quote:Real Madrid: Casillas; Sergio Ramos, Cannavaro, Pepe, Heinze; Robben, Gago, Lass, Marcelo; Raúl, Higuaín
Liverpool: Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Fábio Aurélio; Xabi Alonso, Mascherano, Kuyt, Benayoun, Riera; Torres
quote:Chelsea: Cech; Bosingwa, Alex, Terry, A.Cole; Lampard, Obi Mikel, Ballack; Kalou, Drogba en Anelka.
Juventus: Buffon; Mellberg, Chiellini, Legrottaglie, Molinaro; Camoranesi, Sissoko, Tiago, Nedved; Del Piero en Amauri.
quote:Villarreal: Diego López; Ángel, Fuentes, Godín, Bruno; Cazorla, Senna, Eguren, Ibagaza; Rossi en Llorente.
Panathinaikos: Galinovic; Goumas, Vitra, Sarriegi; Nilsson, Gilberto, Simao, Wawrzyniak; Karagounis, Spiropoulos; Mantzios.
quote:Sporting Portugal: Tiago; Abel, Tonel, Polga, Marco Caneira; Izmailov, Rochemback, Joao Moutinho; Romagnoli; Liédson en Derlei.
Bayern München: Rensing; Oddo, Lucio, Demichelis, Lahm; Van Bommel, Zé Roberto; Schweinsteiger, Ribéry; Klose en Toni.
Johquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Duidelijke overwinning van Bayern
Chelsea moet dat wel kunnen uitspelen. Verdedigend zijn ze solide en voorin vrij dodelijk. Als Drogba zijn vorm terug krijgt dan zijn ze met Man Utd en Barca toch wel topfavoriet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste helft was voor Chelsea, de tweede voor Juve. Met name die twee invallers die Ranieri bracht, Marchionni en Marchisio vond ik erg indrukwekkend.
Ik vond het een leuke wedstrijd, in tegenstelling tot wat sommige users hier dachten. Met regelmatig een hoog tempo, al hebben Buffon en Cech zich niet echt serieus hoeven te onderscheiden. Kansen waren er wel, maar vaak net naast of over.
Gaat een hels karwei wrden nog in Turijn, al ben ik blij met 1-0. Deze tweestrijd is nog erg levend, wat je niet van Sporting kan zeggen. Dat moet de slechtste ploeg ooit zijn in de 2e ronde CL.
Sporting veel beter. En bayern scoort allesquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo slecht is Sporting niet.. althans in de samenvatting
Bring the fire ofzo van een of andere neger rapper.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe heette dit nummer van de aftiteling?
Tiago wordt sinds zijn komst in Turijn ruim anderhalf jaar terug al afgefikt, bestempeld als miskoop etc.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste helft was voor Chelsea, de tweede voor Juve. Met name die twee invallers die Ranieri bracht, Marchionni en Marchisio vond ik erg indrukwekkend.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
Vond het allemaal niet bijster goed de afgelopen dagen. Leuk dat Hiddink door is!
Maar wat viel Real Madrid tegen, en Inter - Man UtdDe Graafschap - Heracles is nog boeiender om te zien..
quote:Mourinho kampt met personele problemen in defensie
08/03/2009 21:47
Internazionale kampt in de aanloop naar de Champions League-return tegen Manchester United met defensieve problemen. Marco Materazzi en Nicolas Burdisso zijn niet inzetbaar.
Beiden raakten geblesseerd in het uitduel met Genoa (0-2). Materazzi heeft een blessure aan zijn linkerbeen en Burdisso heeft een pees gescheurd in zijn linkerknie. Beide verdedigers zijn weken uitgeschakeld.
Trainer José Mourinho moest al twee verdedigers missen. Cristian Chivu en Walter Samuel kampen beiden ook met blessures, waardoor Iván Cordoba en Nelson Rivas de enige twee fitte centrale verdedigers zijn.
quote:Bayern mist prominenten tegen Sporting Lissabon
09/03/2009 12:50
Hamit Altintop ontbreekt dinsdag in de terugwedstrijd van de Champions League-ontmoeting met Sporting Lissabon. De Turk zit naast Luca Toni en Franck Ribéry in de ziekenboeg van Bayern München.
In de competitiewedstrijd tegen Hannover 96 was Altintop zaterdag trefzeker, maar de Turkse middenvelder liep een blessure op. Altintop heeft waarschijnlijk twee weken nodig om te herstellen van een scheurtje in zijn rechterkuit.
Bayern verschijnt dinsdag met een gehavende ploeg aan de aftrap. Ook de Italiaan Luca Toni en de Fransman Franck Ribéry ontbreken met respectievelijk een achillespeeskwetsuur en scheenbeenklachten. Zij moesten zaterdag al verstek laten gaan. Daniel Van Buyten ontbreekt tegen de Portugezen mogelijk van een enkelblessure.
Bayern kan zich echter het nodige veroorloven. De Duitse formatie won in Lissabon met 5-0 van Sporting.
quote:Lyon hoopt op Benzema tegen 'ultra-favoriet' Barcelona
09/03/2009 12:30
Het meespelen van Olympique Lyon-aanvaller Karim Benzema woensdag tegen Barcelona is hoogst onzeker. De spits zelf wil méér dan een invalbeurt in de terugwedstrijd van de Champions League-ontmoeting.
Benzema kampt met een heupblessure. Zondag viel hij in de rust van het met 2-0 verloren uitduel met Lille geblesseerd uit.
'Hij heeft pijn, maar wij gaan er alles aan doen hem er tegen Barcelona bij te hebben', zei Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas. 'We moeten een geweldige prestatie neerzetten in Camp Nou. We spelen tegen het beste team ter wereld. Ze zijn ultra-favoriet. Toch geloven we dat we het kunnen.'
Benzema zelf was na afloop van het duel met Lille niet optimistisch. 'Ik maak me zorgen, ik voel me slecht. Het moge duidelijk zijn dat ik niet mee ga voor twintig minuten. Dat interesseert me niet, ik wil honderd procent fit zijn.'
Barcelona hield aan de ontmoeting in Lyon een remise met perspectieven over (1-1). Bovendien is de Franse formatie niet goed op dreef. Lyon bleef de laatste vier duels zonder zege.
quote:Adebayor moet terugwedstrijd in Rome missen
09/03/2009 10:41
Arsenal kan in de terugwedstrijd van de Champions League-omtmoeting met AS Roma geen beroep doen op Emmanuel Adebayor. Een hamstringblessure houdt de Togolees aan de kant.
Adebayor staat sinds het duel met Tottenham Hotspur van begin februari buitenspel. Arsenal verwachtte dat de aanvaller tegen AS Roma weer van de partij zou zijn.
Het herstel van de blessure vordert echter minder dan snel dan verwacht. 'Hij is definitief niet beschikbaar', heeft Arsenal-manager Arsène Wenger aangegeven.
Arsenal zal zich in Rome niet beperken tot het verdedigen van de 1-0 voorsprong uit de heenwedstrijd. 'We willen aanvallen en gaan proberen te scoren', kondigde Wenger de aanvallende intenties aan. 'We gaan de wedstrijd in met het geloof en de extreme wil door te gaan in de Champions League.'
Juventus past ook in dit rijtje thuis. Mauro Camoranesi, Marco Marchionni en Momo Sissoko ontbreken allen. Dat terwijl bij Chelsea Michael Essien en Ricardo Carvalho juist terugkeren voor wellicht een rentree in de basis.quote:
Essien in de basisquote:Juventus: Buffon, Grygera, Mellberg, Chiellini, Molinaro, Tiago, Marchisio, Nedved, Iaquinta, Del Piero, Trezeguet.
Subs: Manninger, Zebina, Salihamidzic, Amauri, Poulsen, Giovinco, Ariaudo.
Chelsea: Cech, Bosingwa, Terry, Alex, Ashley Cole, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Drogba, Anelka.
Subs: Hilario, Carvalho, Malouda, Deco, Kalou, Belletti, Mancienne.
quote:Panathinaikos: Galinovic, Nilsson, Vyntra, Sarriegi, Wawrzyniak, Silva, Simao, Karagounis, Gabriel, Salpingidis, Mantzios.
Subs: Tzorvas, David, Spiropoulos, Mattos, Christodoulopoulos, Ivanschitz, Rukavina.
Villarreal: Diego Lopez, Angel, Fuentes, Godin, Capdevila, Santi Cazorla, Senna, Eguren, Ibagaza, Rossi, Nihat.
Subs: Viera, Javi Venta, Cygan, Pires, Fernandez, Bruno, Llorente.
quote:Bayern Munich: Butt, Lell, Lucio, Van Buyten, Lahm, Schweinsteiger, Van Bommel, Ottl, Ze Roberto, Klose, Podolski.
Subs: Rensing, Oddo, Breno, Demichelis, Sosa, Muller, Yilmaz.
Sporting: Rui Patricio, Silva, Tonel, Anderson Polga, Veloso, Adrien Silva, Vukcevic, Bruno Pereirinha, Joao Moutinho, Derlei, Djalo.
Subs: Tiago, Caneira, Ronny, Abel, Daniel Carrico, Izmailov, Tiui.
Ik hoop dat je schatrijk wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef Dos37 het volgende:
Real, Villarreal, Juventus en Bayern Munich
Kleine weddenschap voor vanavond.
Liverpool, Villareal, Chelsea en Bayern gaan door.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef Dos37 het volgende:
Real, Villarreal, Juventus en Bayern Munich
Kleine weddenschap voor vanavond.
quote:
Liverpool verliest de volgende ronde. En de club die van Liverpool wint pakt de Champions Leaguequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Hoe zit het ook alweer diegene die Real uitschakelt verliest in de finale?
het is weer actueel want Real gaat eruit
Aha thxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Liverpool verliest de volgende ronde. En de club die van Liverpool wint pakt de Champions League
Nee 8x tochquote:
Had al veranderdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee 8x toch
4-1 0-5
is 9-9 sporting door met 9 uitdoelpunten
he jammerquote:
Was dat niet al duidelijk voor het seizoen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Waar is Sporting in godsnaam mee bezig?
Gedeklasseerd worden....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Waar is Sporting in godsnaam mee bezig?
Dan is het iemand na een lange blessure wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
Nou, dat was me het helftje wel.
Eerste 35 minuten voor Juventus. Dat 4-4-2 van Chelsea zag er goed uit op papier, maar anelka en Drogba werden totaal niet bereikt. Terwijl Juve vooral met mooie balletjes achter de verdediging Chelsea problemen gaf, ze zaten er kort op en lieten Chelsea niet verder dan 30 meter van de goal komen. Gelukkig verbeterde dat wat nadat Anelka naar linkst verhuiste.
Daarna een MEGA controversieel moment met de vrije trapo van Drogba. Wel of niet over de lijn. laten we toch in godsnaam die hulpmiddelen invoeren, mensen.
Heerlijk voor Essien dat hij die belangrijke goal maakt. Als je het iemand gunt..
Echt waardeloos die verdediging.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Was dat niet al duidelijk voor het seizoen?
[ afbeelding ]
Die club is echt schokkend slecht verdedigend.
Oh en Barça maakte ze ook al kapot in Lissabon door vijf keer te scoren. Zelfs in Camp Nou hadden de Portugezen eigenlijk al niets in te brengen.
Ja, voor verlenging..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Panathinaikos heeft toch nog maar een goal nodig om het in balans te brengen?
Hadden sowieso voor moeten staan. Zuivere goal afgekeurd in de eerste helft..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe eens scoren Villareal.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hadden sowieso voor moeten staan. Zuivere goal afgekeurd in de eerste helft..
Even wachten nog.. Dat mag in de verlenging.quote:
ze hebben al gescoordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even wachten nog.. Dat mag in de verlenging.
Ze moeten ff moe worden zodat ze punten laten liggen in de competitie. PAOK en Panathinaikos delen de 2de plaats nu..
Waardeloos inderdaad.. Vooral die Belg bij Pool-Madrid bakt er niets van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is ook wat vandaag met de arbitrage. Dat dit geen voorteken op morgen mag zijn...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even wachten nog.. Dat mag in de verlenging.
Ze moeten ff moe worden zodat ze punten laten liggen in de competitie. PAOK en Panathinaikos delen de 2de plaats nu..
Over en uit dus, jammer. Chelseaquote:
hier okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga het laatste kwartiertje van Juve maar even kijken.
Pool-Real is gespeeld..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef Dos37 het volgende:
scoort Chelsea nou dan ga ik maar weer terug naar de NOS
Great minds think alikequote:
Dat scheelt iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
6-1 gewoon!!1
PSV dus niet het lachtertje van de CL.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef TLC het volgende:
Dat worden 4 Engelse ploegen bij de laatste 8![]()
![]()
![]()
Gewoon de beste teams van Europa. Alleen Barca hoort erbij.quote:
Chelsea, Sporting, Liverpool en Vilarreal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Wie gaan er van vanavond nu allemaal door?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Liverpool, Villareal, Chelsea en Bayern gaan door.
Dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chelsea, Sporting, Liverpool en Vilarreal.
quote:
Neem een jood maar weer in de malingquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een jood maar weer in de maling
Beste competitie van Europa.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef TLC het volgende:
Dat worden 4 Engelse ploegen bij de laatste 8
Chelsea - Barcelona of Bayernquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
NOS volgende keer maar Chelsea kiezen, daar is het tenminste spannend
Barcelona heeft al die Engelse clubs gehad binnen 2 jaarquote:
Ik hoop hetquote:
quote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:10 schreef Morendo het volgende:
Als de winnaar van Porto-Atletico Madrid maar niet tegen Villareal moet. Dan heb je een hele lullige halve- finalist
Ja, daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Barcelona heeft al die Engelse clubs gehad binnen 2 jaar
Ja het kan natuurlijk altijd een leuk duel worden. Want grote teams betekend niet gelijk een leuke wedstrijd. Maar toch zou ik er niet voor thuisblijven.quote:
heb je van mij gekopieerd diefquote:
quote:
Beetje misplaatst, maar tochquote:
ok sorry ik dacht dat je hebt gekopieerd van mij dat plaatje heb ik gepost bij liverpool - real madrid topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwam 'm tegen op een forum van Liverpool.
Hij is weer briljant Cyberiaquote:
Cyberia heeft geen verstandquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Barcelona leren? Volgens mij heeft Real Madrid er 9 en Barcelona 2
Uitstekend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lachertje van het topicquote:
1e goal van Juvequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef HocBarr het volgende:
En de laatste wedstrijd van gisteren staat online:
Juventus - Chelsea
Wéér de trainer ontslaan? De selectie is gewoon niet goed genoeg. Althans: veel spelers, ook de Nederlanders (Robben uitgezonderd), presteren niet als het erop aankomt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog dit weekeinde verliezen en dan kan Juande Ramos wieberen.
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hear hear.........lolquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.
Ajax is de laatste jaren een net zo triest verhaal. Alhoewel net zo triest, Real Madrid is immers wel de grootste club van de wereld...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hear hear.........lol
ajacieden doen niks anders man
Maar met een rare arrogantie die echt helemaal nergens op gebaseerd is, veel kopen, weinig doen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is de laatste jaren een net zo triest verhaal. Alhoewel net zo triest, Real Madrid is immers wel de grootste club van de wereld...
Heb je het nu over Ajax?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maar met een rare arrogantie die echt helemaal nergens op gebaseerd is, veel kopen, weinig doen!
je bent niet serieus te nemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dwaas. Beter kijk je gewoon naar de laatste jaren in plaats van de prijzenkast van Real erbij te betrekken en hun erbarmelijke prestaties hiermee te camoufleren.
Barcelona is hier de club die de laatste jaren de Spaanse competitie vertegenwoordigd.
Manchester gaat eruit. Ze hebben ook nog niets in handen trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
Grote kans dat er dit jaar weer 4 Engelse ploegen in de kwartfinale staanChelsea en Liverpool hebben zich al geplaatst. Man Utd zie ik het ook niet meer uit handen geven, denk dat Arsenal het het zwaarste krijgt alhoewel die ook een goede uitgangspositie hebben.
Wat een klasse hebben die Engelse clubs toch ook
Dat was 8-3quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Bayern met een evenaring van de grootste overwinning ooit in de CL? (Monaco - Depor 8-2)
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Manchester gaat eruit. Ze hebben ook nog niets in handen trouwens.
We zullen wel zien en half 11 weten wie gelijk heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!
Inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We zullen wel zien en half 11 weten wie gelijk heeft
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, Mourinho laat zijn ploegen niet oprollen. Sluit het niet uit, heb toevallig ook Atalanta-Inter dit jaar gezien, maar je kan een close contest verwachten.Verlenging zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Manchester gaat er echt niet uit. Die wedstrijd 2 weken terug was niet om aan te zien, maar Manchester wilde het meeste van de twee voetballen. Nu spelen ze thuis en rollen ze die vervelende ploeg van Mourinho simpel op!
Inter heeft genoeg aan 1-1. En schrijf de Italianen nooit af. Dat is een fout waar menig clubs tegen aan zijn gelopen. Je kan ze 89 minuten lang overlopen, en toch verliezen van zequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Barcaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona
-------------------------Valdes-----------------------------
--Alves--------Pique---------Marquez--------Sylvinho
-------------------------Yaya-----------------------------
--------------Xavi------------------Iniesta---------------
------Messi-------------Eto'o--------------Henry------
In het Camp Nouquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barca![]()
Weet iemand waar ik Barcelona kan volgen?
quote:Manchester United: Van der Sar; O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra; Cristiano Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs; Rooney en Berbatov.
Internazionale: Julio César; Maicon, Cordoba, Samuel, Santon; Cambiasso; Zanetti, Vieira; Stankovic; Ibrahimovic en Balotelli.
quote:FC Porto: Helton; Sapunaru, Rolando, Bruno Alves, Cissokho; Fernando; Lucho González, Raul Meireles; Lisandro López, Hulk en Rodríguez.
Atlético Madrid: Leo Franco; Perea, Pablo, Ujfalusi, Antonio López; Paulo Assunçao, Raúl García; Maxi Rodríguez, Simao; Sinama-Pongolle en Agüero.
quote:AS Roma: Doni; Motta; Juan, Diamoutene, Riise; Taddei, Pizarro, Brighi, Tonetto; Totti, Vucinic.
Arsenal: Almunia; Sagna, Touré, Gallas, Clichy; Nasri, Denilson, Diaby, Eboué; Van Persie en Bendtner.
Grootste = Rijkste ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is de laatste jaren een net zo triest verhaal. Alhoewel net zo triest, Real Madrid is immers wel de grootste club van de wereld...
'He used to have silky skills, now he walks like Heather Mills'.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
"Die ene met die lampenkap op" (WvH over Sagna).
Weet niet. Moet op het randje zijn dan want hij deed nog een stapje achteruit..quote:
Kijk jij via sport1?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:21 schreef WeebI het volgende:
Kut Henry
Lyon had het gewoon af moeten maken in eigen huis in die fenomenale eerste helft. Barça was nergens
Ik wil het ook zienquote:
Nou zidane kwam toch wel dicht in de buurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Messi.. Sja, wat kan je daar nog over zeggen.
Over 30 jaar wordt hij in een adem met Pele, Cruijff en Maradona genoemd. Mark my words. De eerste echte opvolger van die 3. Alles ertussen in was het net niet.
Barca maakt er een show van, nog meer dan Pool gister.. 4-0
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef WeebI het volgende:
Ik vind dat de UEFA een nieuwe regel moet invoeren. Als Messi in je team staat mag je maximaal 9 andere spelers opstellen
Di Stéfano hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou zidane kwam toch wel dicht in de buurt
Is natuurlijk altijd afwachten hoe hij uiteindelijk in historisch perspectief gezien gaat worden, maar hij maakt iig de meeste kans om daar bij te horen van alle huidige voetballers.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Messi.. Sja, wat kan je daar nog over zeggen.
Over 30 jaar wordt hij in een adem met Pele, Cruijff en Maradona genoemd. Mark my words. De eerste echte opvolger van die 3. Alles ertussen in was het net niet.
Barca maakt er een show van, nog meer dan Pool gister.. 4-0
Was wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |