Hmm wazig verhaal..............quote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef shadowflash het volgende:
Goed Topic , en creepy. Vooral dat van dat oude ziekenhuis, brrr.
Oke dit wordt een iets langere post. Dit zijn voornamelijk dingen die ik toen ik wat jonger was heb uitgespookt ( woordspeling van de dag). Ga er maar even voor zitten ( als je dat al niet deed
)
Hoi , ik ben Bart , en ik heb vanaf kind af aan een zekere interesse voor het "onverklaarbare". Deze interesse werd aangewakkerd door mijn oma , die mij op mijn 10e verjaardag een stuk bergkristal gaf en mij vertelde dat als ik niet kon slapen , ik het kristal vast moet houden tot het warm werd , en dat ik daarna heerlijk zou dromen. Niet echt bijzonder of zo , maar dat kleine beetje magie wakkerde iets aan in mij , de dorst naar meer kennis.
..................................
Net als in een film?quote:Wat ik nog heel goed kan herinneren is dat mijn broertje huilend wakker werd , omdat oma( de overleden oma ) onder zijn bed lag.
Je hebt het wel over je overleden oma hoor.quote:En ik sliep naast het bed van die dooie.
Tjah stel je voor dat het gebeurt he dan is het direct uit een filmquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net als in een film?.
[..]
Je hebt het wel over je overleden oma hoor.
dat was ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze slaan op de vlucht? Hoe moet ik dat zien? Ik had inderdaad heel erg het idee dat hij me aan zat te staren inderdaad, alleen ogen zag ik niet. Wel viel het me op dat hij een langharig kapsel had en echt duidelijk op m'n bureau zat. Toen ik het lichtje aanknipte, leek hij te versmelten met de omgeving, maar niet zo dat het dus een aantal voorwerpen waren en ik het me verbeeldde. Ik weet eigenlijk 100% zeker dat ik hem zag en dat ik klaarwakker was.
Heb hier op Fok overigens ook eens gelezen over iemand die door het bos fietste en een hele lange gestalte met zwarte hoed op de weg zag staan, die zich vervolgens omdraaide en hem met rode ogen aanstaarde. Ook wel een freaky verhaal.
Ik ben ook redelijk nuchter en probeer eigenlijk altijd meteen de verklaring ergens achter te zoeken. Tot nu toe is dat ook nog bij alles wat ik meegemaakt heb ook wel grotendeels gelukt. Het zou op zich wel interessant zijn om eens iets mee te maken wat voor mij of een ander niet verklaarbaar is. Alhoewel...ik denk dat dat me zou frusteren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:25 schreef Cosmo. het volgende:
Kon niet slapen dus ben in dit topic gaan lezen (en de andere 2 delen), best wel creepy. Onbewust heb ik mijn nachtlampje aangezet.![]()
Zelf geen ervaringen, ik ben ook vrij nuchter maar af toe kijk ik toch wel even voor de zekerheid.
Hmm apart.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef garriej het volgende:
Ik heb niet veel onverklaarbaars meegemaakt maar dit is wel iets heel erg merkwaardigs:
in de keuken, waar je zo vanuit de woonkamer heen kan kijken, staat een kastje open waar de glazen instaan.Er valt een glas uit, zonder enig idee waar mijn vader het over heeft zegt hij: 'ma ik weet dat je er bent, laat nog maar een glas vallen'. vervolgens 1 a 2 seconde erna viel er nog een glas uit de kast. Ik heb tijden naar een logische verklaring gezocht, het raam was dicht er stond niet veel wind, de hond lag gewoon bij ons in de kamer. me vader wil niet zeggen waarom die die zin zei: 'ik zei het zomaar voor de gein'. Of dit is echt zo of hij heeft al meer meegemaakt, hij had die avond wel wat gedronken misschien dat uit die meligheid de zin kwam. ik schok op het moment wel, maar nog steeds denk ik dat er een verklaring voor moet zijn.. Hoewel het wel spookie is vind ik geen harde bewijzen om te zeggen dat er geesten bestaan. Ik was een jaar of 15 en klaar wakker het was rond een uur of 10.
Ze worden het vaakst gezien met rode ogen maar in de loop der tijd ben ik verhalen tegen gekomen van mensen die shadowpeople met gele ogen hebben gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was ik.maar t waren gele ogen en geen rode.. maar ik zie vergelijkenissen!
Jullie horen haar allemaal schreeuwen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef oceanfairy het volgende:
bij mijn ouders in huis ( waar ik tijdelijk weer woon samen met me dochtertje) spookt een klein meisje rond
en meestal hebben we geen last van haar alleen soms begint ze midden in de nacht te schreeuwen van oma help me dan toch waarom help je me niet. en dan zegt mijn moeder meestal kom maar bij oma dan ben je veilig en dan is het ook weer stil
en er is iets met de zolder kan het niet echt uit leggen het is de enige plek in huis waar ik of mijn dochter totaal niet goed slapen
mijn dochtertje heeft wel eens gezegt mama ik heb wel eens het gevoel dat iemand me door de muur heen wil trekken en ze gaat daarom ook nooit alleen naar de zolder toe er moet altijd iemand met haar mee
Shadow people ja, laatst was er in KLB ook iemand die het had gezien en er vervolgens een klaagtopic over opende. Hier werd gezegd dat de schaduw met hoed en rode ogen puur kwaad isquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoeft niet meneertje met de mooie username.De schaduw die ik zag hing aan het plafond, had een hoed en rode ogen. Kan me nog herinneren dat ik 4 jaar geleden een topic er over opende en dat ik keihard werd uitgelachen. En dat ik teveel drufgs gebruikte blablabla.
En kijk nu eens op internet....... Honderden mensen vanuit de hele wereld hebben iets soortgelijks gezien.
Zwarte schaduw, hoed en rode ogen!!!!!
Dat verhaal van slaapverlamming is dat mensen iets drukkend op zich voelen. Dat is bij shadow people niet zo.
Ze kijken naar je of slaan 'op de vlucht'.
Daarbij, ik was niet alleen en wij waren klaarwakker.
Dank, dank, dankquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Shadow people ja, laatst was er in KLB ook iemand die het had gezien en er vervolgens een klaagtopic over opende. Hier werd gezegd dat de schaduw met hoed en rode ogen puur kwaad is![]()
Nachtelijk bezoek (Paint)
Ik zou zeggen, zet eens zo'n voice-activated voicerecorder neer, die heb je al vanaf 15 euro !quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef oceanfairy het volgende:
bij mijn ouders in huis ( waar ik tijdelijk weer woon samen met me dochtertje) spookt een klein meisje rond
en meestal hebben we geen last van haar alleen soms begint ze midden in de nacht te schreeuwen van oma help me dan toch waarom help je me niet. en dan zegt mijn moeder meestal kom maar bij oma dan ben je veilig en dan is het ook weer stil
ja, idd!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet eens zo'n voice-activated voicerecorder neer, die heb je al vanaf 15 euro !
Kunnen wij die arme meid ook eens horen roepen
Laatste tijd gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand nog wat spokerigs meegemaakt?
Je vriendin zonder make-up , wat een spookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand nog wat spokerigs meegemaakt?
Dat verhaal doet wel meer de ronde op fora, ik heb het ook twee keer gehoord van mensen in de echte wereld. Altijd rode ogen. Het is altijd een man in het zwart met rode of gele ogen, vaak een hoed op en vaak vermoeden mensen dat het een Jood is geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was ik.maar t waren gele ogen en geen rode.. maar ik zie vergelijkenissen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |