En dat dus. Zou een beetje jammer zijn als 'dit' allemaal maar een soort van test isquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
quote:
klopt hij hangt net de was opquote:
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef PeZu het volgende:
wel 2 uiterste in de OP zeg, typisch zo'n gelovige die alleen maar zwart/wit kan denken
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Sowieso wil ik niet dat een of andere vent mij probeert te betasten als ik dood ben
Van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?
Gelovigen hebben ook een tof leven hoor, daar is een erg aandoenlijke film over gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
kortzichtige ongelovige, die haat ik welquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |