Waarmee intimideerde hij hem dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez met een C. Ronaldo intimidatie.![]()
respect voor jouw gevoel danquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax een flink pak op de broek gaat krijgen morgen.
Voorbereiding Ajax op Fiorentinaquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarmee intimideerde hij hem dan?
Gaat om het woord intimideren inplaats van imiteren denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voorbereiding Ajax op Fiorentina
Vanaf 01:52.
50 eu voor 428quote:
Nee, er zijn nog kaarten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
afzetter idd
is het uitverkocht dan vanavond/
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarmee intimideerde hij hem dan?
Dat was de grap wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gaat om het woord intimideren inplaats van imiteren denk ik.
wat een belachelijke prijzenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog kaarten...
Voor minimaal 57,50 p/s.
Laten we eerst maar gewoon winnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat kosten in de achtste (!!) finale.
Zal wel met de aard van de blessure of de herstelfase van Cvitanich te maken hebben. Cvitanich raakte volgens mij later dan Enoh geblesseerd, dus het kan best zijn dat ze met hem geen risico willen nemen. Zeker gezien het belang van zijn aanwezigheid bij de wedstrijd tegen Utrecht as zondag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef Cheiron het volgende:
Cvitanich niet bij de selectieWaarom niet? Hij heeft toch alweer 45 minuten gespeeld en traint gewoon mee? Waarom dan Enoh wel? (waarvan ik mij afvraag of dat wel een goed idee is. Met zijn onbezonnenheid + een sterke tegenstander = kans op rood nogal groot..)
Ik ben erg benieuwd naar vanavond. Als Fiorentina maar niet echt binnen 10 minuten de 0-1 maakt.. dat zou echt zuur zijn.
Daar ga je al.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Laten we eerst maar gewoon winnen.
Ik ben blij dat De Boer erbij is, had hij alleen al veel eerder moeten zijn. Daarnaast zou Marco dat toch zelf wel moeten kunnen bedenken en niet eerst Derksen moeten horen opperen dat De Boer bij het eerste betrokken zou moeten worden.quote:In 1999 werd Gabriel García de la Torre (foto) door Louis van Gaal bij het eerste elftal van FC Barcelona gehaald. Tot aan zijn overgang naar Ajax in 2006 speelde de Spanjaard 128 duels in de hoofdmacht van de Catalanen, met als hoogtepunt het winnen van de Champions League onder Frank Rijkaard.
De laatste tijd kwam de 30-jarige Gabri in het nieuws door zijn uitspraken in Sportweek over het verplicht leren van de Nederlandse taal bij Ajax. 'Ik wil ook Nederlands leren, maar ik houd er niet van als het me verplicht wordt,' zei de Catalaan vorige maand tegenover Sportweek.
Sinds Frank de Boer, jeugdtrainer en oud-speler van Ajax, meer betrokken wordt bij de selectie van de Amsterdammers voelt Gabri zich prettiger, zegt hij in Ajax Life. ‘Frank had al veel eerder bij het eerste elftal moeten komen. Vorig jaar was hij er al een paar keer bij onder Adrie Koster en je merkte meteen dat er iemand stond met veel ervaring en uitstraling. We hebben toen al wat van hem geleerd,’ vertelt de middenvelder over zijn voormalige ploeggenoot bij Barça die vloeiend Spaans spreekt.
‘Van mij mag Frank altijd bij de groep worden betrokken. Het is heel belangrijk voor de Spaanssprekende jongens dat ze in hun eigen taal kunnen communiceren. Bovendien is Frank een goede vriend van me, dat was hij bij FC Barcelona al.’ (MB)
Met betrekking tot zijn blessure of in de zin van zijn kaartgevoeligheid?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik hou mijn hart wel een beetje vast w.b. Enoh.
Vooral gebrek aan wedstrijdritme en zijn onbesuisdheid. Ik vond hem voor zijn blessure ook niet al te sterk spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met betrekking tot zijn blessure of in de zin van zijn kaartgevoeligheid?
Toch liever Enoh dan Anita denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooral gebrek aan wedstrijdritme en zijn onbesuisdheid. Ik vond hem voor zijn blessure ook niet al te sterk spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |