Zal wel met de aard van de blessure of de herstelfase van Cvitanich te maken hebben. Cvitanich raakte volgens mij later dan Enoh geblesseerd, dus het kan best zijn dat ze met hem geen risico willen nemen. Zeker gezien het belang van zijn aanwezigheid bij de wedstrijd tegen Utrecht as zondag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef Cheiron het volgende:
Cvitanich niet bij de selectieWaarom niet? Hij heeft toch alweer 45 minuten gespeeld en traint gewoon mee? Waarom dan Enoh wel? (waarvan ik mij afvraag of dat wel een goed idee is. Met zijn onbezonnenheid + een sterke tegenstander = kans op rood nogal groot..)
Ik ben erg benieuwd naar vanavond. Als Fiorentina maar niet echt binnen 10 minuten de 0-1 maakt.. dat zou echt zuur zijn.
Daar ga je al.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Laten we eerst maar gewoon winnen.
Ik ben blij dat De Boer erbij is, had hij alleen al veel eerder moeten zijn. Daarnaast zou Marco dat toch zelf wel moeten kunnen bedenken en niet eerst Derksen moeten horen opperen dat De Boer bij het eerste betrokken zou moeten worden.quote:In 1999 werd Gabriel García de la Torre (foto) door Louis van Gaal bij het eerste elftal van FC Barcelona gehaald. Tot aan zijn overgang naar Ajax in 2006 speelde de Spanjaard 128 duels in de hoofdmacht van de Catalanen, met als hoogtepunt het winnen van de Champions League onder Frank Rijkaard.
De laatste tijd kwam de 30-jarige Gabri in het nieuws door zijn uitspraken in Sportweek over het verplicht leren van de Nederlandse taal bij Ajax. 'Ik wil ook Nederlands leren, maar ik houd er niet van als het me verplicht wordt,' zei de Catalaan vorige maand tegenover Sportweek.
Sinds Frank de Boer, jeugdtrainer en oud-speler van Ajax, meer betrokken wordt bij de selectie van de Amsterdammers voelt Gabri zich prettiger, zegt hij in Ajax Life. ‘Frank had al veel eerder bij het eerste elftal moeten komen. Vorig jaar was hij er al een paar keer bij onder Adrie Koster en je merkte meteen dat er iemand stond met veel ervaring en uitstraling. We hebben toen al wat van hem geleerd,’ vertelt de middenvelder over zijn voormalige ploeggenoot bij Barça die vloeiend Spaans spreekt.
‘Van mij mag Frank altijd bij de groep worden betrokken. Het is heel belangrijk voor de Spaanssprekende jongens dat ze in hun eigen taal kunnen communiceren. Bovendien is Frank een goede vriend van me, dat was hij bij FC Barcelona al.’ (MB)
Met betrekking tot zijn blessure of in de zin van zijn kaartgevoeligheid?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik hou mijn hart wel een beetje vast w.b. Enoh.
Vooral gebrek aan wedstrijdritme en zijn onbesuisdheid. Ik vond hem voor zijn blessure ook niet al te sterk spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met betrekking tot zijn blessure of in de zin van zijn kaartgevoeligheid?
Toch liever Enoh dan Anita denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooral gebrek aan wedstrijdritme en zijn onbesuisdheid. Ik vond hem voor zijn blessure ook niet al te sterk spelen.
Waar ga ik al?quote:
Wij zijn ajax, wij zijn de bestequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar ga ik al?
Wij zijn de beste, dus we winnen gewoon. Maar toch moeten we nog maar zien of we daadwerkelijk doorgaan. Dan pas mag je praten over de kaartjes van de achtste finales.
Ben jij Ajacied incognito?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste
Enoh heeft weinig wedstrijdritme nodig, dat werd wel duidelijk aan het begin van dit seizoen. Zijn onbesuisdheid kan ons de das omdoen, maar het kan ons ook een ronde verder brengen. Ik weet zeker dat Marco hem waarschuwt voorzichtig te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooral gebrek aan wedstrijdritme en zijn onbesuisdheid. Ik vond hem voor zijn blessure ook niet al te sterk spelen.
Daar ging je weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar ga ik al?
Wij zijn de beste, dus we winnen gewoon. Maar toch moeten we nog maar zien of we daadwerkelijk doorgaan. Dan pas mag je praten over de kaartjes van de achtste finales.
Vanavond die Italianen even goed afdrogen. En dan hopen dat we door zijn naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar ga ik al?
ik weet het niet. Anita speelt ook wel aardig de laatste tijd. Beter dan ik van hem ben gewend. Misschien is het verstandig om hem te laten starten. Anita zit iig de laatste weken wel lekker in z'n vel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toch liever Enoh dan Anita denk ik.
Ik ben pizzabezorger, ik bezorg veel pizza's. Ophoeren kneus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax, wij zijn de beste
Precies. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Nu al kijken naar de volgende ronde wordt keihard afgestraft, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:24 schreef Riro het volgende:
Qua geld en vrij kunnen vragen op m'n werk zou Twente wel lekker zijn. Wil Marseille niet missen.
Maar eerst maar zorgen dat we door gaan inderdaad.
Kwestie van tijd helaas.....quote:FC Utrecht waarschuwt de fans
donderdag 26 februari, door SV, Amsterdam, 10:27u, AD
De 1200 Ajax-aanhangers hebben zondag in Utrecht gratis toegang tot stadion Galgenwaard. FC Utrecht en Ajax hebben dat afgesproken, in hun poging om de relatie te verbeteren.
FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop roept alle fans op om zich te onthouden van kwetsende spreekkoren. Anders is het, vreest hij, afgelopen met de komst van uitpubliek, net zoals bij duels tussen Ajax en Feyenoord.
Of ATKS of TGRS MSTCSquote:
OMG, wat is dit in één keer. Binnen no time zal Eindhoven wel volgen. Leuk..quote:
Onmacht en onkunde bij zowel de KNVB als de overheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
OMG, wat is dit in één keer. Binnen no time zal Eindhoven wel volgen. Leuk..
Ja, was te verwachten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Eindhoven begon ermee?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar als het dan écht een keer uit de hand loopt swa. Maar er gebeurt praktisch niks. Ik vraag me ook af of het verbod ook stand houdt als je het voor de rechter zou brengen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Onmacht en onkunde bij zowel de KNVB als de overheid.
Waar is dat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Zin in vanavond! Zit in t Fok! vak
Ik misschien ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
lolquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Lol, zie net pas utrecht-ajax zondag, altijd relaxt om te zien op tv
428.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik zit op zuid eerste ring
Wel gewoon je eigen stoeltje eisen hé?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik zit op zuid eerste ring
Ah, gewoon op je kamer dus, met je laptop op schoot?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedankt! Hij zegt al, dat Lindgre, Gabri en Enoh nog nooit alle 3 fit zijn geweestquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:14 schreef djac1 het volgende:
hey, ajacieden en waarschijnlijk ook échte Amsterdammers. Op de site van at5 staat een link naar een voorbeschouwing van de wedstrijd voor vanavond
link: http://www.at5.nl/artikelen/13338/voorbeschouwing-ajax-fiorentina
En weet je de datum misschien ook? Wel zo handig voor als het Marseille zou wordenquote:
Zie 410 forum, daar zijn ze er ook al over bezigquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
En weet je de datum misschien ook? Wel zo handig voor als het Marseille zou worden
Hmm, ziet er tot nu toe nog aantrekkelijk uit die prijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie 410 forum, daar zijn ze er ook al over bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |