Dat is natuurlijk waar. Maar elders is het een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden, geen bezonken cultuurgoed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:42 schreef ShadyLane het volgende:
Wat jullie beschrijven heb je o-ve-ral: gelegenheden waar uitgezakte veertigers zich "eens lekker laten gaan" op treurig foute muziek. Da's niet voorbehouden aan het zuiden, en het is iets HEEL anders dan Carnaval!
Ze hebben geen benul, SL. Ze kennen het alleen maar van verhalen en de TV. Net zoals mensen die neuken heel vies vinden omdat ze erover in een medische encyclopedie gelezen hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zie echt een wereld van verschil. Van boven beschreven
gelegenheden krijg ik een neiging mezelf te verhangen, van het zuidelijk joie de vivre dat bij carnaval hoort word ik zielsgelukkig. Dan heb ik het wel over carnaval in kleine dorpjes dichtbij de Belgische grens, met alle generaties verenigd, niet het toeristisch zuipfestijn-voor-jongeren in Maastricht.
Zal ik er maar over ophouden? IR, hoe vond je de film?!
Ik mag niet klagen. Huis verkocht, bod gedaan op een huisje voor mijn broertje. Het einde van de praktische rompslomp lijkt in zicht. Nu nog de moed verzamelen om de kleren weg te doen van mijn vader, en zijn klompen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef Manono het volgende:
[..]
Claudia hoe gaat het nu? mbt de familieomstanigheden?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:45 schreef LXIV het volgende:
Jullie zitten daar, boven de rivieren, heel beschaafd te babbelen over museumbezoekjes en het juiste servies voor Catalaanse dwergmangoesten, wij boeren hebben veel plezier in onze tradities en gebruiken. En God heeft daar niet voor niets twee brede rivieren tussen gelegd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:45 schreef LXIV het volgende:
het juiste servies voor Catalaanse dwergmangoesten
13 maart uitgerekend maar de marge is twee weken voor of na.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef ShadyLane het volgende:
Komt het/hij/zij al bijna?!
Gelukkig had ik hulp van mijn broer. Die is ook geen dertig meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:29 schreef Z het volgende:
Je bent toch ook geen 20 meer Gellius.
Maar, ik krijg te horen dat ik nog tot 13 maart hoef te werken en dan 3 weken vakantie heb. Dat is wel weer leuk. Nu alleen nog een bezigheid verzinnen voor de vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ontzettend geen zin in deze werkweek.
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik heb gisteren twee bomen gekapt en tot haardhout verwekt, kuilen in de oprijlaan met puin gedicht en de goten geleegd. Nu heb ik een stijve rug en is het weer eens zonneklaar dat ik géén twintig meer ben.
Dat heb ik toch helemaal niet beweerd? Ik was bij familie.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Nog nooit in Zuid geweest?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Ik heb die kant van je geaccepteerd. Maar begrijpen, ho maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb ergens gratis een verzamelcd gekregen en elke keer als ik me weer erger aan interessantdoenerig neuzelig gezang realiseer ik me "o ja, nr 7, Spinvis"
(Waar is de kots-posticon?)
Uitvalsbasis is de stopera, maar ik weet nog niet bij welk stadsdeel of welke dienst ik terecht zal komen. Ik ben in elk geval benieuwd en zelfs gemotiveerd om te beginnen. En in mijn vakantie ga ik gewoon wat oude bekenden her en der in het land opzoeken en de inrichting van mijn bibliotheek afmaken. En veel drank, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:44 schreef Gellius het volgende:
Waar zal je nieuwe werkplek zijn, IR?
Ik twijfel tussen 'accepteren en doorbijten' en opstappen. Als ik dapper was, was ik al vertrokken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik voel me doorgaans beter als ik dat gewoon als een gegeven zie. Helpt dat, Lien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |