Ik vind het knap dat jij al exact weet wat de toedracht is en welke rol de piloten precies hebben gespeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:42 schreef bentham het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, ze hebben hun best gedaan (ondanks dat ze wellicht fouten hebben gemaakt) om zo veel mogelijk mensen te redden. Natuurijk ook zichzelf. Ze moeten hard hebben gewerkt. Je gaat je eigen dood niet zomaar zonder slag of stoot tegemoet.
En ze hebben het aardig goed gedaan! Heel rot voor de doden, maar anderzijds ook heel blij met zoveel overlevenden.
Dus ik concludeer respect.
zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:41 schreef Andromache het volgende:
Over de rol van de piloten (helden/prutsers) kun je nog twisten, maar de hulpdiensten mag je volgens mij best een pluim geven!
Inderdaad al dat oefenen heeft zich vandaag uitbetaaldquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:41 schreef Andromache het volgende:
Over de rol van de piloten (helden/prutsers) kun je nog twisten, maar de hulpdiensten mag je volgens mij best een pluim geven!
Absoluut dat is erg goed verlopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:41 schreef Andromache het volgende:
Over de rol van de piloten (helden/prutsers) kun je nog twisten, maar de hulpdiensten mag je volgens mij best een pluim geven!
Er van uitgaande dat de ramp te wijten is aan stuurfouten, het is wel duidelijk dat ze er in de eindfase nog alles aan hebben gedaan om de schade te beperken. Dat lijkt me buiten kijf staan, voor wat het waard is natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:43 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het knap dat jij al exact weet wat de toedracht is en welke rol de piloten precies hebben gespeeld.
Er is maar 1 held en dat is die gast van US waterways in de hudson...quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan straks maar zo blijken dat zij idd helden waren
Een vliegtuig dat al 2 uur zonder problemen aan het vliegen is kan tochniet ineens technische problemen hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is helemaal het laatste wat kan. Een normaal vliegtuig landt toch niet recht naar beneden, dat deed deze wel.
Dat zijn aannames natuurlijk. Ook is het gewoon hun werk natuurlijk. Je lijkt wel een Turkse journalist. Die weten ook al van de hoed en de rand, terwijl het onderzoek nog moet beginnen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de ramp te wijten is aan stuurfouten, het is wel duidelijk dat ze er in de eindfase nog alles aan hebben gedaan om de schade te beperken. Dat lijkt me buiten kijf staan, voor wat het waard is natuurlijk.
Belachelijk he?quote:
Jawel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Adothehague het volgende:
Een vliegtuig dat al 2 uur zonder problemen aan het vliegen is kan tochniet ineens technische problemen hebben?
Wantquote:Er is ook niks in de motor gegaan tijdens de landing anders was het namelijk zeker gaan branden.
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoekenquote:Weersomstandigheden waren ook goed.
Dus wat is het volgens jou dan wel?
Problemen zijn niet altijd direct zichtbaar. Er zijn weleens ongelukken gebeurd met vliegtuigen waar al ruim een uur een brand gaande was zonder dat iemand dat in de gaten had.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Een vliegtuig dat al 2 uur zonder problemen aan het vliegen is kan tochniet ineens technische problemen hebben?
Er is ook niks in de motor gegaan tijdens de landing anders was het namelijk zeker gaan branden.
Weersomstandigheden waren ook goed.
Dus wat is het volgens jou dan wel?
Waarom niet? Een Formule 1-auto rijdt ook gewoon 50 rondjes zonder problemen en dan wordt de motor ineens opgeblazen, dat kan altijd gebeuren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Een vliegtuig dat al 2 uur zonder problemen aan het vliegen is kan tochniet ineens technische problemen hebben?
Een technisch mankement, geen brandstoftoevoer meer ofzo, dat soort dingen, waardoor er geen voorwaartse beweging meer was te maken.quote:Er is ook niks in de motor gegaan tijdens de landing anders was het namelijk zeker gaan branden.
Weersomstandigheden waren ook goed.
Dus wat is het volgens jou dan wel?
Hoezo heeft hij zijn leven opgeofferd? Zou hij nog leven als de hele boel in de fik was gevlogen of recht naar beneden was gedonderd?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Hondenfluitje het volgende:
Misschien wel een fout van de piloot, maar hij (of ze) heeft wel zijn leven opgeofferd voor meer dan honderd mensen, wat dat betreft mogen ze misschien wel trots zijn?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:41 schreef Andromache het volgende:
Over de rol van de piloten (helden/prutsers) kun je nog twisten, maar de hulpdiensten mag je volgens mij best een pluim geven!
Ook dood verlaat de piloot als laatste het vliegtuig?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Die piloten schijnen nog steeds in de cockpit te zitten.
iedereen is geborgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Die piloten schijnen nog steeds in de cockpit te zitten.
Zijn er al uit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Die piloten schijnen nog steeds in de cockpit te zitten.
Hmm op de pc zeiden ze dat ze eruit warenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Die piloten schijnen nog steeds in de cockpit te zitten.
Een beetje lullig als ze namen verwisselen oid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:51 schreef Impry het volgende:
Wel deskundige research naar alle lijsten/inzittenden.
Zeker ja, daarom ook goed dat ze het zo doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een beetje lullig als ze namen verwisselen oid.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Zeker ja, daarom ook goed dat ze het zo doen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
Toch raar. In de meeste gevallen van een crash lees je dat het gebeurd bij het opstijgen.quote:Jawel.
Motor draait snel en krachtig en dat word warm als er iets inkomt wat resulteert in brand meestal.quote:Want
RTL is als de dood dat hun normale programmering in gevaar komt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig zendt CNN de persconferentie wèl uit. 't Is ook niet zo belangrijk, hè RTL4....
Ja GTST kan niet gemist wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL is als de dood dat hun normale programmering in gevaar komt.![]()
Kom op man! alsof we het hebben over mensen die zichzelf moedwillig naar de dood hebben gestuurd. Ook al zijn het Turken...het zijn zeker geen terroristen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn aannames natuurlijk. Ook is het gewoon hun werk natuurlijk. Je lijkt wel een Turkse journalist. Die weten ook al van de hoed en de rand, terwijl het onderzoek nog moet beginnen.
Had ik niet eens mee gekregen keek via cnn maar van die vertaalster werd je niet echt wijzerquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Enige nieuws van de pers conf was dus dat de piloten nu ook geborgen zijn...
Is daar links nou in eerste instantie rook zichtbaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:01 schreef raptorix het volgende:
1 minuut na de ramp: http://www.at5.nl/artikel(...)liegtuig-neergestort
CNN zei eerder ook dat onze 2e kamer 120 zetels telde xDquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had ik niet eens mee gekregen keek via cnn maar van die vertaalster werd je niet echt wijzer
Die lange neef is een overdrijver eerste klasquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef IHVK het volgende:
Neven lijken totaal niet op elkaar qua persoonlijkheid.
Precies. Die moet echt iets bij de media doen. Zag hem ook al bij verscheidene Turkse zenders.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die lange neef is een overdrijver eerste klas
Omdat een bepaald soort ramp misschien vaker voorkomt wil niet zeggen dat er tijdens een vlucht geen technische mankementen kunnen ontstaan. Dat kan altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
[..]
Toch raar. In de meeste gevallen van een crash lees je dat het gebeurd bij het opstijgen.
Oftewel (de vliegtuigen die niet vaak genoeg gecheckt worden op mankementen stijgen op met een mankement). Dit vliegtuig had duidelijk geen problemen anders waren die wel aangegeven.
Een paar vrienden zeiden dat in hun land deze maatschappij als goede bekend staat dus lijkt me dat het qua controle wel in orde was.
quote:[..]
Motor draait snel en krachtig en dat word warm als er iets inkomt wat resulteert in brand meestal.
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken
Waarom kan dat niet gelijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef IkWilbert het volgende:
zwarte dozen worden morgen uitgelezen
Waarom niet meteen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef IkWilbert het volgende:
zwarte dozen worden morgen uitgelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |