abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 09:36:48 #201
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_66573817
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:56 schreef uwbftp het volgende:
Ze kunnen beter die Ulduar shit beter tweaken, blijkt nu al dat het niet erg moeilijk is.
Idd, erg buggy nog en ook dat klere eind rijden in het begin is niet echt alles xD. Patchwork was wel leuk in Ulduar !
phluphy for president!
pi_66575490
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:36 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd, erg buggy nog en ook dat klere eind rijden in het begin is niet echt alles xD. Patchwork was wel leuk in Ulduar !
Patchwerk in Naxx?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 11:43:32 #203
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_66575707
M'n knol kwam vast te zitten met z'n kop in een stalen balk, in Searing Gorge...

Daar hing ik dus.....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 1 maart 2009 @ 11:51:22 #204
84926 WyriHaximus
pi_66575927
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Patchwerk in Naxx?
Yeah die knakker, hij stond in Ulduar (rechts in de verte):

Deze feature is ook erg nice btw, zover ik gelezen heb zorgt dat er voor dat als je een leader hebt die al gesaved is voor een instance jij dat schermpje krijgt zodat je niet per ongeluk in een geclearde naxx terecht komt terwijl je een fresh run zou doen:
phluphy for president!
pi_66576694
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef Tokus het volgende:
M'n knol kwam vast te zitten met z'n kop in een stalen balk, in Searing Gorge...

[ afbeelding ]

Daar hing ik dus.....
  zondag 1 maart 2009 @ 13:05:28 #206
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_66577868
Met patch 3.1 zouden mounts ook kunnen zwemmen.

http://www.wowinsider.com(...)wimming-mount-video/
Fear is the grease of society.
  zondag 1 maart 2009 @ 13:26:59 #207
84926 WyriHaximus
pi_66578555
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef vogelkooi het volgende:
Met patch 3.1 zouden mounts ook kunnen zwemmen.

http://www.wowinsider.com(...)wimming-mount-video/
Klopt me WG mamoet zwom gewoon in het riool van dalaran .
phluphy for president!
pi_66578697
quote:
Op zondag 1 maart 2009 05:11 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, nieuwe UI gebakt.

[ afbeelding ]
Solo, idle

[ afbeelding ]
Raid. Moet alleen nog ff iets leuks verzinnen voor focus frame. En player (de)buffs fixen.
Ziet er strak uit, alleen je focus frame idd
En ik zou me dood ergeren aan dat kleine dingetje naast de minimap, dat MBF 2.2 maar dat ben ik
Doe eens niet.
pi_66579435
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ziet er strak uit, alleen je focus frame idd
En ik zou me dood ergeren aan dat kleine dingetje naast de minimap, dat MBF 2.2 maar dat ben ik
Mja liever die MBF (Minimap Button Frame) button dan m'n hele minimap vol met addon buttons aan de zijkanten.
pi_66579650
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:50 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Mja liever die MBF (Minimap Button Frame) button dan m'n hele minimap vol met addon buttons aan de zijkanten.
Ah dat is dat dus
Dan moet ik je gelijk geven ^^

Ik gebruikte altijd Ace2 addons, kon je al die minimap knopjes gewoon uitzetten en had je een overkoepelend venster genaamd Rock volgens mij, soort van menu waar alle andere addons in stonden.
Doe eens niet.
pi_66580217
quote:
Op zondag 1 maart 2009 05:11 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, nieuwe UI gebakt.

[ afbeelding ]
Solo, idle

[ afbeelding ]
Raid. Moet alleen nog ff iets leuks verzinnen voor focus frame. En player (de)buffs fixen.
ZO ziet er lekker strak uit. Net iets te strak voor mij, hou wel van wat drukte op het scherm..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 1 maart 2009 @ 15:14:54 #212
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66582492
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66583158
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Nachtraaf en dan de Hailstorm looten.
Level 70 epics?
pi_66586028
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Level 70 epics?
Die head is super goed.
pi_66586053
Omg, net best wel lucky die 3 player quest gedaan met dat frenzyheart/oracle mannetje en die elite.

Ik begon, alle cooldowns aan en toen die elite doden. Op een gegeven moment was ik vrij dood, dus toen maar mana shield gebruikt . Kwamen die twee ventjes, dus ik kite dat oracle gassie, terwijl ik die frenzieheart dood die de boss aan het healen was. Hij dood op een gegeven moment (50k hp ftl) en ik ook bijna, dus ik iceblock. Vervolgens gaat die boss dat oracle ventje aanvallen, maar die had dus ook 50k hp, leuke tank dus .
Nouja bijna dood, dus ik doe invisibility, cancel het direct en leave daardoor combat om rustig wat te eten, terwijl dat oracle ventje de boss tankte. Daarna nog ff rustig de boss gedood en klaar.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:13:17 #216
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66588652
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb al eens geapplied bij de beste horde guild van de server, en toen zat ik er bijna in. Ware het niet dat mijn huidige guildleader achter mijn apply kwam (nooit public doen!) en mij ging tegenhouden. Dat ik een loothoer was en enkel voor het resultaat ging etc. Toen dus maar m'n application afgeketst en gebleven.

Zit nu in een iets ander parket. Ik ben tank, en ik mag het niet van diezelfde guidleader. We hebben een DK tank in de guild die de afgelopen 12 raids heeft gemist, en nog mag ik zijn spot als tank niet overnemen. Guildleader blijft zeggen ''Let's wait till next raid''. Ware het niet dat diezelfde nr.1 guild nu toevallig een DK tank zoekt.

Moet ik nu maar weer blijven wachten of die DK tank überhaupt nog ooit komt spelen? Of moet ik gewoon tegen een officer/guildleader zeggen ''Of je laat me tanken, of ik ben weg''.

Ik weet het niet meer .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66588786
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Blistering het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb al eens geapplied bij de beste horde guild van de server, en toen zat ik er bijna in. Ware het niet dat mijn huidige guildleader achter mijn apply kwam (nooit public doen!) en mij ging tegenhouden. Dat ik een loothoer was en enkel voor het resultaat ging etc. Toen dus maar m'n application afgeketst en gebleven.

Zit nu in een iets ander parket. Ik ben tank, en ik mag het niet van diezelfde guidleader. We hebben een DK tank in de guild die de afgelopen 12 raids heeft gemist, en nog mag ik zijn spot als tank niet overnemen. Guildleader blijft zeggen ''Let's wait till next raid''. Ware het niet dat diezelfde nr.1 guild nu toevallig een DK tank zoekt.

Moet ik nu maar weer blijven wachten of die DK tank überhaupt nog ooit komt spelen? Of moet ik gewoon tegen een officer/guildleader zeggen ''Of je laat me tanken, of ik ben weg''.

Ik weet het niet meer .
Wat een naaistreek van je oude guild zeg. Welke guild is dat en wie is de GM?
  zondag 1 maart 2009 @ 18:21:41 #218
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66588888
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat een naaistreek van je oude guild zeg. Welke guild is dat en wie is de GM?
Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.

Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben ). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...

Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?

Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:24:14 #219
230491 Zith
pls tip
pi_66588980
Wat lame is is dat je, terwijl je nog bij je guild zit, applications doet bij andere guilds.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66588984
Uhm, what the fuck zoek in je in die guild man.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:26:20 #221
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66589071
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef sanakthe het volgende:
Uhm, what the fuck zoek in je in die guild man.
Nouja. M'n broer en IRL vriend zitten er ook in. Maarja, voor de rest eigenlijk niets nee.
pi_66589341
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.

Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben ). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...

Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?

Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
Je mag nog van geluk spreken dat hij je in je guild heeft gehouden. Een normale leader zou je er allang uit hebben getrapt Je kan inderdaad beter naar een andere guild gaan.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:35:14 #223
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66589388
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Je mag nog van geluk spreken dat hij je in je guild heeft gehouden. Een normale leader zou je er allang uit hebben getrapt Je kan inderdaad beter naar een andere guild gaan.
Nouja, ik kan het niet helpen dat meneer een Finse kankerlul is (Mind the language, maar tis echt zo!). Meneer is zo'n iemand die enkel met z'n IRL buddies instances doet, de rest van de guildies kunnen in de shit zakken. Buddie DK van hem, 2 maanden niet raiden. Komt nu net weer een weekje kijken, en mag gelijk mee naar Sarth10..

Zo inderdaad maar eventjes informeren bij de andere guild.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:36:56 #224
230491 Zith
pls tip
pi_66589434
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, ik kan het niet helpen dat meneer een Finse kankerlul is (Mind the language, maar tis echt zo!). Meneer is zo'n iemand die enkel met z'n IRL buddies instances doet, de rest van de guildies kunnen in de shit zakken. Buddie DK van hem, 2 maanden niet raiden. Komt nu net weer een weekje kijken, en mag gelijk mee naar Sarth10..

Of je verlaat je huidige guild voordat je gaan rondsnuffelen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66589440
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja ik moet zeggen dat ik het niet meer dan normaal vind dat als iemand een apply bij een andere guild doet dat hij dan daarna wordt verwijderd/niet meer mee mag raiden. Stel je eens voor dat iedereen dat in je guild zou doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')