maar ik welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ken jij niet zeker, echt carnaval vieren?
quote:
Marcquote:
kiss of life?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
* Papierversnipperaar blaast leven in.
Een gewone zoen is lekkerder hoorquote:
Papierquote:
heidenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik wel
Een paar jaar geleden: "buhhh, kernafval![]()
![]()
"
Sinds vorig jaar: "vastelooaaaavend, vastelooooaaaavend sjingelesjingelesjingelesjingeleboem"
heb me net gewasen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm smeuiig naar vis ruikend iets![]()
Welke aso werkbuiquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef cablegunmaster het volgende:
sorry beetje uit mijn aso werk bui overkomt omdat ik zelf nog veel moet doen
jij likt liever vieze dingen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij likt liever vieze dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trustequote:
Vast niet, het zou blijven zoals vandaag ongeveerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Ladylike het volgende:![]()
Morgen terug naar CWI..
volgens de medewerkster die ik vrijdag en maandag gesproken had, waren ze vandaag open, maar na een wandeling in het zonnetje kwam ik erachter dat die mevrouw gelogen had
Nu maar hopen dat het morgen niet regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |