quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O jawel, hij vroeg zelf aan me vorige week of ik vrij was met carnaval. Maar ik vind het zelf zonde van mijn dagen nu.
Dat ken jij niet zeker, echt carnaval vieren?quote:
Geen goede dag dus?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
goh. Ik ben er weer. Het zag er naar uit dat het een hele goede dag ging worden, vanochtend. Jammer, toch.
jawel maar de boeren doen er niet aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ken jij niet zeker, echt carnaval vieren?
quote:
Jawel, al is hij zelf naar Noord-Holland gevlucht dit weekendquote:
quote:
Nou dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn we allemaal vrolijk hier...
quote:
ah, ok. Zul je zien dat het voetbal ook nog tegenvalt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan.
7:20 @ weegschaal: Zo weinig heeftie nog niet eerder aangegeven
7:40 @ buiten: Stralend weer
8:45 @ werk: Wauw, 1:14 enkele reis, baanrecord
10:40: Vliegtuig gekresjt
12:00: Zwaar bewolkt
14:00: regen
17:45: Nou nou, de bus van 17:42 mag weleens komen![]()
18:17: Zo, Veolialio heeft nog ergens wat oud ijzer weten te vinden
Kutdag. Nu voetbal kijken.
Mijnes komt morgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
Verdomme, m'n salaris is alwéér niet op tijd gestortIk word er dood en dood moe van
![]()
Simpel oplossen: morgen een paar uur later binnen komen vallen op je werk. En als er dan wat van gezegd wordt gewoon reageren met "oh, ik dacht dat de tijd hier niet zo nauw kwam, want met het storten van het salaris wordt daar ook nooit naar gekeken?" oid..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
Verdomme, m'n salaris is alwéér niet op tijd gestortIk word er dood en dood moe van
![]()
belasting dienst is traag met terug geven van geld maar het innen ho maar dat doen ze zo 123 !quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
![]()
quote:
Ken dat ja. Iedere maand word je de laatste week permanent in je nek gehijgd om je uren op tijd door te geven, maar als je begin februari nogeens reiskosten van vorig jaar komt declareren kan je fluiten naar je centen omdat het boekjaar gesloten isquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Simpel oplossen: morgen een paar uur later binnen komen vallen op je werk. En als er dan wat van gezegd wordt gewoon reageren met "oh, ik dacht dat de tijd hier niet zo nauw kwam, want met het storten van het salaris wordt daar ook nooit naar gekeken?" oid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |