Ja, true. Zo inderdaad maar ff leaven en dan verder kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nouja ik moet zeggen dat ik het niet meer dan normaal vind dat als iemand een apply bij een andere guild doet dat hij dan daarna wordt verwijderd/niet meer mee mag raiden. Stel je eens voor dat iedereen dat in je guild zou doen!
Fuck man, ga asap weg uit die guild! Die gasten misbruiken je alleen maar. Zoek een fatsoenlijke guild.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.
Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...
Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?
Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
x2quote:Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Fuck man, ga asap weg uit die guild! Die gasten misbruiken je alleen maar. Zoek een fatsoenlijke guild.
http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtbxsV0otrxt00bZhquote:Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben een beetje gegrepen door de disc-priest hype. Iemand een mooie build die hij met mij zou willen delen?
Ben nu 72 en ik ga hem gebruiken voor leveling, en als ik kan healen is dat mooi meegenomen.
Ben nu shadow, maar word een beetje saai.
quote:
Skill/gear ratio. Sommige mensen zuigen nog steeds met goede gear.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou die rogue neit eens meenemen naar malygos
En sommige mensen zijn gewoon lui om gear fatsoenlijk te upgraden.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Skill/gear ratio. Sommige mensen zuigen nog steeds met goede gear.
Edit: nvmquote:Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.
Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...
Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?
Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
Dat doe ik al op mn main.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn gewoon lui om gear fatsoenlijk te upgraden.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Skill/gear ratio. Sommige mensen zuigen nog steeds met goede gear.
Tja, affli op dit moment doet de beste boss dps, maar noobs willen affli spelen omdat het meer dps doet dus moet het simpeler en dan gaan ze zeiken dat de trash dps niet hoog genoeg is dus nerfen ze boss dps en.. krijgen we niet eens meer burst terug en minder spells. Waarmee ze hybrid builds die 0.0 hersenfunctie nodig hebben tot top dps buffen en je dan met je 51 punten in affli zit met een verneukte gameplay en mindere dps voor mensen die toch weer een fotm spec gaan nemen.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef Fir3fly het volgende:
Blizz weet ook niet wat ze willen. Vinden ze DW DK's te veel dps doen, nerfen ze frost de grond in maar geven ze Unholy zo'n buff dat die tree nu weer veel te veel damage doet. Shadowpriests zijn niet speelbaar door een veelvoud aan bugs (en een belachelijke nerf op de crit).
De rest van de classes is redelijk gebalanceerd, volgens mij is dat voor het eerst.
Meldt.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:57 schreef s0k het volgende:
Dus WoWers zijn de enige die om dit absurde tijdstip nog wakker zijn?
Heerlijk jouw elitair geneuzel over affliction. Echt elke keer weer smullen over de onzin die jij kan uitkramen!quote:Op maandag 2 maart 2009 03:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, affli op dit moment doet de beste boss dps, maar noobs willen affli spelen omdat het meer dps doet dus moet het simpeler en dan gaan ze zeiken dat de trash dps niet hoog genoeg is dus nerfen ze boss dps en.. krijgen we niet eens meer burst terug en minder spells. Waarmee ze hybrid builds die 0.0 hersenfunctie nodig hebben tot top dps buffen en je dan met je 51 punten in affli zit met een verneukte gameplay en mindere dps voor mensen die toch weer een fotm spec gaan nemen.
Als ze dan de dps gaan nerfen van affli, ok dat is kut, maar dat kan, imo geen reden toe, maar dat zal wel, maar ga dan niet de hele gameplay idiot-proof maken. Als ik direct damage wil doen had ik wel een mage gemaakt.
Care to elaborate?quote:
of een belf magequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |