigur Ros nog een keer in het eggie zien!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Valt vast mee Saffier. Hoe ist verder met je?
Ik wil de White Lies nadat ik dit zag in het echt zien!!!
Beetje moe om eerlijk te zijn, vanavond gewoon vroeg naar bed, morgen weer lekker werken, wel een lange dag en dan een druk weekend. En jij? Heerlijk zwanger? sorry ik kom niet/nauwelijks in Z&G En die cake... ach, als het niets is maak ik morgenavond of zaterdagochtend wel weer een nieuwequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Valt vast mee Saffier. Hoe ist verder met je?
Ik wil de White Lies nadat ik dit zag in het echt zien!!!
Dennis of Jon ...een van die twee is de mol volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond weer Wie is de Mol!
Ik ben heel benieuwd, want mijn Mol is er dus vorige week uit gegaan, dus nu weet ik het niet meer.
Reese zei vorige week al 'ik zit op Dennis' klinkt wel heel erg leuk natuurlijk!![]()
Ik heb dus juist echt geen flauw ideequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik roep al vanaf het begin dat Dennis de mol is. Maar Jon en Anniek kunnen het ook zijn. Dus is het Vivienne.![]()
En da's geen straf toch, op Dennis zitten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo wil ik Sigur Ros nog een keer in het eggie zien!
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die de mol niet kijkt.
Nee hoor, dat kijk ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die de mol niet kijkt.
ohhh snoopy..lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hier gaat er straks een kip in de oven met knoflook, een berg kruiden, paprika en bouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |