Als ik zeg dat hun eerste single ook op het Mother label verscheen, kun je het misschien raden?quote:
quote:In the paper today tales of war and of waste
But you turn right over to the t.v. page
Tikkie terugquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:31 schreef cafca het volgende:
Crowded House - Don' t dream it 's over
Had gekund als ik dat gelezem had voor het beantwoord wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef cafca het volgende:
Als ik zeg dat hun eerste single ook op het Mother label verscheen, kun je het misschien raden?
Klopt en dat zal ook wel de gezochte overeenkomst zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:46 schreef schaap001 het volgende:
Tim Finn en Liam O' Maonlai zaten in de band ALT
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook wel de gezochte overeenkomst zijn.
schaap +1
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:27 schreef ranja het volgende:
eerste ingeving is iets met albumtitels, met 'keeper' en 'seven'.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef WeezerButler het volgende:
Drummer heeft zelfmoord gepleegd
Hoewel ik Reindeer Section meer een Snow Patrol spin off vehicle vind... speelden er diverse B&S leden mee...quote:
verkozen tot beste blogger door lezers van NMEquote:Been doing a lot of Asian interviews of late. On the phone. I hate speaking on the phone, never mind being interviewed on the bloody thing. Saying that, I did impress a lady from Hong Kong with my knowledge of the 60s Hong Kong music scene - there actually was one! Teddy Robin And The Playboys - a tune called "Magic Colours" - amazing! I plan to cover it one day and turn it into a smash hit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |