Of ATKS of TGRS MSTCSquote:
OMG, wat is dit in één keer. Binnen no time zal Eindhoven wel volgen. Leuk..quote:
Onmacht en onkunde bij zowel de KNVB als de overheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
OMG, wat is dit in één keer. Binnen no time zal Eindhoven wel volgen. Leuk..
Ja, was te verwachten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Eindhoven begon ermee?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar als het dan écht een keer uit de hand loopt swa. Maar er gebeurt praktisch niks. Ik vraag me ook af of het verbod ook stand houdt als je het voor de rechter zou brengen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Onmacht en onkunde bij zowel de KNVB als de overheid.
Waar is dat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Zin in vanavond! Zit in t Fok! vak
Ik misschien ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
lolquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Lol, zie net pas utrecht-ajax zondag, altijd relaxt om te zien op tv
428.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik zit op zuid eerste ring
Wel gewoon je eigen stoeltje eisen hé?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik zit op zuid eerste ring
Ah, gewoon op je kamer dus, met je laptop op schoot?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedankt! Hij zegt al, dat Lindgre, Gabri en Enoh nog nooit alle 3 fit zijn geweestquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:14 schreef djac1 het volgende:
hey, ajacieden en waarschijnlijk ook échte Amsterdammers. Op de site van at5 staat een link naar een voorbeschouwing van de wedstrijd voor vanavond
link: http://www.at5.nl/artikelen/13338/voorbeschouwing-ajax-fiorentina
En weet je de datum misschien ook? Wel zo handig voor als het Marseille zou wordenquote:
Zie 410 forum, daar zijn ze er ook al over bezigquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
En weet je de datum misschien ook? Wel zo handig voor als het Marseille zou worden
Hmm, ziet er tot nu toe nog aantrekkelijk uit die prijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie 410 forum, daar zijn ze er ook al over bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |