Oh is het jullie daar om te doen, hij moet natuurlijk met zijn vriendjes kunnen blijven spelen! nee, hoor jullie zijn helemaaaal geen strebers.quote:Wij zouden graag een vwo advies zien ipv havo/vwo zodat ons kind bij zijn vriendje in de klas zou kunnen komen.
Helaas: de rest van de wereld ziet niet in hoe geniaal jullie pareltje is. En de volwassen reactie van mams daarop:quote:Waarbij het er op neer kwam dat wij hoog en laag konden springen maar de wil van de juf is wet
Mama is boos! Ze gaat niet naar het eindfeestl! Lekker puh!quote:Voor mij is het aftellen tot de vakantie en naar de afscheidsavond ga ik ook niet, wat een klote school.
HAVO-advies! Wat een ramp! Niet eens VWO!quote:Ook zo teleurgesteld in deze hele k- school. Havo advies is natuurlijk prachtig en kind kan er wel mee naar de school van de keuze, maar oh ik kan zo'n leerkracht wel wurgen.
Dat is natuurlijk VERSCHRIKKELIJK!! Hij noemde haar.. ik durf het woord niet eens te zeggen.. vmbo meisjequote:Op de rapportbespreking noemde meester haar een "typisch VMBO meisje" Dat kon wel zijn, maar hij zag toch een weinig weerbaar, niet al te snugger kind. Volgend jaar moet mijn kind onder leiding van deze man een CITO doen. En dan moet deze man mijn kind een schooladvies geven.
Vind ik ook hoor.. zomaar durven beweren dat je kind een gewoon, gemiddeld kind is.. bah!quote:Wat een beroerde rotschool.
Jaja je leest het goed. De ouders zijn bang dat hun kind ziek wordt.. want de CV wordt uitgezet..quote:[Hier kregen mijn kinderen gisteren de opdracht vandaag warm gekleed op school te komen. Want vandaag is de verwarming UIT ivm warme truiendag
Maar goed, hebben jullie ook warme truiendag, is dat wel voorbereid, en wat vinden jullie daarvan? Hier op school waren veel ouders bang voor zieke kinderen volgende week in de vakantie?
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
HAVO-advies! Wat een ramp! Niet eens VWO!
Nu wordt nu wordt je kind vast een junk, of meegenomen door een loverboy.
Ik heb daar al een account maar niet om te trollen. Maar als je zin hebt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Olep het volgende:
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFnewthread.cgi?template=1&forumsel=&usrkey=
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
Van die zielige huismoeders. Zelf nooit iets gepresteerd buiten een schoon aanrecht, en dan maar samenklitten met lotgenoten.
zeker nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.
In ben een beetje geïnteresseerd in onderwijs..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Slickk het volgende:
Waarom ga je daar überhaupt ooit op kijken?
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:03 schreef zquing het volgende:
[..]
zeker niet
dat hetzelfde als zeggen dat iedere HBO'er WO aankan
slechte poging om dit topic te kapen en er een HBO bash topic van te maken
Nee bedankt, ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb daar al een account maar niet om te trollen. Maar als je zin hebt..
Geloof me, trollen is daar zo makkelijk. Ze slaan zelfs elkaar de hersens in. Omdat de een net een iets andere visie op opvoeden heeft dan de ander. Wees alleen niet te obvuios
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Iedereen die een Havo advies krijgt, kan ook gewoon VWO aan.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
Van die zielige huismoeders. Zelf nooit iets gepresteerd buiten een schoon aanrecht, en dan maar samenklitten met lotgenoten.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef BasEnAad het volgende:
Warmetruiendag? Wie verzint zoiets idioots? De mileumaffia zeker weer.
Nee minstens 90% van de kinderen hoort bij de slimste 2%quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?
Heb je daar al eens over nagedacht? Misschien kunnen de kinderen het VWO wel echt niet aan. De impact van zoiets is immens!
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBOquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een kind hebben met een HAVO diploma, wat moeten ze dan zeggen op het wekelijkse huisvrouwenkoffiepraatje?
Heb je daar al eens over nagedacht? Misschien kunnen de kinderen het VWO wel echt niet aan. De impact van zoiets is immens!
Dat zou dan wel een terechte klacht opleveren. Maar daar kunnen ze zich dan nog 5 jaar op voorbereiden, tijdens het kaften van de boeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBO
Sociale zelfmoord, kon 't kind op net zo goed met 12 jaar beginnen met werkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ja, dat havo is nog niet zo erg, maar stel je voor dat je kind daarna niet naar het VWO gaat, maar naar het HBO
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef OMGWTFBBQ het volgende:
later word mijn kind niet in zo'n steriele omgeving opgevoed. en niet al te bang voor een beetje kou.
ik zal altijd voor ze klaarstaan maar een kind moet wel een beetje voorbereid worden op de buitenwereld.
en niet dat het nooit buiten mag spelen want stel je voor dat ie vies word.
een beetje weerstand opbouwen.
vmbo/havo/wo maakt me niet uit. als ze maar tot het hbo komen
Geen goed woord overigens voor die PABO mensen, maar ouders zijn niet objectief en hebben vaak geen goed beeld van hun oogappeltjequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
Genoeg verhalen bekend van kinderen die een VMBO-advies kregen en het VWO gehaald hebben. Waarom zou een basisschoolleraar, die 'slechts' PABO heeft gehad, beter over het kind kunnen oordelen dan de ouders als het om zo'n belangrijke keuze/advies gaat?
Precies, tot.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef OMGWTFBBQ het volgende:
als ze maar tot het hbo komen
Het HBO is als een 10-meterduikplank boven een leeg zwembad.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef OMGWTFBBQ het volgende:
als ze maar tot het hbo komen
Precies, heb je tenminste ook nog kans dat je kind een echt vak leert.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:09 schreef zquing het volgende:
[..]
Sociale zelfmoord, kon 't kind op net zo goed met 12 jaar beginnen met werken
Wat?quote:de pc is volgens mij geinfecteerd met 1 of andere enge virus. Kan iemand mij een tip geven, ik heb meer de neiging om alle programma's eraf te halen en het hele ding dan de schroot op te gooien.
Kostenbesparing van scholen op de stook kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef BasEnAad het volgende:
Warmetruiendag? Wie verzint zoiets idioots? De mileumaffia zeker weer.
Sommige kinderen worden onterecht niet naar het VWO verwezenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
Genoeg verhalen bekend van kinderen die een VMBO-advies kregen en het VWO gehaald hebben. Waarom zou een basisschoolleraar, die 'slechts' PABO heeft gehad, beter over het kind kunnen oordelen dan de ouders als het om zo'n belangrijke keuze/advies gaat?
ja tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies, heb je tenminste ook nog kans dat je kind een echt vak leert.
Omdat een kind zich anders gedraagt als de ouders niet in de buurt zijn, en ouders er vaak bijzonder kortzichtige vooroordelen op na houden betreffende hun kinderen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
quote:
Pac-man world 3 ds-lite
Hoi allemaal,
weet iemand hoe ik door level 1 kan komen bij dit spel, ik zie denk iets over het hoofd, heb alle gedaan en ik weet niet hoe die ijzeren arm naar beneden kan komen en dat ik verder kan.
wie weet raad?
alvast bedankt krulleke
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef OMGWTFBBQ het volgende:
later word mijn kind niet in zo'n steriele omgeving opgevoed. en niet al te bang voor een beetje kou.
ik zal altijd voor ze klaarstaan maar een kind moet wel een beetje voorbereid worden op de buitenwereld.
en niet dat het nooit buiten mag spelen want stel je voor dat ie vies word.
een beetje weerstand opbouwen.
vmbo/havo/wo maakt me niet uit. als ze maar tot het hbo komen
Zouden kinderen dan wel in staat zijn om een keuze te maken voor de vervolgopleiding? Lijkt me minstens even evident.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Luth. het volgende:
Omdat een kind zich anders gedraagt als de ouders niet in de buurt zijn, en ouders er vaak bijzonder kortzichtige vooroordelen op na houden betreffende hun kinderen.
WTFquote:Zoonlief dobbert in niemandsland (volgens hem) en terwijl ik hem uitleg dat dit de echte wereld is zucht hij verveelt.
Hoe loods je een kind door niemandsland, door met hem iets te ondernemen.
De lego wordt door zijn vader van boven gehaald en samen bouwen ze om de tijd door te komen die zoonlief ineens in overvloed heeft.
Ineens moet hij buiten spelen van zijn ouders, contact maken met de echte wereld.
Dat is bijna rampzalig voor onze zoon maar toch spreekt hij af met vrioendjes.
Om 12 uur hoor ik hem aankomen, ik doe de deur open en zie hem praten met 2 vriendjes.
1 ventje zegt: xie je @ Runscape vanmiddag.
Heb het ventje even uitgelegd dat zoon echt niet meer op runscape komt.
Het kind keek zeer geschokt en zei: maar dan stopt zijn leven...
Overigens heb ik gelezen dat er op runscape ook gemoord kan worden, niet bepaald een fijn spel en zeer verslavend.
En leraren hebben dat niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Luth. het volgende:
[..]
Omdat een kind zich anders gedraagt als de ouders niet in de buurt zijn, en ouders er vaak bijzonder kortzichtige vooroordelen op na houden betreffende hun kinderen.
Nee, jij bent een helder lichtquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:23 schreef Fetai het volgende:
Net alsof die leraren zulke grote lichten zijn, die zijn echt kanker dom.
andersom net zo hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
Genoeg verhalen bekend van kinderen die een VMBO-advies kregen en het VWO gehaald hebben.
Wat was ook alweer de opleiding die je daarvoor moest volgen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:23 schreef Fetai het volgende:
Net alsof die leraren zulke grote lichten zijn, die zijn echt kanker dom.
Wehe, het runescape stukjequote:
PABO, maar daar zitten allemaal geile wijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de opleiding die je daarvoor moest volgen?
Maar was dat niet HBO?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:27 schreef zquing het volgende:
[..]
PABO, maar daar zitten allemaal geile wijven
PABO, HBO noemen is een schande voor het HBO en dat zegt veelquote:
Best wel veel. Maar dat zijn dus niet de kinderen van deze ouders op het forum. Dat zijn Turkse, of Marokkaanse kinderen of kinderen uit lagere sociale klassen. Die streberige hoogopgeleide er-boven-opzit ouders weten het voor elkaar te krijgen dat als het kind nét genoeg IQ heeft voor het VWO het daar ook komt. Maar soms heeft een kind dat niet en is er frustratie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:20 schreef zool22 het volgende:
Hoeveel kinderen hebben niet onterecht een veel te laag schooladvies gekregen omdat de leraar bevooroordeeld was?
geenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Welke opleiding moest je ook alweer volgen om kinderen te mogen krijgen?
Da's waar. Helaas val ik niet op MBO snolletjes, ik verlang van mijn partners wat meer inhoud.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:29 schreef zquing het volgende:
[..]
PABO, HBO noemen is een schande voor het HBO en dat zegt veel
Maar het niet spelen ervan kan ervoor zorgen dat je een social outcast wordt? Dat is niet iets dat je wil als 12 jarigequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:29 schreef tho_Omas het volgende:
Runescape-nerds.Die klacht is terecht. MMORPGS lijden tot afvlakking van iemands karakter.
Jammergenoeg is het zelfs op het WO moeilijk zoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Da's waar. Helaas val ik niet op MBO snolletjes, ik verlang van mijn partners wat meer inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |