Oh is het jullie daar om te doen, hij moet natuurlijk met zijn vriendjes kunnen blijven spelen! nee, hoor jullie zijn helemaaaal geen strebers.quote:Wij zouden graag een vwo advies zien ipv havo/vwo zodat ons kind bij zijn vriendje in de klas zou kunnen komen.
Helaas: de rest van de wereld ziet niet in hoe geniaal jullie pareltje is. En de volwassen reactie van mams daarop:quote:Waarbij het er op neer kwam dat wij hoog en laag konden springen maar de wil van de juf is wet
Mama is boos! Ze gaat niet naar het eindfeestl! Lekker puh!quote:Voor mij is het aftellen tot de vakantie en naar de afscheidsavond ga ik ook niet, wat een klote school.
HAVO-advies! Wat een ramp! Niet eens VWO!quote:Ook zo teleurgesteld in deze hele k- school. Havo advies is natuurlijk prachtig en kind kan er wel mee naar de school van de keuze, maar oh ik kan zo'n leerkracht wel wurgen.
Dat is natuurlijk VERSCHRIKKELIJK!! Hij noemde haar.. ik durf het woord niet eens te zeggen.. vmbo meisjequote:Op de rapportbespreking noemde meester haar een "typisch VMBO meisje" Dat kon wel zijn, maar hij zag toch een weinig weerbaar, niet al te snugger kind. Volgend jaar moet mijn kind onder leiding van deze man een CITO doen. En dan moet deze man mijn kind een schooladvies geven.
Vind ik ook hoor.. zomaar durven beweren dat je kind een gewoon, gemiddeld kind is.. bah!quote:Wat een beroerde rotschool.
Jaja je leest het goed. De ouders zijn bang dat hun kind ziek wordt.. want de CV wordt uitgezet..quote:[Hier kregen mijn kinderen gisteren de opdracht vandaag warm gekleed op school te komen. Want vandaag is de verwarming UIT ivm warme truiendag
Maar goed, hebben jullie ook warme truiendag, is dat wel voorbereid, en wat vinden jullie daarvan? Hier op school waren veel ouders bang voor zieke kinderen volgende week in de vakantie?
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
HAVO-advies! Wat een ramp! Niet eens VWO!
Nu wordt nu wordt je kind vast een junk, of meegenomen door een loverboy.
Ik heb daar al een account maar niet om te trollen. Maar als je zin hebt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Olep het volgende:
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFnewthread.cgi?template=1&forumsel=&usrkey=
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
Van die zielige huismoeders. Zelf nooit iets gepresteerd buiten een schoon aanrecht, en dan maar samenklitten met lotgenoten.
zeker nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.
In ben een beetje geïnteresseerd in onderwijs..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Slickk het volgende:
Waarom ga je daar überhaupt ooit op kijken?
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:03 schreef zquing het volgende:
[..]
zeker niet
dat hetzelfde als zeggen dat iedere HBO'er WO aankan
slechte poging om dit topic te kapen en er een HBO bash topic van te maken
Nee bedankt, ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb daar al een account maar niet om te trollen. Maar als je zin hebt..
Geloof me, trollen is daar zo makkelijk. Ze slaan zelfs elkaar de hersens in. Omdat de een net een iets andere visie op opvoeden heeft dan de ander. Wees alleen niet te obvuios
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
Van die zielige huismoeders. Zelf nooit iets gepresteerd buiten een schoon aanrecht, en dan maar samenklitten met lotgenoten.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef BasEnAad het volgende:
Warmetruiendag? Wie verzint zoiets idioots? De mileumaffia zeker weer.
Nee minstens 90% van de kinderen hoort bij de slimste 2%quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?
Heb je daar al eens over nagedacht? Misschien kunnen de kinderen het VWO wel echt niet aan. De impact van zoiets is immens!
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBOquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?
Heb je daar al eens over nagedacht? Misschien kunnen de kinderen het VWO wel echt niet aan. De impact van zoiets is immens!
Dat zou dan wel een terechte klacht opleveren. Maar daar kunnen ze zich dan nog 5 jaar op voorbereiden, tijdens het kaften van de boeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBO
Sociale zelfmoord, kon 't kind op net zo goed met 12 jaar beginnen met werkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |