Ja GTST kan niet gemist wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL is als de dood dat hun normale programmering in gevaar komt.![]()
Kom op man! alsof we het hebben over mensen die zichzelf moedwillig naar de dood hebben gestuurd. Ook al zijn het Turken...het zijn zeker geen terroristen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn aannames natuurlijk. Ook is het gewoon hun werk natuurlijk. Je lijkt wel een Turkse journalist. Die weten ook al van de hoed en de rand, terwijl het onderzoek nog moet beginnen.
Had ik niet eens mee gekregen keek via cnn maar van die vertaalster werd je niet echt wijzerquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Enige nieuws van de pers conf was dus dat de piloten nu ook geborgen zijn...
Is daar links nou in eerste instantie rook zichtbaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef raptorix het volgende:
1 minuut na de ramp: http://www.at5.nl/artikel(...)liegtuig-neergestort
CNN zei eerder ook dat onze 2e kamer 120 zetels telde xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had ik niet eens mee gekregen keek via cnn maar van die vertaalster werd je niet echt wijzer
Die lange neef is een overdrijver eerste klasquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef IHVK het volgende:
Neven lijken totaal niet op elkaar qua persoonlijkheid.
Precies. Die moet echt iets bij de media doen. Zag hem ook al bij verscheidene Turkse zenders.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die lange neef is een overdrijver eerste klas
Omdat een bepaald soort ramp misschien vaker voorkomt wil niet zeggen dat er tijdens een vlucht geen technische mankementen kunnen ontstaan. Dat kan altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
[..]
Toch raar. In de meeste gevallen van een crash lees je dat het gebeurd bij het opstijgen.
Oftewel (de vliegtuigen die niet vaak genoeg gecheckt worden op mankementen stijgen op met een mankement). Dit vliegtuig had duidelijk geen problemen anders waren die wel aangegeven.
Een paar vrienden zeiden dat in hun land deze maatschappij als goede bekend staat dus lijkt me dat het qua controle wel in orde was.
quote:[..]
Motor draait snel en krachtig en dat word warm als er iets inkomt wat resulteert in brand meestal.
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken
Waarom kan dat niet gelijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef IkWilbert het volgende:
zwarte dozen worden morgen uitgelezen
Waarom niet meteen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef IkWilbert het volgende:
zwarte dozen worden morgen uitgelezen
ligt dat aan het sensationele filmen van hun, of dat het wat later echt binnenkomt wat het nu betekent.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef bentham het volgende:
Weet je wat me trouwens wel opvalt. Ik volg het al v.a. het eerste moment hier op FOK! en op andere nieuwssites.
In het begin schrok ik wel, maar ik vond het niet zo rampzalig. Althans, het zag er niet zo uit zoals Amerikanen het altijd brengen [lees: NGC] . Ach, waarschijk geen doden en ik had de eerste foto van een mobiel (weliswaar van afstand) gezien. Nu.nl gevolgd gedurende de dag en in de avond Ned.1. Nog steeds had ik de indruk dat het niet zo rampzalig was, zoals ik altijd in programma's zoals "Air Craft Investegations" zag.
Tot dat ik, sinds het laatste uur, zenders zoals SBS6 en RTL4 opzet. Deze beelden overtreffen zelfs het gevoel dat ik had bij het zien van de Amerikaanse beelden.
Tja ik zou denk ik eerst gaan kijken of ik kon helpen ipv alles te filmen, je hoort ook zo'n vent het hele verhaal telefonisch aan een vriend vertellen ipv 112 te bellen... beetje raarquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef raptorix het volgende:
1 minuut na de ramp: http://www.at5.nl/artikel(...)liegtuig-neergestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |