Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
Vond het allemaal niet bijster goed de afgelopen dagen. Leuk dat Hiddink door is!
Maar wat viel Real Madrid tegen, en Inter - Man UtdDe Graafschap - Heracles is nog boeiender om te zien..
quote:Mourinho kampt met personele problemen in defensie
08/03/2009 21:47
Internazionale kampt in de aanloop naar de Champions League-return tegen Manchester United met defensieve problemen. Marco Materazzi en Nicolas Burdisso zijn niet inzetbaar.
Beiden raakten geblesseerd in het uitduel met Genoa (0-2). Materazzi heeft een blessure aan zijn linkerbeen en Burdisso heeft een pees gescheurd in zijn linkerknie. Beide verdedigers zijn weken uitgeschakeld.
Trainer José Mourinho moest al twee verdedigers missen. Cristian Chivu en Walter Samuel kampen beiden ook met blessures, waardoor Iván Cordoba en Nelson Rivas de enige twee fitte centrale verdedigers zijn.
quote:Bayern mist prominenten tegen Sporting Lissabon
09/03/2009 12:50
Hamit Altintop ontbreekt dinsdag in de terugwedstrijd van de Champions League-ontmoeting met Sporting Lissabon. De Turk zit naast Luca Toni en Franck Ribéry in de ziekenboeg van Bayern München.
In de competitiewedstrijd tegen Hannover 96 was Altintop zaterdag trefzeker, maar de Turkse middenvelder liep een blessure op. Altintop heeft waarschijnlijk twee weken nodig om te herstellen van een scheurtje in zijn rechterkuit.
Bayern verschijnt dinsdag met een gehavende ploeg aan de aftrap. Ook de Italiaan Luca Toni en de Fransman Franck Ribéry ontbreken met respectievelijk een achillespeeskwetsuur en scheenbeenklachten. Zij moesten zaterdag al verstek laten gaan. Daniel Van Buyten ontbreekt tegen de Portugezen mogelijk van een enkelblessure.
Bayern kan zich echter het nodige veroorloven. De Duitse formatie won in Lissabon met 5-0 van Sporting.
quote:Lyon hoopt op Benzema tegen 'ultra-favoriet' Barcelona
09/03/2009 12:30
Het meespelen van Olympique Lyon-aanvaller Karim Benzema woensdag tegen Barcelona is hoogst onzeker. De spits zelf wil méér dan een invalbeurt in de terugwedstrijd van de Champions League-ontmoeting.
Benzema kampt met een heupblessure. Zondag viel hij in de rust van het met 2-0 verloren uitduel met Lille geblesseerd uit.
'Hij heeft pijn, maar wij gaan er alles aan doen hem er tegen Barcelona bij te hebben', zei Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas. 'We moeten een geweldige prestatie neerzetten in Camp Nou. We spelen tegen het beste team ter wereld. Ze zijn ultra-favoriet. Toch geloven we dat we het kunnen.'
Benzema zelf was na afloop van het duel met Lille niet optimistisch. 'Ik maak me zorgen, ik voel me slecht. Het moge duidelijk zijn dat ik niet mee ga voor twintig minuten. Dat interesseert me niet, ik wil honderd procent fit zijn.'
Barcelona hield aan de ontmoeting in Lyon een remise met perspectieven over (1-1). Bovendien is de Franse formatie niet goed op dreef. Lyon bleef de laatste vier duels zonder zege.
quote:Adebayor moet terugwedstrijd in Rome missen
09/03/2009 10:41
Arsenal kan in de terugwedstrijd van de Champions League-omtmoeting met AS Roma geen beroep doen op Emmanuel Adebayor. Een hamstringblessure houdt de Togolees aan de kant.
Adebayor staat sinds het duel met Tottenham Hotspur van begin februari buitenspel. Arsenal verwachtte dat de aanvaller tegen AS Roma weer van de partij zou zijn.
Het herstel van de blessure vordert echter minder dan snel dan verwacht. 'Hij is definitief niet beschikbaar', heeft Arsenal-manager Arsène Wenger aangegeven.
Arsenal zal zich in Rome niet beperken tot het verdedigen van de 1-0 voorsprong uit de heenwedstrijd. 'We willen aanvallen en gaan proberen te scoren', kondigde Wenger de aanvallende intenties aan. 'We gaan de wedstrijd in met het geloof en de extreme wil door te gaan in de Champions League.'
Juventus past ook in dit rijtje thuis. Mauro Camoranesi, Marco Marchionni en Momo Sissoko ontbreken allen. Dat terwijl bij Chelsea Michael Essien en Ricardo Carvalho juist terugkeren voor wellicht een rentree in de basis.quote:
Essien in de basisquote:Juventus: Buffon, Grygera, Mellberg, Chiellini, Molinaro, Tiago, Marchisio, Nedved, Iaquinta, Del Piero, Trezeguet.
Subs: Manninger, Zebina, Salihamidzic, Amauri, Poulsen, Giovinco, Ariaudo.
Chelsea: Cech, Bosingwa, Terry, Alex, Ashley Cole, Mikel, Ballack, Essien, Lampard, Drogba, Anelka.
Subs: Hilario, Carvalho, Malouda, Deco, Kalou, Belletti, Mancienne.
quote:Panathinaikos: Galinovic, Nilsson, Vyntra, Sarriegi, Wawrzyniak, Silva, Simao, Karagounis, Gabriel, Salpingidis, Mantzios.
Subs: Tzorvas, David, Spiropoulos, Mattos, Christodoulopoulos, Ivanschitz, Rukavina.
Villarreal: Diego Lopez, Angel, Fuentes, Godin, Capdevila, Santi Cazorla, Senna, Eguren, Ibagaza, Rossi, Nihat.
Subs: Viera, Javi Venta, Cygan, Pires, Fernandez, Bruno, Llorente.
quote:Bayern Munich: Butt, Lell, Lucio, Van Buyten, Lahm, Schweinsteiger, Van Bommel, Ottl, Ze Roberto, Klose, Podolski.
Subs: Rensing, Oddo, Breno, Demichelis, Sosa, Muller, Yilmaz.
Sporting: Rui Patricio, Silva, Tonel, Anderson Polga, Veloso, Adrien Silva, Vukcevic, Bruno Pereirinha, Joao Moutinho, Derlei, Djalo.
Subs: Tiago, Caneira, Ronny, Abel, Daniel Carrico, Izmailov, Tiui.
Ik hoop dat je schatrijk wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef Dos37 het volgende:
Real, Villarreal, Juventus en Bayern Munich
Kleine weddenschap voor vanavond.
Liverpool, Villareal, Chelsea en Bayern gaan door.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef Dos37 het volgende:
Real, Villarreal, Juventus en Bayern Munich
Kleine weddenschap voor vanavond.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |