Wanneer komt 3.1.0 ?*O*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3.1.0
in de stad kost het niks, in de raid schijnt het een reagent te kosten
Grappig je mounts kunnen dan ook zwemmen, behalve flying. Hm, nog maar wat goeie gear sprokkelen in raids en dungeons.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PTR is net up, dus over een maand of twee
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn level 78 rogue is al bijna honored.
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH.
Je komt teams tegen gebaseerd op wat Blizzard denkt dat je aankunt. Waarschijnlijk loop je met gear waar je eigenlijk te slecht voor bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef SharQueDo het volgende:
Fucking KANKER blizzard![]()
![]()
![]()
Zet ons 3v3 (1400 rating) ff lekker tegen een 2100 rating team 5 times in a fucking row.![]()
Dat hele "nieuwe" pvp systeem is zo broken als de kanker.
Nouja je moet maar net een Mage bij de hand hebben. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Druids. Elke keer dat je wilt respeccen mag je naar TB. Niet echt leuk als daarna je HS op cooldown zit en je eigenlijk net zo goed uit kan loggen omdat je niet verder kuntquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef stbabylon het volgende:
HS naar 30 minuten... ik vind het persoonlijk wat overbodig.
Portals naar alle grote steden in Dalaran en Shattrath
Mages
Verschillende classes en professions hebben hearth mogelijkheden
Ninja-stone naar GY is nog steeds goed te doen, afstanden op NE zijn belachelijk kort
Items die je stonen (ringen, red-shoes)
En dan nog miepen, net zo lang dat het 30 mins is.
Goed, ik vind het ook wel makkelijk, en ga er wel gebruik van maken, maar vind het overdreven.
Gewoon vragen als je iets niet snapt. Het zal wel komen omdat je de afkortingen niet kent. Komt allemaal wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Is er ook een n00b topic voor Wow? jezus, ik heb echt nog nooit zo weinig van een topic begrepen als van dit, en dat terwijl ik toch al een paar jaartjes meeloop in gameland.
Ik ben een hele n00berige lvl20 Human Warrior.
Maarrrr, ik heb wel hele vette addons.
Ik vergeet nog een aantal dingen. Als iemand een team joined met 2100 rating en hij had daarvoor bijv. 1300 rating dan kom je dus teams tegen op 1300 rating.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je komt teams tegen gebaseerd op wat Blizzard denkt dat je aankunt. Waarschijnlijk loop je met gear waar je eigenlijk te slecht voor bent
Ja, want Arena draait alleen maar om DPS.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als je niet normaal je frustratie kunt uiten, meld ajb je account af dan.
BTW. Met jouw dps is een 2100 rating team toch geen enkel probleem![]()
WoW niet, wou je zeggen? Questen is niet grinden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KODO!
enne, Sharque, loop maar neit te warmvoor Aion Online, het is een Koreaanse Game en door NCsoft gemaakt, dus dat wordt grinden totdat je erbij neervalt
Wil je nou zeggen dat je als Feral Druid het moeilijk hebt in arena?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want Arena draait alleen maar om DPS.Helemaal als Feral Druid is Arena broken.
Ooit Silkroad onlien gespeeld danwel Kal-online? vergeleken met het eindeloos gegrind wat je daar meot doen om te lvlen is WoW een lachertjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
WoW niet, wou je zeggen? Questen is niet grinden?![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:59 schreef Merkowitz het volgende:Special Feature: "OFC You can't be a raider if you lack 12 spellpower!" Twelve reasons why you should be banned from playing WoW if you are not son's of hodir exalted. Why play any class or spec, when you can be an affliction lock. Inside interview with the best player on the planet: Nightshade. WoW economy: Insider trading corrupts local AH's.
Be sure to pick up the next week's edition of Elitist Prick! Untill then remember: It's lonely at the top, but its comforting to look down on everyone at the bottom.
Je kan het in raids met een soort draagbare lexicon of power. Die moet door inscriptors worden gemaakt, maar ik weet niet zeker of die alleen door hun gebruikt kan worden. Misschien kan je ze ook gewoon kopen op de AH.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt je gewone spec, met je button lay out en glyphs. Als je naar een trainer gaat op level 80 kun je voor 1000g je tweede spec unlocken. Je krijgt er dan een tabje bij bij je talents en dat kun je invullen en glyphs er in gooien en je layout veranderen. Je kunt dan wisselen in de grote steden OF in een raid als er een inscriptor aanwezig is.
Zo kun je bijvoorbeeld een healing en een dps spec hebben.
Whehequote:
Ik vermoed dat het een summoningstone/table achtig iets zal zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan het in raids met een soort draagbare lexicon of power. Die moet door inscriptors worden gemaakt, maar ik weet niet zeker of die alleen door hun gebruikt kan worden. Misschien kan je ze ook gewoon kopen op de AH.
quote:Lexicons of Power will be available in major cities, and inscribers will also be able to create a new item that summons one. Anyone can purchase this item, but it requires a ritual of several players to summon it for use by the party.
nope , ieg op de ptr in de huidige build.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt je gewone spec, met je button lay out en glyphs. Als je naar een trainer gaat op level 80 kun je voor 1000g je tweede spec unlocken. Je krijgt er dan een tabje bij bij je talents en dat kun je invullen en glyphs er in gooien en je layout veranderen. Je kunt dan wisselen in de grote steden OF in een raid als er een inscriptor aanwezig is.
Zo kun je bijvoorbeeld een healing en een dps spec hebben.
druid respec ? Teleport : Moongladequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nouja je moet maar net een Mage bij de hand hebben. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Druids. Elke keer dat je wilt respeccen mag je naar TB. Niet echt leuk als daarna je HS op cooldown zit en je eigenlijk net zo goed uit kan loggen omdat je niet verder kunt
Hierzo staat dat allemaal wel duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef Beckham het volgende:
nope , ieg op de ptr in de huidige build.
je moet eerst switchen voor je talents/glyphs kan zetten btw ^^
Het kost geen 'reagent' op de ptr , dus je hoeft niet in een stad of een insriptor te hebben
Op dit moment is de enige 'penalty' dat je 0mana hebt als je switched
.
true maarja moet je eerst zo'n klote eind vliegenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef Beckham het volgende:
druid respec ? Teleport : Moonglade![]()
(nog steeds niet handig als je hs op cooldown zit ofc maar je kan overal vandaan daarnaar to teleporten zonder je hs te gebruiken om in tb te komen ^^ )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |