Ga er wel a.s.a.p. op testenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef Knoflook het volgende:
Iemand die PTR gaat testen ? Vermeld ff hoe die Duo talents verlopen.Daar kijk ik het meest naar uit.
wow in windowed mode, even naar wowhead, klaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:42 schreef avotar het volgende:
Over respeccen gesproken... is er een addon die ergens je specs bijhoudt, of die je automatisch kan speccen op het moment dat je respecced?
Ik ga namelijk 80 dingen met m'n mage van het weekend (normaal gezien dan toch, 6 bars to go).. en ik ben nu nog 18/0/53 qua spec, maar wil er een beetje mee gaan experimenteren voor instances.
Maar ik wil nog wel terugkunnen.. of makkelijk kunnen switchen in plaats van met printjes te werken.
wow op je laptop ftl
Door de week speel ik WoW op mijn Macbook Pro en ik moet zeggen dat bevalt echt prima.quote:
Eens, ik speel al 2-3 jaar op een laptop. Alleen een echte muis is wel aan te radenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Door de week speel ik WoW op mijn Macbook Pro en ik moet zeggen dat bevalt echt prima.
hehehe ik heb eens met alleen touchpad proberen te spelen, dat is dus echt flink rukquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, ik speel al 2-3 jaar op een laptop. Alleen een echte muis is wel aan te raden
En dat is erg omdat....?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Ranselaar het volgende:
WoW Armory doet het weer eens nietHebben jullie dat ook?
Als je respecced wordt je pet altijd gedismissed. Als je niet meer de 51 punter hebt, kun je je pet niet summonen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
Even een vraagje waar ik mee zat net: stel je bent BM hunter en je hebt daar 52 punten instaan, dus dat je speciale beat's kan tamen, we zijn dus aangekomen bij me vraag : verdwijnt die speciale beest ook als je met dual specc naar surv of MM gaat?
Welkom bij 2 maanden geledenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met een bugged "Complete a daily quest 5 days in a row" achievement. Vond het al zo vreemd dat ik hem nog niet had, ff in de gaten gehouden en na 3/5 gaat ie steeds weer op 0. Vandaag stond ie dus weer op 0, terwijl ik sowieso gisteren een daily had gedaan en hij dus iig op 1/5 moest staan.
Die was eerder ook al een tijd gebuggedquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
?
Pfff ik was zo schijtziek van die achievement dat ik op het vliegveld ben ingelogd en de laaste gedaan heb voor die achievement. (Achievement van 10 euroquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met een bugged "Complete a daily quest 5 days in a row" achievement. Vond het al zo vreemd dat ik hem nog niet had, ff in de gaten gehouden en na 3/5 gaat ie steeds weer op 0. Vandaag stond ie dus weer op 0, terwijl ik sowieso gisteren een daily had gedaan en hij dus iig op 1/5 moest staan.
Had een maat van me ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:34 schreef Junglebeast het volgende:
Yay char is gecopied!!!
hehe en gelijk een client crash na 5 minuten online ofzo... #132 error.
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff ik was zo schijtziek van die achievement dat ik op het vliegveld ben ingelogd en de laaste gedaan heb voor die achievement. (Achievement van 10 euro)
Moet wel exact dezelfde daily zijn ...Cooking werkte bij mij ook niet, toen ik een vaste daily probeerde werkte het in 1 keer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehehe.
Mjah ik kom wel gewoon aan die 5 dailies. begin meestal zondagmiddag, daarna maandag 1, dinsdag en dan staat ie op 3. Dan woensdag altijd weer op 0. Misschien komt het wel door die maintenance, ik heb het nu weer gedaan en ga dan maar eens vrijdag en zaterdag een paar minuten vrijmaken om ff die cooking daily in dalaran te doen ofzo, misschien dat ik hem daarna wel heb.
Oh..quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Ranselaar het volgende:
[..]
Da's niet erg, maar wel een beetje irritant
Ah misschien is dat het dan iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet wel exact dezelfde daily zijn ...Cooking werkte bij mij ook niet, toen ik een vaste daily probeerde werkte het in 1 keer.
Manager: check mijn shadow priest!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Oh..
Zie nog steeds 't nut niet in van die hele Armory.
Ik doe alleen cooking en fishing. Meer tijd heb ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah misschien is dat het dan idd. Ga maar eens die Sons of Hodir elke dag doen idd. Maar die jewelcrafting daily werkt dan wel weer, want daardoor kreeg ik de achievement op m'n paladin.
Cooking?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik doe alleen cooking en fishing. Meer tijd heb ik niet
Gastquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Sapstengel het volgende:.
Ze moeten trouwens in de volgende patch een optie implementeren om de cupmaat van je blood elf te vergroten. Naast de kapsalon een cosmetic surgery vendor ofzo.
Welcome to the clubquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ik ben er te lui voor, elke dag weer van die stinkdailies. Na die isle of queldanas kan ik echt geen dailies meer zien.
Dat zijn nog net de dailies die ik doe op m'n chars. Al is de verleiding om Relics te kopen zodra de questchain af is met SoH wel erg groot geworden! Zoveel heb je er niet nodig om Honored te worden na die chain.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd. Ik doe altijd wat quests in zones die ik nog niet heb gedaan op een van m'n characters, ga een uurtje minen en daarna prospecten en dat soort dingen. Dailies heb ik echt geen zin meer. Heb ook nog geen een character die hoger dan friendly is met SoH.
Nice putri ofzo of septic?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef Draz het volgende:
[..]
Welcome to the club
Ik verdien m'n goud wel met andere dingen als ik het echt nodig heb. Dailies for the suckz.
Btw Wyri, gisteren nog met een guildie van je gegroupedHoly Priest, naam even kwijt. Nette speler in ieder geval
Ja idd. Voor mij is het:quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik loop met de simpele SoH enchant rond, de exalted geeft 10 AP en 5 Crit meer. Daar ga ik niet 3 weken voor grinden. Heb wel betere dingen te doen.
23SP op die pvp enchant en geen crit. Maarja crit is toch niet zo heel belangrijk voor elementalquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Voor mij is het:
Exalted: 24 spellpower, 15 crit
Septicquote:
Mjah die pvp enchant draag ik op m'n rogue en pally idd, zit wel wat resil bij maar verder best okay. En beter dan niksquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
23SP op die pvp enchant en geen crit. Maarja crit is toch niet zo heel belangrijk voor elemental
Ik heb dus echt precies hetzelfde. Heb 2x SSO exalted gehaald, maar nu doe ik dat echt niet weer met SoH.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ik ben er te lui voor, elke dag weer van die stinkdailies. Na die isle of queldanas kan ik echt geen dailies meer zien.
Mijn level 78 rogue is al bijna honored.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef Draz het volgende:
[..]
Dat zijn nog net de dailies die ik doe op m'n chars. Al is de verleiding om Relics te kopen zodra de questchain af is met SoH wel erg groot geworden! Zoveel heb je er niet nodig om Honored te worden na die chain.
10 AP en 5 Crit te weinig... als dat je een slacker maakt, ben je ook een slacker als je niet LW/JC bent voor de beste enchants.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn level 78 rogue is al bijna honored.
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH, anders ben je gewoon een slacker.
Fixed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH, anders ben je gewoon een slacker inscriber.
Nou dan ben ik geen echte raiderquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je een echte raider wilt zijn MOET je exalted zijn met SoH.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alles is toch hunterloot?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef RTB het volgende:
Weer geen legs van malygos, weer die shieldblock trinket niet van VH.
Ik word hier echt zo schijtziek van he. Wel weer natuurlijk bakken hunterloot.
vieze klote hunter had net meer dkp op de schouders...quote:
*points and laughs.., hard*quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
vieze klote hunter had net meer dkp op de schouders...
mm goeie gozerquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef Draz het volgende:
[..]
Septic
Zag de guildnaam, en dacht: dat zit wel goed. Twee heroics mee gedaan en alles heel smooth
Naja de rest van de mail dragers hadden gisteren meer mazzel. Naja ik mag absoluut niet klagen over de run van gisterenquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
*points and laughs.., hard*
![]()
Die proto-draken zijn trouwens wel stoer. Eerste flying mount waarvan ik zeg, "hebben hebben hebben!".
Nuja, en de Hippogryph voor m'n Night Elves dan, maar dat is logisch.
edit: wtfLigt Twisting Nether er gewoon uit. Denk je van even snel lvl 75 voor je DK halen eer je 'n dagje gaat snowboarden, maar neeee
![]()
Ben ik blij dat ik dat al 3 jaar niet meer benquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die nieuwe proto drakes....quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Die mounts http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=41245.0 + dat event is permanent!
Proto-Drakes.quote:
Achievement?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Vraag ik of m'n broertje en z'n vriendin mee willen naar Zul'Gurub, willen ze niet omdat ik niet wil passen als de mounts dropt. Waarom zou ik er anders naartoe gaan
.
Fixed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Tiger en Raptor mounts
Raptor Tiger is easy, can solo met bijna elke class.
Met die nieuwe matchmaking wil Blizzard ook dat je 50/50 win/lose hebt. Hoe de fuck komen al die andere mensen dan aan 2200 rating?? Het hele PvP-systeem is zo brak als de tering.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja nogal. +4 rating als je wint, +20 als je verliest, say wut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |