quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
Rare bevolkingsgroep, journalisten....
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af wat er op de tijdborden staat op schiphol. Delayed? Crashed?
Heb net mijn nieuwe bril opgehaald, ik zie alles weer een stukje scherper ja. -0,5 extra is dan toch opeens flink wennen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
+1 scherp!
Herinner me nou niet aan brillenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb net mijn nieuwe bril opgehaald, ik zie alles weer een stukje scherper ja. -0,5 extra is dan toch opeens flink wennen.
Fijn, dank u!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
Rare bevolkingsgroep, journalisten....
Ik denk nooit, dat weet je toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn, dank u!![]()
En hoe denk je dat je nu op de hoogte blijft dan.
Mjah ze stonden netjes van een grote afstand te filmen en toen ging die auto er voor staan. Ik bedoel, het is live in NL, CNN en wie weet waar nog meer dus er zo maar voor gaan staan is niet netjes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:42 schreef DarkElf het volgende:
Op de NOS waren ze het vliegtuig aan het filmen en die mensen werden ook tegen gehouden door politie, die je dus ook de hele tijd "he! ga eens terug!" etc hoorde roepen
tuurlijk is het hun werk .. maar ja..
Waarschijnlijk om paniek te voorkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Onbekende vertraging!![]()
Dat ze daar nou niet iets voor hebben, voor nood.
Nja, maar het lijkt me in dit geval wel geoorloofd, enige paniekquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om paniek te voorkomen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, maar het lijkt me in dit geval wel geoorloofd, enige paniek
Ik begreep dat de wachtende mensen in de aankomsthal ingelicht en opgevangen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Natuurlijk. Maar als jij op iemand staat te wachten en het bordje draait om naar "Turkish Airways <#> 10:42: CRASHED" dan weet ik ook niet hoe ik zou reageren
.
Hoewel, de klap komt net zo hard als je het later hoort dat het ding naar beneden is komen stuiteren.
Wat tof dat je dat gelijk om kon gooien! Hoe reageerden je studenten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn, dank u!![]()
Hier meteen de les omgegooid en écht écht nieuws brengen nu! Dit is allemaal verschrikkelijk, maar wel een hele goede oefening voor mijn studenten.
Wie?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:35 schreef k_man het volgende:
De onvermijdelijke deskundoloog Menno Baksteen is ook alweer opgegraven.
Dan moet je dus wel kunnen kiezen waar je komt te zitten en dat kan lang niet altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zelf heb ik mijn laatste 3 vakantievluchten ook met een Boeing 737-800 gevlogen, en ik ga dus altijd achterin zitten vanwege de ' veiligheid' - ooit op Discovery Channel gezien.
Ja klopt. Die twee passagiers die net op TV waren zaten in het midden, mankeerden helemaal niets. Ik vind het midden altijd zo lawaairig met de motoren naast je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Midden misschien?
Al die mensen die knel zaten, eigenlijk alle mensen, hebben wel heel veel geluk gehad dat het vliegtuig niet in brand is gevlogen..Toch nog wat geluk bij een ongeluk.
Ik vlieg altijd low budgetquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel kunnen kiezen waar je komt te zitten en dat kan lang niet altijd.
Je kent Menno Baksteen niet? Menno was voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers en mag als een soort dr. Clavan elke keer deskundig commentaar leveren bij vliegtuigongelukken. De journalist vraagt dan hoe het heeft kunnen gebeuren en Menno zegt dan altijd uiterst deskundig "daar kunnen we nu niks over zeggen, we zullen het onderzoek af moeten wachten".quote:
Ik vind het irritant om tegen de vleugels aan te kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Die twee passagiers die net op TV waren zaten in het midden, mankeerden helemaal niets. Ik vind het midden altijd zo lawaairig met de motoren naast je.
+ 1 scherp! Ook dat, slecht uitzicht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het irritant om tegen de vleugels aan te kijken
Op die foto eerder in het topic zie je de stoeltjes naar buiten steken, door de scheur in het midden van toestel heen. Als je daar zat, ben je er waarschijnlijk ook niet best aan toe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Die twee passagiers die net op TV waren zaten in het midden, mankeerden helemaal niets. Ik vind het midden altijd zo lawaairig met de motoren naast je.![]()
Dat kan helaas niet naar alle bestemmingen.quote:Ik vlieg altijd low budget
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef k_man het volgende:
Zeg alsjeblieft dat dat een grapje was.
Ik wil aan het gangpad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het irritant om tegen de vleugels aan te kijken
Nee, iedereen met een normaal niveau aan algemene ontwikkeling behoort dr. Clavan (oosteuropadeskundige) te kennen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NeeMoet je veel tv kijken om die persoon te kennen?
ikke ookquote:
dat dus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry, Koot en Bie kwam niet in mijn ontwikkeling voor.
Clavan en Menno Baksteen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat een grapje was.
Vreselijk, suf, jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kent Menno Baksteen niet? Menno was voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers en mag als een soort dr. Clavan elke keer deskundig commentaar leveren bij vliegtuigongelukken. De journalist vraagt dan hoe het heeft kunnen gebeuren en Menno zegt dan altijd uiterst deskundig "daar kunnen we nu niks over zeggen, we zullen het onderzoek af moeten wachten".
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Clavan en Menno Baksteen?
Ik ken wel Klingons en Menno Buch...
Ik vind doucholie raar spul en ik raak er helemaal plakkerig van na het douchen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef DarkElf het volgende:
Isa, heb trouwens vandaag douche olie van nivea gekocht.. wel met een beetje terughoudendheid maar goed; jij bent nog gevoeliger dan ik geloof ik en jij kan er ook tegen dus ik heb een beetje hoop
Klingons dat moet toch wel het tofst ras ter universum zijn. Een ras waarbij de plaat voor hun kop gewoon zichtbaar is!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill!
Ik hoop dat je er tegen kanquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef DarkElf het volgende:
Isa, heb trouwens vandaag douche olie van nivea gekocht.. wel met een beetje terughoudendheid maar goed; jij bent nog gevoeliger dan ik geloof ik en jij kan er ook tegen dus ik heb een beetje hoop
eerst maar eens 1 been proberen ofzo
ahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind doucholie raar spul en ik raak er helemaal plakkerig van na het douchen.![]()
Overigens is het eigenlijk zeep vermengd met olie, maar omdat ze er bruine kleurstof in doen, lijkt het 100% olie.
te laat jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er tegen kan
Spul is trouwens best duur en ik ben nu vast te laat als ik zeg dat je deze week bij de C1000 2 voor de prijs van 1 had?
4,19 bij de AH. En daar doe je toch best lang van? Ok, ik douche op verschillende lokaties, maar volgens mij doe ik minstens 6 weken met een fles douche-spul.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er tegen kan
Spul is trouwens best duur en ik ben nu vast te laat als ik zeg dat je deze week bij de C1000 2 voor de prijs van 1 had?
Dat is geen plaat, dat is een wasbordquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Klingons dat moet toch wel het tofst ras ter universum zijn. Een ras waarbij de plaat voor hun kop gewoon zichtbaar is!
Dat je op www.c1000.nl kunt zien dat de aanbieding is 2 voor 6 euro. En dus niet 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef Isabeau het volgende:
En je ziet de logica niet van 2 voor de prijs van 1 is goedkoper?Wat wil je nu zeggen dan?
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal van af welk traject je doet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Tvp. Met OV reizen is zo inefficiënt... Doe nu ruim 2 keer zo lang over een traject dan met de auto. Vanmorgen ook al
Dat is toch heel betaalbaar? [patser] Mijn douchegel heb ik daar iig niet voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Liejannuh het volgende:
4,19 bij de AH.
Ik heb daar meestal minimaal 2 voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch heel betaalbaar? [patser] Mijn douchegel heb ik daar iig niet voor.[/patser]
Bijna alles in de randstad is bagger. Van den haag zuid met de RR 4 naar zoetermeer. Dan op 2 minuten de aansluitende bus naar stompwijk missen ondanks dat je een tram eerder pakte. Kan je weer een half uur niksen. OVquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef k_man het volgende:
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal van af welk traject je doet.
Je stond in de "kijkfile"?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug van de auteursbijeenkomst van Bluezz' haar uitgeverij en op de terugweg moesten we na enorme files onvermijdelijk langs 'de plek des onheils' rijden.
Pal bij het Rottepolderplein, nog net voor de A9 heeft de piloot hem in het weiland geparkeerd. 150 meter verder en hij had bovenop de A9 gecrashed. Raar gezicht hoor, zo'n in stukken gebroken vliegtuig en al die hulptroepen er om heen.
De jaren met Dré telden dubbel héquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en iemand in de sportschool begon over Rachel Hazes (toevallig) en zei dat die Rachel 37 (zevenendertig) is!!
Dat mens lijkt toch zeker 50
![]()
Nee, er waren een aantal banen afgesloten om de hulpdiensten er langs te kunnen laten gaan. Zelden zoveel ambulances en motorpolitie achter elkaar zien langsscheuren.quote:
Wij zaten van de zomer in de trein van Brussel naar huis, ineens: hè, wat doen al die brandweerauto's daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug van de auteursbijeenkomst van Bluezz' haar uitgeverij en op de terugweg moesten we na enorme files onvermijdelijk langs 'de plek des onheils' rijden.
Pal bij het Rottepolderplein, nog net voor de A9 heeft de piloot hem in het weiland geparkeerd. 150 meter verder en hij had bovenop de A9 gecrashed. Raar gezicht hoor, zo'n in stukken gebroken vliegtuig en al die hulptroepen er om heen.
Feli, je bent gezonder dan Vladimir Lenin.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen schimmelinfectie! Hoera!
Tja idd, misschien kon de piloot niet anders dan zo raar met de afgebroken staart in de grond landen. Als hij anders was gevlogen, was ie wellicht de snelweg op gebutst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef golfer het volgende:
Op National Geographic is er een docu serie over vliegtuigrampen, was een keer gewoon een stuk uit de romp van het vliegtuig geslagen op 10 km hoogte, met een paar passagiers daarachteraan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dit is echt eng, zeg, Mensen die met stoel en al uit het vliegtuig werden gelanceerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vreselijk om te zien dat vliegtuig van zo dichtbij
En al die pers
[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 25-02-2009 18:00:17 ]
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_811quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op National Geographic is er een docu serie over vliegtuigrampen, was een keer gewoon een stuk uit de romp van het vliegtuig geslagen op 10 km hoogte, met een paar passagiers daarachteraan.
Is ook klote, zit je lekker naar je iPod te luisteren, word je opeens naar buiten gelanceerd, moet je nog 10 km vallen/wachten voordat je dood gaat.Mja. Niet leuk.
![]()
Ja! Dat keek ik bij de sportschool!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op National Geographic is er een docu serie over vliegtuigrampen, was een keer gewoon een stuk uit de romp van het vliegtuig geslagen op 10 km hoogte, met een paar passagiers daarachteraan.
Is ook klote, zit je lekker naar je iPod te luisteren, word je opeens naar buiten gelanceerd, moet je nog 10 km vallen/wachten voordat je dood gaat.Mja. Niet leuk.
![]()
makkie! een paar koekjes in je jas, of mag dat niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff bah.. ik hou niet van vliegtuigongelukken![]()
En ik moet zo met Sam examen behendigheid doen en ik heb geen zin (faalangst)
Juustem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_811
denk ik althans
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet!!!!!! Echt waar????quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff bah.. ik hou niet van vliegtuigongelukken![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet!!!!!! Echt waar????
Hoe komt dat nou? Dat jij niet van vliegtuigongelukken houdt??
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je DWDD gezien? Goed van die mensen om toch meteen te gaan helpen, al weet je niet zeker of de boel in de lucht vliegtquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar, staat daar zo'n Youp van 't Hek lookalike te vertellen dat ie als eerste het vliegtuig uit was, mankeert niks, Youp-bril nog helemaal heel.
Bedoel je te zeggen dat de mensen die je het het minste zou gunnen er het beste vanaf komen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar, staat daar zo'n Youp van 't Hek lookalike te vertellen dat ie als eerste het vliegtuig uit was, mankeert niks, Youp-bril nog helemaal heel.
Foei, wat denk jij weer negatief, k_man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat de mensen die je het het minste zou gunnen er het beste vanaf komen?
Die zusjes van Halal waren ook snel het toestel uit, die zaten naast een nooduitgang. Vervolgens zijn ze nog rustig terug geweest om hun laptop, telefoon, cadeautjes en andere handbagage op te halen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je DWDD gezien? Goed van die mensen om toch meteen te gaan helpen, al weet je niet zeker of de boel in de lucht vliegt
Zeerquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je DWDD gezien? Goed van die mensen om toch meteen te gaan helpen, al weet je niet zeker of de boel in de lucht vliegt
Ik vond het zo'n luguber idee dat de dode piloten nog urenlang in die cockpit zaten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei, wat denk jij weer negatief, k_man.
Ik bedoelde te zeggen dat er zoveel verschil zit in waar je zit in het vliegtuig. Dat je letterlijk geen schrammetje hebt (die gast zat naast de nooduitgang) tot dat je morsdood bent (de mensen in de staart en in de cockpit).
Mja. Op zich hun goed recht. Ik neem aan dat ze mensen hebben geholpen die ze met hun beperkte middelen hebben kunnen helpen ipv alleen met armen vol handbagage het vliegtuig te verlaten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Die zusjes van Halal waren ook snel het toestel uit, die zaten naast een nooduitgang. Vervolgens zijn ze nog rustig terug geweest om hun laptop, telefoon, cadeautjes en andere handbagage op te halen.
Ik zou echt retepaniekerig zijn dat niet dat hele vliegtuig in de hens vliegt.quote:
Nu ja, ik bedoelde meer te zeggen dat kennelijk niemand zich zorgen maakte over brand.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja. Op zich hun goed recht. Ik neem aan dat ze mensen hebben geholpen die ze met hun beperkte middelen hebben kunnen helpen ipv alleen met armen vol handbagage het vliegtuig te verlaten.
Zij waren niet bang dat het in de fik zou gaan vliegen, vandaar dat ze direct zijn gaan helpen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou echt retepaniekerig zijn dat niet dat hele vliegtuig in de hens vliegt.
Hm.
Denk dat ik een topic op fok daarover zou openen, mobiel. Even second opinion vragen ofzo.
Annie! Jij topickiller!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien stopte de brandstof pomp wel. We horen het vast snel genoeg.
Ja heel gek, maar ik heb er niets mee..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Samuel J. Cocker toch? Leuk beessie!
Jeuj!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel gek, maar ik heb er niets mee..![]()
(ik weet het, het stond er een beetje gek, maar ik vond het op dat moment echt even heel erg allemaal.. trek me het dan even heel erg aan..)
Oh en Kaas: koekjes mogen zeker ja! EN dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik ben aangeschoten. Dus vanavond hou ik heel veel van iedereen! Kus!
Ja, heeft goed geholpen. Bluezz heeft het meeste fruit intussen al op en dat hielp mij meteen weer om mij nu weer vrijwel helemaal goed te voelen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Golfert heeft die fruitmand geholpen?(lees ben je weer beter?)
Mooiquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, heeft goed geholpen. Bluezz heeft het meeste fruit intussen al op en dat hielp mij meteen weer om mij nu weer vrijwel helemaal goed te voelen.
Maandag weer aan het werk.
Ben jij dat, Sonnie?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
(ik weet het, het stond er een beetje gek, maar ik vond het op dat moment echt even heel erg allemaal.. trek me het dan even heel erg aan..)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij dat, Sonnie?Wat heb je lang haar.
Halve dagen, vriendquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef golfer het volgende:
Ja, heeft goed geholpen. Bluezz heeft het meeste fruit intussen al op en dat hielp mij meteen weer om mij nu weer vrijwel helemaal goed te voelen.
Maandag weer aan het werk.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik ben aangeschoten. Dus vanavond hou ik heel veel van iedereen! Kus!
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Steer, zit die appelmoes ook in die pan ?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en 3 stokjes lucifers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar de Dreft toch wel?![]()
Gaar, moe, douchen en![]()
Dag CULlers
Echt les? imho wordt er vooral geen nieuws oneindig herhaald....quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn, dank u!![]()
Hier meteen de les omgegooid en écht écht nieuws brengen nu! Dit is allemaal verschrikkelijk, maar wel een hele goede oefening voor mijn studenten.
Hoezo raar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben net een heel rare film gekeken: Ken Park
En, leeft hij nog???quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
yep
ik heb pk gewoon de was verder laten doen
morgen multimeter mee van werk, eens kijken hoeveel volt er op staat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Prupke,ik zou morgen iemand optrommelen die er verstand van heeft.
Eerst had ik er teveel balsamico in gedaan, toen teveel appelstroop, toen teveel maggi, en toen had ik het maar even aangelengd met water + maizena en nu smaakt het heerlijk en authentiek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lein! Trek je BH uit
Steer, het ziet er heerlijk uit. Ik heb nooit zuurvlees gegeten (is het echt heel zuur?). Limburgers gebruiken daar ook wel paard voor, of niet?
En DE, lekker he, zelfgemaakte kruidenolieMaar bij mijn weten lost zout helemaal niet op in olie
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voelde ooit een kleine spanning , niet te meten. Zat er een dode gemumificeerde muis in de snijmachine. In het hokje waar de machine aan geschakeld werd........
klein is de spanning niet, lampje van mijn spanningzoeker (schroevendraaier) kan er op branden, dus is iig wel een paar volt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voelde ooit een kleine spanning , niet te meten. Zat er een dode gemumificeerde muis in de snijmachine. In het hokje waar de machine aan geschakeld werd........
Dat was zo'n leuk restaurantje!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Laatste keer dat ik zuurvlees had, was met Isa en Nynke in Maastricht.
http://www.witloof.nl/quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was zo'n leuk restaurantje!!
Harde return-ziekte, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
@PK, ik keek net even naar je website: leuk
Je lijdt wel aan de welbekende spatie ziekte
tja, zo'n grote knop op het toetsenbord, zonde als je hem niet veelvuldig gebruiktquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
@PK, ik keek net even naar je website: leuk
Je lijdt wel aan de welbekende spatie ziekte
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tja, zo'n grote knop op het toetsenbord, zonde als je hem niet veelvuldig gebruikt
Nog even tekst leren. Morgen ga ik voor het eerst eenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Tijd om mijn tanden te poetsen en me richting bed te begevenSteer, ga je nachtbraken?
titelquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:08 schreef golfer het volgende:
Bluezz ligt al lekker in haar bedje na te genieten van haar vandaag gepresenteerde boek. Ik zit nog even na te genieten van het feit dat ik mij weer beter voel en morgen alvast vanuit huis weer wat werk ga doen.
Laatste drankje in schenken en dan ook langzaam aan weer naar bedje toe.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Bluezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
neuh, ben er al een aantal keer uitgeweest maar nu ben ik uiteindelijk maar thee gaan zetten..quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien ook niet zo'n lange nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij aan t werk dus neem ik aan? kom je er een beetje door?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Bertus Staigerpaip.quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik word een beetje huiverig om overdag te slapen, ga één dezer dagen maar in de woonkamer liggen. Ze zijn de flats aan het schilderen en ze komen nu wel heel erg dicht bij mijn flat in de buurtEn ze hebben zo'n bouwvakkersradio aan met jolige onderbroekenlol bouwvakkersmuziek. Help!
Voor zover ik weet, werken die niet in ploegen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Kunnen die lui niet gewoon 's nachts schilderen? Ik werk nu toch ook.
Ze gaan hele stellages bouwen en eerst de oude verf verwijderen en dan opnieuw schilderen. *zucht*quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:03 schreef DarkElf het volgende:
oh getsie, daar zullen oordoppen ook niet veel tegen uitrichten wrs?
In mijn flatje toen ik alleen woonde kwamen ze ook eens langs, een kabaal wat die mensen maken!
Bij mijn zus , die in een andere flat woonde, kwamen ze ook en toen was het vakantie en hing ertwee weken zo een bak voor het raam
kan je niet bij een vriendin slapen als ze echt bezig zijn met jouw stuk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaan hele stellages bouwen en eerst de oude verf verwijderen en dan opnieuw schilderen. *zucht*
Allemaal heel leuk en aardig, maar ik vrees dat het ten koste van mijn dagrust gaat.
En met zo'n bak voor je raam word je ook niet vrolijk.
Probleem opgelost dan toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:12 schreef Isabeau het volgende:
die hebben een bovenverdieping waar niemand komt.
Welja ff een 2 persoonsbed van 180 x 200 x 25 cm dik de trap afquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Jamaar als er een stel bouwvakkers tekeer gaan dan neem je toch ff eigen matras mee?
Hij was wel de moeite waard om helemaal af te kijken en dat zegt voor mij al heel watquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ik vond 'm best de moeite waard. Paar jaar terug op het IFFR gezien.
Een lekkere warme douche met een geurende zeep erbij en dan 'afdouchen' met een plens koud. Heerlijk begin van de dag en wellicht voel je je beter dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:53 schreef DarkElf het volgende:
men, ik voel me bagger
huppatee douchen dan maar, want straks moet ik fris en fruitig autorijden
Same here alleen ga ik 2 uurtjes laterquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:45 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen kinders!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe. Tezz gaat in ieder geval braaf naar het werk en ik mag pas rond een uur of half drie weer naar huis. Nou goed, dat overleef ik vast wel!
Naar huis danquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Same here alleen ga ik 2 uurtjes later
Pijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is t met de geschudde hersens, Freecell?
Weet ik niet eigenlijk... In slaap gevallen waarschijnlijk? Maar wel behoorlijk diepquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef Isabeau het volgende:
...ok...was je even van de wereld?Klinkt niet super
Zo, dat klinkt kanp beroerd. Had de dokter dat aangekondigd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Pijnlijk
Gisteren tijdens KG rond kart voor 10 héél even geknipperd met mijn ogen omdat ik zo beroerd was.
Om 22:00 deed ik ze weer open en was iedereen weg en de kamer netjesLekker genant weer.
Maar vanmorgen gaat het weer iets beter gelukkig
KarrelEn dan door het putje prakken?
De rest van de kg was weg toen ik wakker werdquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat zei Tara (en de rest van de KG) er dan over?
En ik heb hier erg om moeten lachen: Foto van mij misbruikt door iemand.
Ulkquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt kanp beroerd. Had de dokter dat aangekondigd?
Als ik in de douche had gezeten had ik niks hoeven prakken...
En ik ben Smaken Verschillen aan het kijken en ik vind die vent van gisteren echt een zak en iedereen loopt met hem wegquote:Deze Muffins van de Bes van Karnemelk hebben een mooie gouden bruine korst en zijn absoluut barstend met smaakvolle bessen. Geen behoefte zich ongerust te maken als de verse bessen uit seizoen zijn aangezien deze enkel goed met bevroren bessen zijn. Om een aardige aanraking van citrusvruchtenaroma toe te voegen, is de schil van een sinaasappel nodig en terwijl ik een Clementine, Navel heb gebruikt, of zou een ander type van sinaasappel u houdt van uitstekend zijn. Om deze muffins vochtig en teder wonderfully te maken gebruiken wij karnemelk en saffloerolie in plaats van de gebruikelijke melk en de boter. De muffins vallen in de „snelle“ broodcategorie en u kunt zien waarom wanneer u dit recept maakt. Allen u wenst zijn twee kommen; voor de natte ingrediënten, en voor droog. Combineer twee en uw beslag wordt gemaakt. Natuurlijk, enkel omdat zij eenvoudig zijn te maken niet betekenen zij niet met aroma kunnen worden ingepakt.
Als u bevroren bessen, in plaats van vers gebruikt, enkel ben zeker om de bessen eerst niet te ontdooien aangezien dit hen om in het beslag zal veroorzaken en zacht te worden en af te tappen. Zoals ik hierboven vermeldde gebruiken wij olie in dit recept in plaats van boter die de muffins wonderfully vochtig en teder maakt omdat de olie de ontwikkeling van gluten in de bloem verhindert. Ik verkies het aroma van saffloerolie maar u kunt canolaolie ook gebruiken als dat is wat u in uw voorraadkast hebt. Als u niet vertrouwd met karnemelk bent heeft het een aardige dikke romige textuur met een rijke pittige boterachtige smaak die gebakken goederenofferte maakt. Terwijl in het verleden de karnemelk van de vloeistof over verlaten na het roeren van boter werd gemaakt, wordt het nu commercieel gemaakt door bacteriën aan geheel toe te voegen, afroomt, of met laag vetgehalte melk. U kunt uw eigen karnemelk maken hoewel door 1 soeplepel van witte gedistilleerde azijn, ciderazijn, of citroensap aan 1 kop (240 ml) van melk toe te voegen. Beweeg enkel de azijn in de melk en laat het dan 5 tot 10 me minuten bevinden alvorens te gebruiken.
Deze muffins zijn heerlijke warm van de oven en terwijl wij vaak aan muffins denken aangezien ontbijtvoedsel, ik vaak deze na een toevallig diner met een lepel van roomijs dien.
Ik kan best zomaar in slaap vallen, heusquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:43 schreef Isabeau het volgende:
De foto staat al wel een paar keer in dat topicen dat komt dus omdat hij die zèlf had gepost
Ik vind het niks voor jou om zomaar in slaap te vallen
Que?quote:Om deze muffins vochtig en teder wonderfully te maken
omdat de olie de ontwikkeling van gluten in de bloem verhindert
Ja hoi Freecell. Een rustdag in het kader van een hersenschudding (ook al is het een lichte) is misschien meer gewoon zo min mogelijk doen. En dus ook geen tv programma's terug kijken of internetten. Ga gewoon iedere keer als Leander gaat slapen ook slapen ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
Ik las vandaag een rustdag in namelijk
Maar het helpt wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin Liejannuh, na de eerste 24 uur is er geen enkele reden om niet dat te doen wat je kan en waar je zin in hebt. Je hoeft niet in bed te liggen, je hoeft niet je ogen en oren rust te geven en Freecell kan zelf bepalen welke activiteiten ze wel en niet aan kan. De rest is een beetje ouderwetsch
Ik geef alleen maar een goedbedoelt advies.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Freecell moet zelf weten wat ze wel en niet aan kan en ze gaat al een dagje rustig aan doen. De ervaring van veel patienten (itt jouw anekdotische bewijs) leert dat mensen sneller opknappen als ze niet de hele dag alle prikkels proberen te vermijden en dat doen wat ze kunnen. Als Freecell moe is gaat ze wel in bed liggen. Als Freecell tv wil kijken dan kijkt ze tv.
Is dat zo? Ben ik mij niet van bewust. Sorry hoor!quote:Doe eens niet zo obstinaat de hele tijd naar mij toe. Wat ik ook zeg, jij gaat er tegen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en doe eens niet piepen over mij![]()
Hij vind zichzelf helemaal geweldig, en dat staat me zo tegen bij mensenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat had hij dan dat hij iedereen zo inpalmde?? Hij was vervelend, obnoxious en kon idd helemaal niet koken! Soep geschift, zwaardvis droog, te veel (gekochte) tagliatelle die er niet echt super lekker uitzag, toetje van gekocht gebak (nou ja, door zijn vrouw gemaakt, maar dan nog) en een mislukte chocolade mouse. Matige entertainment waar je kromme tenen van kreeg. En hij staat boven aan!!! Vooral omdat hij zèlf iedereen onvoldoendes geeft
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben Smaken Verschillen aan het kijken en ik vind die vent van gisteren echt een zak en iedereen loopt met hem weg
Haha, dat idee had ik gisteren ook al. Lianne moet ongesteld worden, denk ik. Of zou ze zwanger zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Doe eens niet zo obstinaat de hele tijd naar mij toe. Wat ik ook zeg, jij gaat er tegen in.
http://www.telegraaf.nl/p(...)__.html?pageNumber=7quote:Bram Moszkowicz verlaat vrouw
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz is weg bij zijn vrouw. De 48-jarige advocaat verliet zijn echtgenote voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won.
Mooie auto.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)__.html?pageNumber=7
Doet ie goed.Maar ik vind Leonoor leuker.
Gozer met hoogwerker en schroevendraaier voor rot-controlequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, wie was het dan? Roodborstje?
Ik snap de ruil ook niet helemaal. Over twee jaar lezen we dat na een kort en heftig huwelijk ze uit elkaar zijn gegaan, zij de helft van zijn spaargeld meekrijgt en hij alweer loopt rond te neuken bij een 24 jaar oude rechten studentequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, er zijn voor hem ook genoeg mogelijkheden om tijdelijk (30 minuten ofzo) een jong blaadje te 'nemen'.Waarom dan alles opzij schuiven voor zo'n ding?
Mannen
Vrouwen
Ze worden er wel steeds knapper opquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, Roman Abramovich heeft ook deze:
[ afbeelding ]
... die al ingeruild was, opnieuw ingeruild voor deze:
[ afbeelding ]
... die ook ongeveer de helft van zijn leeftijd is. Handig steeds van haarkleur wisselen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap de ruil ook niet helemaal. Over twee jaar lezen we dat na een kort en heftig huwelijk ze uit elkaar zijn gegaan, zij de helft van zijn spaargeld meekrijgt en hij alweer loopt rond te neuken bij een 24 jaar oude rechten studente.
Ofzoiets.
Ik word gewoon af en toe een beetje moe van de algehele domheid en de overmatige betrokkenheid van de mensheid!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, dat idee had ik gisteren ook al. Lianne moet ongesteld worden, denk ik. Of zou ze zwanger zijn
Die heb ik nog nooit ontmoet en dus kan ik daar geen uitspraak over doen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Oh eeeeehhhh Lie, er zijn wel kinderen die leuk zijn hoor, de mijne![]()
Oh, ik bedoel helemaal niet Lianne vs Isa, johquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Moeten we nu 'Team Liannuh' of 'Team Isa' kiezen?![]()
O en jullie zijn gewoon alletwee puike felle meiden en tofheid botst soms nu eenmaal.
Ik doelde helemaal niet op jouw post!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel helemaal niet Lianne vs Isa, johHet was mij alleen ook opgevallen dat Lianne gisteren een beetje irritant reageerde (niet per se tegen Isa, gewoon in het algemeen). Never mind
Hey, de mijne heb je wél ontmoetquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit ontmoet en dus kan ik daar geen uitspraak over doen!
Dat is gewoon een uitdrukking!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kijf nietEn ik mag Lianne in het algemeen graag, maar gisteren zat ik me even te ergeren!
*trekt zich terug in een hoekje
Ga jij dan een boek over ons schrijven?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij dan een boek over ons schrijven?
Verstuurt die uitgever van jou ook naar België? Of moet ik me dan helemaal scheel betalen?
Mijn ervaring met lezen in het Engels: het gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doetquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Bluezz schreef. Alw at uitgebracht?
Over boeken. Ik heb met kerst dus Everything is illuminated - Jonatha Safran Foer gekregen. Echter, in het engels.
Ben er aan begonnen, maar ik kom er niet doorheen in het engels. Boehoe.
Tja ik kan bet redleijk in engels lezen. Ik heb voor mijn engels lijst expres moeielijke boeken gekozen omdat ik er dan minder hoefde te lezen, maar Charles Dickens is een eitje vergelijken met dit. Het is dan ook een soort van verbasterd engels omdat het een buitenlander voor moet stellen. Ben bang dat ik hem toch maar gewoon in het nederlands moet gaan halen, of is dat echt een stuk minder?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn ervaring met lezen in het Engels: het gaat steeds makkelijker naarmate je het vaker doet
Maar kan me voorstellen dat het wat lastig leest, daar de zinsconstructies expres verdraaid zijn
Film?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon de film kijken. Heb ik ook gedaan.
Ja hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ga jij dan een boek over ons schrijven?
Verstuurt die uitgever van jou ook naar België? Of moet ik me dan helemaal scheel betalen?
Ik vond weer dat bij de vertaling heel veel van de humor ondersneeuwde. Het is ook altijd watquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja ik kan bet redleijk in engels lezen. Ik heb voor mijn engels lijst expres moeielijke boeken gekozen omdat ik er dan minder hoefde te lezen, maar Charles Dickens is een eitje vergelijken met dit. Het is dan ook een soort van verbasterd engels omdat het een buitenlander voor moet stellen. Ben bang dat ik hem toch maar gewoon in het nederlands moet gaan halen, of is dat echt een stuk minder?
Neuh, da's OK. Dan laat ik het wel in NL bezorgen en doorsturen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef Bluezz het volgende:
CF ik zie niks over belgiehttp://www.boekscout.nl/html/help_bij_bestellen.html
Zal ik ze ff mailen hoe dat zit?
de jouwe is leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, de mijne heb je wél ontmoet
Met my preciousssssss....quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Film?
Is hier al een film van dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met my preciousssssss....
En al? Sinds 2005.
Mea culpa,quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Méér excuses.
Je kunt bij bestellen gewoon aangeven naar welk land het verstuurd moet worden. Als je België invoert zijn de verzendkosten 2,76 euro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Neuh, da's OK. Dan laat ik het wel in NL bezorgen en doorsturen.
Als jij belooft het altijd met mij eens te zijn, wil ik best toegeven dat jij altijd gelijk hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik word gewoon af en toe een beetje moe van de algehele domheid en de overmatige betrokkenheid van de mensheid!
Ik begrijp gewoon niet dat iedereen niet allang heeft ingezien dat ik gewoon superieur ben!
En het is te hopen dat ik niet zwanger ben, want ik zit absoluut niet te wachten op kinderen! Zo leuk zijn ze namelijk niet! Weet ik zeker!
De vrouw waarmee ie de kinderen heeft is ook niet z'n eerste echtgenote. Kennelijk is ie gewoon niet zo honkvast.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Toch snap ik niet echt waarom meneer overstapt naar een jongere vrouw. Hij heeft al twee kinderen. Klinkt alsof hij al jaren niet gelukkig is ofzo, omdat hij bij het eerste en beste jong blaadje meteen er bovenop springt als een loopse hond.
Typisch compensatiegedrag van dat mannetje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef k_man het volgende:
Oh en mooie auto? Da's één van de lelijkste Jags ooit.
Lekker en gezellig dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef DarkElf het volgende:
terug in de Vlaamse.
Bij zussie geweest, uitermate gezellig
Nu instorten op de bank met straks een chardonnaytje en vanavond een lekkere pasta ("verse" tagliatelle met gerookte forel tomatensaus ... is echt erg lekker)
Auto is van het vrouwtje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch compensatiegedrag van dat mannetje.
proost , ik nog aan de roosviceequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker en gezellig dus.
Proost ik zit ook aan een welverdiend chardootje
Mhehehe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet vanavond iemand zoenen en heb een ENORME puist op m'n wang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |