Ik zit altijd met plaid op de bank.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Bedoel meer: aan een beker heb je wat. Wat heb je aan een plaid?
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken je niet eens
Bedoel meer: aan een beker heb je wat. Wat heb je aan een plaid?
Hmm, ik denk het niet, dat zou te makkelijk gaan. Je kunt altijd even checken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..ik heb T-Mobile Zakelijk. Zouden daar ook spaarpunten op zitten?
Ah wat jammer! Ik ben ook pas sinds 2007 aangemeld. Maar na twee jaar krijg je dubbele spaarpunten, na drie jaar krijg je drie punten per euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Soempie het volgende:
Nou, hij heeft zich na tig tijd pas aangemeld. We kunnen nog niet eens een mok krijgen.
Dan moet je een vriendje zoeken, die kan dat ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.
En een plaid kan je warm houden.![]()
OMG...visualquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me aanmelden en sparen.![]()
Plaids heb ik ook genoeg. Ik ben een plaidhamster.
Een vriend kan ik zo moeilijk om me heen slaan. Niet praktisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je een vriendje zoeken, die kan dat ook
* mompelt iets met armenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vriend kan ik zo moeilijk om me heen slaan. Niet praktisch.![]()
Goedgekeurd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef Etcetera het volgende:
Meet my new bikini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 euro. Kassa! En ik haat bikinishoppen
Goede keuze... zullen we samen niet trouwen ??quote:
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel mokken. Ben ook wel van het praktische. Bij de Bloedbank had ik ook voor een mok gekozen en niet een knuffel toen ik tien keer bloed had gegeven.
En een plaid kan je warm houden.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Je bent me voorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Wat hebben we het toch goed samen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
Goede keuze... zullen we samen niet trouwen ??
En nu ik toch bezig ben... zullen we samen ook maar geen kinderen nemen ?
quote:Misschien dat zo'n snuggie deken met mouwen wat is ?
[ afbeelding ]
Ging er wat mis met je bioloigsche klok?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch goed samen.![]()
[..]
Voor het eerst dat ik zo vroeg hier ben.![]()
Nog gefeliciteerd.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:32 schreef Soempie het volgende:
En voortaan gewoon zeggen dat je jarig bent. Ik kijk nooit in die lijst.
Ik verzin best wel eens een grapje, maar deze zijn helaas niet van mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je die grappen zelf verzonnen? Als dat het geval is heb je talent
Voor HT en C4.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Leuke grappen, Nem!
En happy birthday voor Soempie!
Er zijn mensen die sokken en washandjes strijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik wereldvreemd?
Net een nieuw dekbedovertrek geinstalleerd, staat er op de verpakking: "Eenvoudig te strijken"
Wie gaat er nou een 2-persoons dekbedovertrek strijken?
That reminds mequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zou moeten leren, maar ik heb geen zihin.
Tellsell modusquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die tas is zo praktisch als het maar kan! Fietshaken die in de wand zijn weggewerkt, hengsels, reflectoren, binnenvakken, voorvak, zijvakken en waterafstotend. Wat wil je nog meer?
De mok en plaid zou ik cadeau doen, de tas zou ik zelf willen houden.
Ik vond 50 euro voor die bikini al veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Toch maar geen boardshorts genomen ?
[..]
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik wereldvreemd?
Net een nieuw dekbedovertrek geinstalleerd, staat er op de verpakking: "Eenvoudig te strijken"
Wie gaat er nou een 2-persoons dekbedovertrek strijken?
Hoeft niet maar ziet er vaak wel beter uit. Althans, dat ligt een beetje aan het model en het merk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietMaar ik vind ook dat je spijkerbroeken in principe niet hoeft te strijken en m'n moeder is het daar niet mee eens
HT en C4
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die sokken en washandjes strijken.
Zo hard dat je het in je broek deed, ook omdat je geen zin had om naar de wc te gaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
That reminds meSo true dat van het plassen
![]()
Ik heb zo hard gelachen toen ik dit voor het eerst zag
Dank jequote:HT en C4
nee niet zo hardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo hard dat je het in je broek deed, ook omdat je geen zin had om naar de wc te gaan?![]()
[..]
Dank je. Volgend jaar zal ik het wel even melden, ik kijk zelf ook vaker niet dan wel naar de verjaardagskalender. Ik weet wel dat Nem en Soemp de volgende twee zijn
Overigens Ets: jij hebt toch een Logitech G5, right?
Ah, hij bevalt dus? Ik zit er over te denken om die te kopen, ofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee niet zo hard
Kunnen we die verjaardagen niet schrappen
En ik heb een Logitech G5 Laser Mouse![]()
![]()
Hij is z'n geld meer dan waardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, hij bevalt dus? Ik zit er over te denken om die te kopen, of [ afbeelding ] deze. Ik vind het rode kleurtje leuk
Ok, dankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is z'n geld meer dan waardHandig met surfen dankzij 2 duimknoppen aan de zijkant, je kunt het gewicht instellen, hij is lekker groot en ligt daardoor fijn in de hand, het materiaal waar je hand opligt is niet glad maar een beetje stroef en gaat niet zweten ofzo als je 'm lang beet hebt
Oh en je kunt dpi-snelheid van de muis instellen
Degelijk:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, dank. Net besteld, met een monitor er bij en een goedkoop toetsenbordje. Zo'n Logitech met scherm vind ik echt veel te duur, ik wil een normaal, rechthoekig toetsenbord
dat zei ze gisteren ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is z'n geld meer dan waardHandig met surfen dankzij 2 duimknoppen aan de zijkant, je kunt het gewicht instellen, hij is lekker groot en ligt daardoor fijn in de hand, het materiaal waar je hand opligt is niet glad maar een beetje stroef en gaat niet zweten ofzo als je 'm lang beet hebt
Oh en je kunt dpi-snelheid van de muis instellen
Ik zeg het altijd zelf. Goeie ijsbrekerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat zei ze gisteren ook![]()
ben in een hele melige bui....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |