Hij is ook niet meer helemaal standaard he, en het is echt een hobby auto.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:13 schreef ScrapHead het volgende:
Het lijkt wel een botsauto van de achterzijde
Ik vind hem overigens wel aardig aan de prijs voor een auto van 17jr oud.
Nee dat niet, dus lekker goedkoop verzekerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:15 schreef -chefke- het volgende:
staat die motor swap op kenteken.
verder wel een redelijk nette kar.
1.5 blok -> 1.6 blokquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:31 schreef Chuphinh het volgende:
Wat is het voordeel van die motorswap in termen van meetbare prestaties?
En flinke bekeuringen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Redis het volgende:
[..]
Nee dat niet, dus lekker goedkoop verzekeren![]()
[..]
Jij hebt hier duidelijk geen verstand van...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef matthijz het volgende:
Uhm ik weet wel waar ik over praat.... ik begrijp wel dat die auto flink getuned is. Maar als hij zo zeker is dat hij overal aan voldoet. Dan zou hij hem wel even laten keuren, toch? Daarnaast vindt de politie het niet echt tof als je zomaar een nieuwe motor erin gooit.
Ik heb het ook niet alleen over de remmen, maar over de gehele auto.
Vraag me btw ook af hoe je dat aan de verzekering gaat uitleggen als je een ongeluk krijgt.
Duidelijk wel, de verzekering kan nogal moeilijk doen over dit soort dingen.. zeker als je iemand dood of kreupel rijdt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef Sloper het volgende:
[..]
Jij hebt hier duidelijk geen verstand van...
motor blijft altijd op de goeie temp, heb em nog nooit te warm zien worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef SCaRaB het volgende:
Wat ik me dan afvraag, is de koeling ook vervangen voor een verbeterde versie?
Sowieso zal hij beter verkopen met een die RDW keuring erbij.
Voor de rest nette kar, ze rijden erg lekker :-)
Fout! Alleen als het aantal cilinders veranderd en/of 40% erbij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef Redis het volgende:
De auto moet gekeurd worden door het RDW wanneer de cilinder inhoud verandert van de motor of er meer dan 40% vermogen bij komt, bij deze auto is beide het geval. Dus moet inderdaad gekeurd worden door het RDW, als je em op kenteken als een 1.6 160pk wilt hebben.
Reden dat ik dat niet heb gedaan is omdat het tegen de 750euro kost, en wanneer de auto het niet haalt moet de hele keuring opnieuw. Dus weer 750euro.
Voor de APK is het trouwens geen probleem.
Bij deze auto zitten voor grotere remschijven en remblokken, dus hij remt gewoon goed af.
Waarom is dat ineens het probleem van de koper omdat jij je zaakjes niet op orde hebt of gewoon te laks bent om het te regelen? Je houdt het stigma over de gemiddelde civic-rijder wel in stand op deze manier.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:52 schreef Redis het volgende:
[..]
motor blijft altijd op de goeie temp, heb em nog nooit te warm zien worden.
Met keuring is mogelijk, maar willen mensen dan ook 750 betalen bovenop deze prijs?
Dat is een beetje het probleem he? Een crash met een Civic doet de verzekering ook wel een belletje rinkelen want de gemiddelde civic-rijder staat nu niet echt bekend om hun fatsoenlijke rijstijll.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33schreef BYM het volgende:
Ja en er sprake is van nalatigheid door roekeloos rijgedrag.
Anders wordt daar echt niet naar gekeken.
Mensen willen wel eens wat anders, ik wil wat meer pk's gaan rijden en achterwielaandrijving.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Waarom blijft TS er zelf niet in rijden als hij er zo vol lof over is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |