Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Zwoerd het volgende:
We mogen misschien trots zijn, maar nu voel ik me alleen maar doodziek
Wat was er in het sportjournaal dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies en helemaal nadat ik het sportjournaal heb gezien
de herhalingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat was er in het sportjournaal dan?
Wat Kufo betreft ben ik het met je eens, hij is echt zo traag en houterig, het lijkt gewoon nergens opquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat echt te balen.
Niet lullig bedoeld, maar als Twente echt door wil groeien moeten ze wel eens verder gaan kijken dan Boschker en N'Kufo denk ik.
wat stond er nou op dat grote doek aan het begin dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Lamzak_ het volgende:
Vooral dat gespring voor de penalty's om ze te laten schudden
wat een geweldig dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:59 schreef Boormachine1989 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel duidelijk denk ik
Ja, is inderdaad knap gemaakt, ik zat net achter die duivel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een déjà vu naar Milan - Roda gisteren, alsof ik Eric vd Leur de beslissende penalty nogmaals zag over rammen...
Erg zuur!
Doen we morgen vast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag de nare smaak maar wegspoelen lijkt me zo!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geweldig dingaan de achterkant kon je zien uit hoeveel losse stukken dat hele doek bestond, dat waren er echt veel zeg!
en ik stond net links naast de V
rij 4 stoel 12 en 16 volgens de kaartjes, maar we stonden bij stoel 13/14/15 ofzoquote:
ik ben er weer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen, ik ben er weer!
Trouwens, wat een zonde donderdag, had niet gehoeven, maar ja, morgen de drie punten thuis houden!
Joah, 4 maand gebannedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ben er weer?
morgen gewoon 3 punten, en dan op naar woensdag!
quote:
Dat niet, maar zal niet ontkennen dat ik toch wel sympathie heb voor FC Twente.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als Roda stopt met bestaan verhuis jij naar Enschede of niet
Meeste goals voor FC Twentequote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef DirkZz het volgende:
Blaaise NKUFO, jalallalalala, Maak een goal voor ons.
Nog 5 goals verwijderd van ene record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |