Topquote:Teresa says that she was harassed by other players and later suspended from XBOX Live because she identified herself as a lesbian in her profile. When she appealed to Microsoft, she says they told her that other gamers found her sexual orientation "offensive."
Kan er verder nog niets over vindenquote:- Der unglaubliche Hulk (’08)
- Billy Madison – Ein Chaot zum Verlieben
- Reichtum ist keine Schande
- Blues Brothers
- Die Mumie kehrt zurück
- Die Bourne Verschwörung
- Die Mumie – Das Grabmal des Drachenkaisers
- Carlito’s Way
- Waterworld
- Cheech & Chong – Viel Rauch um nichts
- Out of Sight (’98)
- So High
- Red Dragon
- Hellboy II – Die goldene Armee
- Scarface (’83)
- Riddick – Chroniken eines Kriegers
- The Scorpion King
- The Fast and the Furious
- The Scorpion King – Aufstieg eines Kriegers
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Shaun of the Dead
- The Frighteners
- Das Dorf der Verdammten
- The Game
- L.I.S.A. – Der helle Wahnsinn
Even checkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik Gamefront goed begrepen heb staan er vanaf nu films op XBL Marketplace:
[..]
Kan er verder nog niets over vinden
Als ik de titels zo zie lijkt mij dat maar het beste.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er verder nog niets over vinden
*Poetst sig op*quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
En freek is nog steeds niet over zijn verloren finale ronde van vorig jaar heen![]()
Die is niet geldig! misschien later dit jaar als je durftquote:
quote:Beste PU lid,
De PU-site is vernieuwd, dat weten jullie toch? Nou ja, voor die ene Spanbroeker die de afgelopen maanden niet van z’n tractor is af geweest, noemen we het nog maar eens. Het oude hout is verbrand, de nieuwe site is precies zo slick geworden als we gehoopt hadden.
Groet van de PU redactie
Er is een wedstrijd gespeeld, de rest heeft zich teruggetrokken.....geldig dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is niet geldig! misschien later dit jaar als je durft
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Er is een wedstrijd gespeeld, de rest heeft zich teruggetrokken.....geldig dus![]()
En bij de tweede editie van het Fok!Worms kampioenschap 2009 kan de huidige kampioen natuurlijk niet ontbreken
Naar welke wedstrijd heb jij dan zitten kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!
er is niet een bananabom gegooid, dus dat is flauwekulquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas heb ik jullie wedstrijd ongeldig verklaard omdat jullie unlimited bananabomb's aangezet hadden!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef ErikT het volgende:
Ik ben niet meer automatisch signed in sinds die download met die nieuwe interface.
Hoe regel ik dat?
Was dat met die heli? Dan waren ze idd erg vet!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef ach het volgende:
Ik doe nu een spel waarin de enige geluiden "plllllp" en "kgggggg" zijnAls ze nou de jungle/urban strike spellen er eens een keertje opzetten dan koop ik die meteen!
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij dan zitten kijken![]()
Onze wedstrijd verliep perfect volgens de toernooiregels
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
er is niet een bananabom gegooid, dus dat is flauwekul
Graciasquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]Guide knop settings profile auto sign-in enabled
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef christvs het volgende:
Komt morgen de PoP DLC niet uit...?
Houden ze wel mooi stil dan!
Nee,... die zit gewoon in het spel. Stink eindbaas overigens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je die ene fighter via DLC ofzo?
verkopen/ruilen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef ach het volgende:
Ik heb de megadrive ultimate collection gekocht met 41 spellen erop maar eigenlijk vind ik er geen een leuk, degene die ik leuk vind heb ik al op XBLA gekocht en staan hier ook nog eens orgineel in de kast
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan gevenquote:
pffquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Dude hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan geven
Topquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef ach het volgende:
Ik doe nu een spel waarin de enige geluiden "plllllp" en "kgggggg" zijnAls ze nou de jungle/urban strike spellen er eens een keertje opzetten dan koop ik die meteen!
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerste spel wat ik ooit gekocht hebquote:
Ik ook zeer binnenkortquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
WHAT THE FUCK?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
heh zo vaag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
En je moet je vrouw ook nog te vriend houden.. en als je dan eindelijk vrij hebt val je in slaap op de bankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
Me. (Als de kinderen in bed liggen)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens, dit weekend double xp weekend bij COD 4.
Wie gaat er spelen van fok
Jorien, held.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Heb er een van 5 en een van 3. De jongste gaf ik niet letterlijk de fles,... maar ik hoorde hem wel huilen. Even wat warme melk gebracht en een boekje voorgelezen. 3e is op komst,..... en ja,... VEEEEEL minder tijd om te gamen. Vroeger gamede ik meer uur per week dan nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
IS dit geen fout ofwat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Nee.. die is gewoon echt kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
En 50 cent blood in the sand?
Die is maar 17? maar die is toch net nieuw?
Ze hebben te leveren,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kun je ze wel altijd annuleren als de prijs fout blijkt te zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |