anyone? ik weet 'm nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik aan de andere kant van de wereld zit en we zo ergens gaan dineren alvast de volgende:
She dashed by me in painted on jeans
And all heads turned 'cause she was the dream
Wat van wie?
Ga gerust verder zonder mij, indien noodzakelijk...
Iggy +1quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Caribean Queen van Billy Ocean
goeie LP ook, heb 'm op vinyl: 2 x zelfsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:55 schreef bukgeit het volgende:
Die laatste is leuk!
bijna maar noquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef cafca het volgende:
Rolling Stones!
maar geen idee meer van wie ie was?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb die cd van het weekend bij de cd-boer nog in m'n handen gehad...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef schaap001 het volgende:
maar geen idee meer van wie ie was?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:06 schreef WeezerButler het volgende:
the Thrills - Teenager
Best een leuk album, niet zo constant als de 1e, maar een stuk leuker en upbeat dan de 2e
idd Mother Records...quote:
quote:with the wind in your hair of a thousand laces.
Climb on the back and we'll
Go for a ride in the sky.
And, i thought the major
Was a lady suffragette.
mag vandaag niet op de radioquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:00 schreef cafca het volgende:
Jet van Paul McCartney & Wings
Als ik zeg dat hun eerste single ook op het Mother label verscheen, kun je het misschien raden?quote:
quote:In the paper today tales of war and of waste
But you turn right over to the t.v. page
Tikkie terugquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef cafca het volgende:
Crowded House - Don' t dream it 's over
Had gekund als ik dat gelezem had voor het beantwoord wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef cafca het volgende:
Als ik zeg dat hun eerste single ook op het Mother label verscheen, kun je het misschien raden?
Klopt en dat zal ook wel de gezochte overeenkomst zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:46 schreef schaap001 het volgende:
Tim Finn en Liam O' Maonlai zaten in de band ALT
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook wel de gezochte overeenkomst zijn.
schaap +1
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef ranja het volgende:
eerste ingeving is iets met albumtitels, met 'keeper' en 'seven'.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef WeezerButler het volgende:
Drummer heeft zelfmoord gepleegd
Hoewel ik Reindeer Section meer een Snow Patrol spin off vehicle vind... speelden er diverse B&S leden mee...quote:
verkozen tot beste blogger door lezers van NMEquote:Been doing a lot of Asian interviews of late. On the phone. I hate speaking on the phone, never mind being interviewed on the bloody thing. Saying that, I did impress a lady from Hong Kong with my knowledge of the 60s Hong Kong music scene - there actually was one! Teddy Robin And The Playboys - a tune called "Magic Colours" - amazing! I plan to cover it one day and turn it into a smash hit.
quote:Spent the day in bed yesterday nursing a bad head. For some reason I watched MTV’s European Top 10. Fuck me, it was painful. Leona Lewis doing Snow Patrol? Ouch! Kings Of Leon doing U2? Ouch! The Killers doing fancy dress? Ouch! Lady Gaga? (I may be showing my age here but who’s Lady Gaga?). It made my teeth hurt! MY TEETH!!
iggy_in_ the_house+1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noel Gallagher
quote:was een Nederlandse meidengroep die zeer populair was gedurende de jaren '80. De groep werd bij wijze van grap opgericht in 1983.
waren onderdeel van een langlopend project van Jaap Eggermont.
Dacht al dat jij hem zou radenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef ranja het volgende:
Star Sisters
De beide nummer 1's inderdaad...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lady Gaga (was net op de radio) en Radio Gaga
Maar wat heeft dit met muziek te maken?quote:Bij het begin van de film staat ambassadeur Robert Thorne voor een dilemma. Zijn zoon is dood geboren maar zijn vrouw is hiervan nog niet op de hoogte. Brengt hij haar hiervan op de hoogte of aanvaardt hij het excentrieke voorstel van een plaatselijke priester? Deze laatste stelt voor om zijn vrouw in het ongewisse te laten en een baby te adopteren die quasi op het zelfde moment geboren werd en waarvan de moeder overleed tijdens de bevalling. De geboortedatum van die baby is symbolisch: De zesde dag van de zesde maand om zes uur 's morgens. Driemaal zes, het bijbelse symbool voor de antichrist. Robert aanvaardt het voorstel en adopteert de jongen zonder zijn vrouw op de hoogte te brengen. Dat deze jongen, Damien genaamd, effectief de antichrist zou zijn, wordt al gauw bevestigd wanneer buitennatuurlijke en vreselijke gebeurtenissen vaker en vaker voorkomen. De naam Damien doet trouwens denken aan het woord demon, een extra beklemtoning van zijn duivelse afkomst. Wanneer Robert zich bewust wordt dat zijn zoon de antichrist is, beslist hij deze te vermoorden. Hij kan deze taak echter niet volbrengen. Het is Robert zelf die vermoord wordt en de film eindigt met een onheilspellend grijnzende Damien en zo meteen aantijging geeft tot een mogelijk vervolgverhaal.
Grobbel +1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
Wat is dat, the Omen? Want dat is ook de titel van de nieuwe Prodigy single... Of bedoel je dat niet? The Omen had in elk geval ook een fantastische soundtrack...
ik nergens vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Waar kennen we Will Sinnott van?
Ik zocht The Shamenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef Berkery het volgende:
Dat was toch die ene van The Shamen die niet kon zwemmen?
quote:werd geïnspireerd tot het schrijven van dit nummer tijdens een bezoek aan Hawaï. Ze keek vanuit het raam van haar hotel naar het berglandschap aan de Stille Zuidzee en daarna naar beneden, naar de parkeerplaats. Deze leek onafzienlijk en het scherpe contrast met het 'paradijs' dat ze even daarvoor had gezien bracht een schok bij haar teweeg. Het lied gaat onder andere in op milieuvernietiging.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef cafca het volgende:
Paradijs+parkeerplaats....
Big Yellow Taxi?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nathalie Merchant?
Het is inderdaad Heather Allison Novaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:45 schreef ranja het volgende:
Familie van Heather Nova? Of is Allison haar 2e voornaam?
Newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Elvis Costello - Allison
Pixies - Allison
Slowdive - Alison
Alison Moyet
Alison Krauss
quote:Don't ever talk to strangers
That's what daddy told me long ago
I didn't know your kisses sweet
Would be bad for me
Don't give your love to strangers
He's looking for a way to capture your heart
Bellman, please
I'm checking in at the Heartbreak Inn
...zo is ie compleetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:12 schreef Burnett het volgende:
en een Oscar..., voor "best song"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef ranja het volgende:
Wat is de vraag dan wel?
Op de foto staat Madonna in elk geval
quote:So I look back upon my life
Forever with a sense of shame
I've always been the one to blame
Bartrid +1quote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef bartrid het volgende:
Pet shop boys - it's a sin.
tuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef knars het volgende:
ik bedoel natuurlijk, bekende tekst
quote:I see the fields,
along me gone will live.
It is quiet behind the squares.
Who can see me.
Altijd 1 van de betere PSB nummers gevonden.quote:
Grobbel +1quote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Grobbel het volgende:
Onderweg van Abel?
Wat een hype hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef bukgeit het volgende:
Ja wie... Kyteman, Kyteman, Kyteman, Kyteman. Alles is ineens Kyteman.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Welk liedje komt nu bij je op?
[ afbeelding ]
Er is hier geen laatste trein. Nachtnetquote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef bukgeit het volgende:
Ook mooi: ze mist de laatste trein ('wagon') en even later hebben ze EN elkaar geconsumeerd EN er komt al licht door de ramen. Dan vraag ik mij af: hoe laat ging die laatste trein? Iemand onder de Fokkers die bekend is met het treinennet in de Randstad?
Geer moet z'n giltters bij de Toppers inleveren, bedoel je dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: wie moet op last van wie zijn garderobe afstaan?
schaap +1quote:Op maandag 2 maart 2009 12:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Geer moet z'n giltters bij de Toppers inleveren, bedoel je dat?
quote:“There’s zero possibility of me having anything to do withother than by ambush, and that wouldn’t be pretty,”
tells James, adding later that, “
either should not have been in the band to begin with or should have left after the album
. In a nutshell, personally I consider him a cancer and better removed, avoided—and the less anyone heard of him or his supporters, the better.”
quote:Het nummer gaat over een huisvrouw die bang is dat een andere vrouw er vandoor gaat met haar man. Dit nummer werd haar tweede nummer één hit in de country charts.
We kunnen weer verderquote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef Beregd het volgende:
dolly parton - jolene?
Burnett + 1quote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef Burnett het volgende:
spinal tap
quote:made their television debut during 1983, in the first series of
The episode,
Tour, took the form of a fly-on-the-wall rockumentary, in which the incompetent band is followed travelling to a gig in Grantham by an almost equally inept documentary crew. Coincidentally, it was in production at the same time as the similar film This Is Spinal Tap, which was released the following year to much greater acclaim.
![]()
tikkie terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Burnett het volgende:
n.e.w.s. - golden earring
Grobbel +1quote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Grobbel het volgende:
Neon Golden van The Notwist.
(basiskennis)
quote:Big tall man standing in the street
Now a hand hovering waiting to slide
Drew out his gun it wasnt for fun
Let me in theres nowhere to hide
Well I made my play but it wasnt my day
I felt the ripping lead
Thats when I knew my time was through
Rest in peace were the last words he said
mjah laat ik hem maar goed rekenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef Burnett het volgende:
The day that "die ene cowboy" shot down "die andere cowboy" - The Hollies
Puntje erbij nog voor deze.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Axl Rose over Slash...
quote:Zoo time is she and you time
The mammals are your favourite type, and you want her tonight
Heartbeat, increasing heartbeat
You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and tacky tigers
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef MadMaster het volgende:
This Town Ain´t Big Enough For The Both Of Us - Sparks (met de cover van Kimono My House)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef Z het volgende:
ANNIE!
Hij komt me wel erg bekend voor... Waar schijnlijk uit jullie toko.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Nee, geen Concretes. Nederlander.
Mag ik het verklappen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef bukgeit het volgende:
Kom er maar in, ScottTracy...
Welk nummer van wie?quote:you came to take us
all things go, all things go
to recreate us
all things grow, all things grow
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef Beregd het volgende:
arcade fire - no cars go?
Die welquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef Grobbel het volgende:
Sufjan Stevens - Chicago!
Nope... Al heb ik wel een tijdje de hoes van Watery, Domestic gebruikt als avatar.quote:
hehe, nu jet zegt. In ver vervlogen tijden. Toen ik nog mijn placebo-hoes hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nope... Al heb ik wel een tijdje de hoes van Watery, Domestic gebruikt als avatar.![]()
http://rateyourmusic.com/release/ep/pavement/watery__domestic/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |