kut.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:30 schreef Silenus het volgende:
Dario zit niet bij de selectie, beste toma.
Sportief zijn is zo overrated. Je moet gewoon goed kunnen voetballen,slim zijn, en soms gemeen. Het is niet voor niks een competitie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou dat echt slecht trekken, een erehaag als je veel beter bent. Eigenlijk zou dat nooit kunnen he, in Nederland. Zoiets wat je destijds had bij Barcelona en Real Madrid, stel je voor dat wij een erehaag zouden moeten vormen voor Feyenoord die kampioen is als ze in de Arena zouden spelen.
(Okay, dit is wel héél onrealistisch maar toch, stel dat het bijv. met AZ gebeurt)
Ik zou echt helemaal doordraaien van ergernis denk ik. Met spelletjes kan ik prima tegen m'n verlies, maar als Ajax verliest kan ik de eerste tien minuten echt niet zeggen dat 'we verdiend verloren hebben' of 'gefeliciteerd, jullie waren veel beter!'. Meestal komen er toch iets andere bewoordingen uit...
Waarmee intimideerde hij hem dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez met een C. Ronaldo intimidatie.![]()
respect voor jouw gevoel danquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax een flink pak op de broek gaat krijgen morgen.
Voorbereiding Ajax op Fiorentinaquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarmee intimideerde hij hem dan?
Gaat om het woord intimideren inplaats van imiteren denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voorbereiding Ajax op Fiorentina
Vanaf 01:52.
50 eu voor 428quote:
Nee, er zijn nog kaarten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
afzetter idd
is het uitverkocht dan vanavond/
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarmee intimideerde hij hem dan?
Dat was de grap wel ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gaat om het woord intimideren inplaats van imiteren denk ik.
wat een belachelijke prijzenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog kaarten...
Voor minimaal 57,50 p/s.
Laten we eerst maar gewoon winnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat kosten in de achtste (!!) finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |