Nice putri ofzo of septic?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef Draz het volgende:
[..]
Welcome to the club
Ik verdien m'n goud wel met andere dingen als ik het echt nodig heb. Dailies for the suckz.
Btw Wyri, gisteren nog met een guildie van je gegroupedHoly Priest, naam even kwijt. Nette speler in ieder geval
Ja idd. Voor mij is het:quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik loop met de simpele SoH enchant rond, de exalted geeft 10 AP en 5 Crit meer. Daar ga ik niet 3 weken voor grinden. Heb wel betere dingen te doen.
23SP op die pvp enchant en geen crit. Maarja crit is toch niet zo heel belangrijk voor elementalquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Voor mij is het:
Exalted: 24 spellpower, 15 crit
Septicquote:
Mjah die pvp enchant draag ik op m'n rogue en pally idd, zit wel wat resil bij maar verder best okay. En beter dan niksquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
23SP op die pvp enchant en geen crit. Maarja crit is toch niet zo heel belangrijk voor elemental
Ik heb dus echt precies hetzelfde. Heb 2x SSO exalted gehaald, maar nu doe ik dat echt niet weer met SoH.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ik ben er te lui voor, elke dag weer van die stinkdailies. Na die isle of queldanas kan ik echt geen dailies meer zien.
Mijn level 78 rogue is al bijna honored.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef Draz het volgende:
[..]
Dat zijn nog net de dailies die ik doe op m'n chars. Al is de verleiding om Relics te kopen zodra de questchain af is met SoH wel erg groot geworden! Zoveel heb je er niet nodig om Honored te worden na die chain.
10 AP en 5 Crit te weinig... als dat je een slacker maakt, ben je ook een slacker als je niet LW/JC bent voor de beste enchants.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn level 78 rogue is al bijna honored.
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH, anders ben je gewoon een slacker.
Fixed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH, anders ben je gewoon een slacker inscriber.
Nou dan ben ik geen echte raiderquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH.
Alles is toch hunterloot?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef RTB het volgende:
Weer geen legs van malygos, weer die shieldblock trinket niet van VH.
Ik word hier echt zo schijtziek van he. Wel weer natuurlijk bakken hunterloot.
vieze klote hunter had net meer dkp op de schouders...quote:
*points and laughs.., hard*quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
vieze klote hunter had net meer dkp op de schouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |