abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 18:38:33 #226
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_66589494
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Nouja ik moet zeggen dat ik het niet meer dan normaal vind dat als iemand een apply bij een andere guild doet dat hij dan daarna wordt verwijderd/niet meer mee mag raiden. Stel je eens voor dat iedereen dat in je guild zou doen!
Ja, true. Zo inderdaad maar ff leaven en dan verder kijken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_66589648
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.

Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben ). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...

Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?

Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
Fuck man, ga asap weg uit die guild! Die gasten misbruiken je alleen maar. Zoek een fatsoenlijke guild.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:37:23 #228
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_66591615
Ik ben een beetje gegrepen door de disc-priest hype. Iemand een mooie build die hij met mij zou willen delen?
Ben nu 72 en ik ga hem gebruiken voor leveling, en als ik kan healen is dat mooi meegenomen.
Ben nu shadow, maar word een beetje saai.
Fear is the grease of society.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:40:44 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66591745
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Fuck man, ga asap weg uit die guild! Die gasten misbruiken je alleen maar. Zoek een fatsoenlijke guild.
x2

Had daar zelf al veel eerder weg geweest.
pi_66592750
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben een beetje gegrepen door de disc-priest hype. Iemand een mooie build die hij met mij zou willen delen?
Ben nu 72 en ik ga hem gebruiken voor leveling, en als ik kan healen is dat mooi meegenomen.
Ben nu shadow, maar word een beetje saai.
http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtbxsV0otrxt00bZh

Zoiets? Eerst 3 punten in Shadow, verder gaan In Disc om als laatste Holy op te pakken. Smite spammen + SW:P.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:47:59 #231
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_66594100
Ziet er goed uit zal van de week eens uittesten.
Fear is the grease of society.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:12:43 #232
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_66595242
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Level 70 epics?
om te doen over the cursed vision of sargeras.

Edit: overigens op lvl 70 gehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door OFfSprngr op 01-03-2009 21:20:20 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_66595347
Ik zou die rogue neit eens meenemen naar malygos
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:20:52 #234
117776 OFfSprngr
pi_66595593
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou die rogue neit eens meenemen naar malygos
Skill/gear ratio. Sommige mensen zuigen nog steeds met goede gear.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_66597092
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En sommige mensen zijn gewoon lui om gear fatsoenlijk te upgraden.
pi_66598238
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tis m'n huidige guild nog altijd. Namen noemen doe ik niet aan. Maar het is gewoon best wel egoïstisch van de guildleader. Nu ook weer zoiets. Ik join alle raids, als DK Dps (Om eerder genoemde redenen dat ik niet mag tanken). Nu wordt er voor het eerst een Sarth103d run georganiseert. Halve guild wordt geinvite, behalve ik die er altijd is. En mij maar aan het lijntje houden. ''Jou tijd komt wel''.

Nog zoiets lames (nu ik toch ff aan het spuwen ben ). Officer, DK. Full epic gegeared. Besluit opeens dat ie DK saai vind. En ja hoor, meneer mag zonder problemen van DK naar z'n Warrior switchen. Die warrior is nu ook in 2/3 raids full epic geworden. Betrayer of Humanity dropped voor de 2de keer, hij gelijk gekregen op z'n warrior terwijl een stuk of 5 ''mains'' 'm ook nodig hadden. En ik mag godverdomme niets eens van spec wisselen...

Zegt toch wel iets over de officers/guildleaders lijkt mij zo?

Als ik dit zo lees ben ik eigenlijk gek dat ik niet voor die andere guild apply.
Edit: nvm

[ Bericht 2% gewijzigd door Hanstin op 01-03-2009 22:30:41 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 23:26:15 #237
117776 OFfSprngr
pi_66601180
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En sommige mensen zijn gewoon lui om gear fatsoenlijk te upgraden.
Dat doe ik al op mn main.
.
.
pi_66601192
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 1 maart 2009 @ 23:30:03 #239
117776 OFfSprngr
pi_66601334
Waarom loopt iedereen te zeiken dat ie zn guild moet verlaten terwijl ie applications doet voor een andere guild? Als ze hem misbruiken kan hij net zo goed in de tijd totdat ie naar wat beters kan gaan hun epics halen en terecht.
.
.
pi_66603055
Ik word een beetje gek van de standaard 10 man groep voor 10 man raid achievements in mijn guild. Maak godverdomme een 2e group, want niet raiden op een raid avond is gewoon fucked up.

Ik ga er morgen wat van zeggen..
  maandag 2 maart 2009 @ 01:00:09 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66604012
Blizz weet ook niet wat ze willen. Vinden ze DW DK's te veel dps doen, nerfen ze frost de grond in maar geven ze Unholy zo'n buff dat die tree nu weer veel te veel damage doet . Shadowpriests zijn niet speelbaar door een veelvoud aan bugs (en een belachelijke nerf op de crit).

De rest van de classes is redelijk gebalanceerd, volgens mij is dat voor het eerst .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 2 maart 2009 @ 03:55:42 #242
117776 OFfSprngr
pi_66605352
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef Fir3fly het volgende:
Blizz weet ook niet wat ze willen. Vinden ze DW DK's te veel dps doen, nerfen ze frost de grond in maar geven ze Unholy zo'n buff dat die tree nu weer veel te veel damage doet . Shadowpriests zijn niet speelbaar door een veelvoud aan bugs (en een belachelijke nerf op de crit).

De rest van de classes is redelijk gebalanceerd, volgens mij is dat voor het eerst .
Tja, affli op dit moment doet de beste boss dps, maar noobs willen affli spelen omdat het meer dps doet dus moet het simpeler en dan gaan ze zeiken dat de trash dps niet hoog genoeg is dus nerfen ze boss dps en.. krijgen we niet eens meer burst terug en minder spells. Waarmee ze hybrid builds die 0.0 hersenfunctie nodig hebben tot top dps buffen en je dan met je 51 punten in affli zit met een verneukte gameplay en mindere dps voor mensen die toch weer een fotm spec gaan nemen.

Als ze dan de dps gaan nerfen van affli, ok dat is kut, maar dat kan, imo geen reden toe, maar dat zal wel, maar ga dan niet de hele gameplay idiot-proof maken. Als ik direct damage wil doen had ik wel een mage gemaakt.
.
.
  maandag 2 maart 2009 @ 03:57:25 #243
32402 s0k
..............................
pi_66605353
Dus WoWers zijn de enige die om dit absurde tijdstip nog wakker zijn?
..................................................................................................................................................
pi_66605364
blijkbaar
  FOK!Babe maandag 2 maart 2009 @ 04:16:39 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_66605377
quote:
Op maandag 2 maart 2009 03:57 schreef s0k het volgende:
Dus WoWers zijn de enige die om dit absurde tijdstip nog wakker zijn?
Meldt.
  maandag 2 maart 2009 @ 10:46:35 #246
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_66609272
quote:
Op maandag 2 maart 2009 03:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, affli op dit moment doet de beste boss dps, maar noobs willen affli spelen omdat het meer dps doet dus moet het simpeler en dan gaan ze zeiken dat de trash dps niet hoog genoeg is dus nerfen ze boss dps en.. krijgen we niet eens meer burst terug en minder spells. Waarmee ze hybrid builds die 0.0 hersenfunctie nodig hebben tot top dps buffen en je dan met je 51 punten in affli zit met een verneukte gameplay en mindere dps voor mensen die toch weer een fotm spec gaan nemen.

Als ze dan de dps gaan nerfen van affli, ok dat is kut, maar dat kan, imo geen reden toe, maar dat zal wel, maar ga dan niet de hele gameplay idiot-proof maken. Als ik direct damage wil doen had ik wel een mage gemaakt.
Heerlijk jouw elitair geneuzel over affliction. Echt elke keer weer smullen over de onzin die jij kan uitkramen!

Affliction is niet moeilijk. Sorry dat ik jouw droomwereldje zo wreed verstoor. Ik heb alle drie de specs (affliction, deep destro, hybrid fg/es) geprobeerd voor een periode van 3 weken. Dat zijn gemiddeld 9 raids +heroic actie etc.

Niet een van de spec is moeilijk na er een paar dagen mee gespeeld te hebben. Het is even uitzoeken wat het beste werkt en dan is het op de automatische piloot. Ook affliction is niet anders. Je cast je starting rotatie en vanaf dan is het gewoon refreshen van de dots en vullen met shadowbolt en onder 25% met Drain soul. Nou......lastig hoor!

Als ik de drie specs moet vergelijken is het zelfs niet de moeilijkste warlock spec om GOED uit te voeren. Ga jij maar eens deep destro spelen. Kan je melden dat het een stuk moeilijker is om daar goede dps uit te persen. Deep Destro is veeeeel minder vergevingsgezind dan deep affliction. Fucking hoofdpijn spec is het. Probeer dat maar eens uit op Sarth 3D waar je ook nog je pet in leven moet houden! Affliction is op dat gevecht zelfs de makkelijkste spec.

De hybrid spec is eenvoudiger en ligt iets onder de dps van de beide andere specs. maar is nog steeds concurrerend. Geen van de specs is echter moeilijk. Het is wow! Easymode game.

De eerste simcraft simulaties geven aan dat alle specs op ongeveer hetzelfde dps niveau komen te liggen in 3.1. Dan kan jij dus gewoon lekker affliction blijven spelen. Ik snap niet waarom je zo ligt te zeuren. Omdat je bovenaan de charts wil staan met jouw elitaire moeilijke spec? EPEEN
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_66610113
Sowieso Warlocks
  maandag 2 maart 2009 @ 11:23:19 #248
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_66610362
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso Warlocks
Care to elaborate?
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_66610406
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:23 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Care to elaborate?
Een echte man speelt Shaman
  maandag 2 maart 2009 @ 11:31:31 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_66610667
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Een echte man speelt Shaman
of een belf mage

Overigens voor de OP: mijn mage Amarilla heeft de 80 gezien...
Dus wat doen we om het te vieren.... buiten mage loot pakken uit elke Heroic die ik dit weekend gedaan heb? Een (ere)rondje Azeroth voor de Explorer titel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')