Dat heb ik toch helemaal niet beweerd? Ik was bij familie.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Nog nooit in Zuid geweest?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je woont in Adam maar hebt wel een oprijlaan? Waar the fuck woon jij?
Ik heb die kant van je geaccepteerd. Maar begrijpen, ho maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb ergens gratis een verzamelcd gekregen en elke keer als ik me weer erger aan interessantdoenerig neuzelig gezang realiseer ik me "o ja, nr 7, Spinvis"
(Waar is de kots-posticon?)
Uitvalsbasis is de stopera, maar ik weet nog niet bij welk stadsdeel of welke dienst ik terecht zal komen. Ik ben in elk geval benieuwd en zelfs gemotiveerd om te beginnen. En in mijn vakantie ga ik gewoon wat oude bekenden her en der in het land opzoeken en de inrichting van mijn bibliotheek afmaken. En veel drank, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:44 schreef Gellius het volgende:
Waar zal je nieuwe werkplek zijn, IR?
Ik twijfel tussen 'accepteren en doorbijten' en opstappen. Als ik dapper was, was ik al vertrokken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik voel me doorgaans beter als ik dat gewoon als een gegeven zie. Helpt dat, Lien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |