13 maart uitgerekend maar de marge is twee weken voor of na.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef ShadyLane het volgende:
Komt het/hij/zij al bijna?!
Gelukkig had ik hulp van mijn broer. Die is ook geen dertig meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:29 schreef Z het volgende:
Je bent toch ook geen 20 meer Gellius.
Maar, ik krijg te horen dat ik nog tot 13 maart hoef te werken en dan 3 weken vakantie heb. Dat is wel weer leuk. Nu alleen nog een bezigheid verzinnen voor de vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ontzettend geen zin in deze werkweek.
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik heb gisteren twee bomen gekapt en tot haardhout verwekt, kuilen in de oprijlaan met puin gedicht en de goten geleegd. Nu heb ik een stijve rug en is het weer eens zonneklaar dat ik géén twintig meer ben.
Dat heb ik toch helemaal niet beweerd? Ik was bij familie.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Nog nooit in Zuid geweest?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Ik heb die kant van je geaccepteerd. Maar begrijpen, ho maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb ergens gratis een verzamelcd gekregen en elke keer als ik me weer erger aan interessantdoenerig neuzelig gezang realiseer ik me "o ja, nr 7, Spinvis"
(Waar is de kots-posticon?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |