En terechtquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Die kostte 50 euro extra, dus die heb ik maar laten liggen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:40 schreef Soempie het volgende:
Foto van mij misbruikt door iemand.
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zou moeten leren, maar ik heb geen zihin.
Tijd voor een beloningssysteem.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zou moeten leren, maar ik heb geen zihin.
Dat is echt zo'n moeder opmerking. TM, de SC-moeder.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n moeder opmerking. TM, de SC-moeder.
Ik heb vandaag al genoeg chocola gehad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor een beloningssysteem.
Dat zou mijn moeder nou nooit zeggen. Van haar hoef ik niet te leren of te werken. Ze vraagt zich af waarom ik niet gewoon met een rijke man trouw.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef Soempie het volgende:
Dat is echt zo'n moeder opmerking. TM, de SC-moeder.
Strafsysteem danquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al genoeg chocola gehad.
quote:Dat zou mijn moeder nou nooit zeggen. Van haar hoef ik niet te leren of te werken. Ze vraagt zich af waarom ik niet gewoon met een rijke man trouw.
dat zegt mijn vader ook dat ik maar met een rijke vrouw moet trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
Dat zou mijn moeder nou nooit zeggen. Van haar hoef ik niet te leren of te werken. Ze vraagt zich af waarom ik niet gewoon met een rijke man trouw.
Ik zie een match!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zegt mijn vader ook dat ik maar met een rijke vrouw moet trouwens
Als ik het zo lees, dan zou ik nog wel een paar jaar wachten met trouwen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een match!
Want Wyccie wordt arts. Ergo pecunia!
Ik heb daar nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Tuurlijk wel.
In Medisch Centrum West rommelden ze ook allemaal met elkaar...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
In Medisch Centrum West rommelden ze ook allemaal met elkaar...
Moet je eens naar "Spoed" kijkenquote:
Ik niet.quote:
Nee, maar ik ben praktisch ingesteldquote:
Zo'n mok is veel te saai voor jou. Neem de tas!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou voor de bon of mok gaan.
Telefoonspaarpunten: ik heb een abbonnement bij T-Mobile en met je factuur spaar je voor punten. Nu gaat dat bij mij niet zo hard omdat ik een abbo voor 6 euro heb. Deze maand was het 15 euro (gebeld naar het buitenland), ik schrok ervan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Soempie het volgende:
wat zijn telefoonspaarpunten?
en heb je een afbeelding van de fleeceplaid?![]()
Dit tas is leuk!
Eh, ik bedoel, het is voor jou, niet voor mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
Zo'n mok is veel te saai voor jou. Neem de tas!
Die tas is zo praktisch als het maar kan! Fietshaken die in de wand zijn weggewerkt, hengsels, reflectoren, binnenvakken, voorvak, zijvakken en waterafstotend. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, maar ik ben praktisch ingesteld
Je vindt me saai?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Eh, ik bedoel, het is voor jou, niet voor mij
Heb je je dan wel aangemeld bij My T-Mobile en opgegeven voor het spaarprogramma? Het gebeurt niet automatisch.quote:
Ik ken je niet eensquote:
Ik zit altijd met plaid op de bank.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Bedoel meer: aan een beker heb je wat. Wat heb je aan een plaid?
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken je niet eens
Bedoel meer: aan een beker heb je wat. Wat heb je aan een plaid?
Hmm, ik denk het niet, dat zou te makkelijk gaan. Je kunt altijd even checken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..ik heb T-Mobile Zakelijk. Zouden daar ook spaarpunten op zitten?
Ah wat jammer! Ik ben ook pas sinds 2007 aangemeld. Maar na twee jaar krijg je dubbele spaarpunten, na drie jaar krijg je drie punten per euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Soempie het volgende:
Nou, hij heeft zich na tig tijd pas aangemeld. We kunnen nog niet eens een mok krijgen.
Dan moet je een vriendje zoeken, die kan dat ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.
En een plaid kan je warm houden.![]()
OMG...visualquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me aanmelden en sparen.![]()
Plaids heb ik ook genoeg. Ik ben een plaidhamster.
Een vriend kan ik zo moeilijk om me heen slaan. Niet praktisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je een vriendje zoeken, die kan dat ook
* mompelt iets met armenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vriend kan ik zo moeilijk om me heen slaan. Niet praktisch.![]()
Goedgekeurd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
Meet my new bikini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 euro. Kassa! En ik haat bikinishoppen
Goede keuze... zullen we samen niet trouwen ??quote:
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.
En een plaid kan je warm houden.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Je bent me voorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Wat hebben we het toch goed samen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
Goede keuze... zullen we samen niet trouwen ??
En nu ik toch bezig ben... zullen we samen ook maar geen kinderen nemen ?
quote:Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Ging er wat mis met je bioloigsche klok?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch goed samen.![]()
[..]
Voor het eerst dat ik zo vroeg hier ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |