verkopen/ruilen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef ach het volgende:
Ik heb de megadrive ultimate collection gekocht met 41 spellen erop maar eigenlijk vind ik er geen een leuk, degene die ik leuk vind heb ik al op XBLA gekocht en staan hier ook nog eens orgineel in de kast
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
[..]
Helaas je kon eventueel bezwaar maken maar dat moest dan wel binnen 5 werkdagen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan gevenquote:
pffquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij hebt verzaakt om het "ongeldig" verklaren van de wedstrijd persoonlijk kenbaar te maken aan de betrokkenen. Daarbij is geen notaris aanwezig geweest en heb je ook niet aan Jan Peter nagevraagd of jouw beslissing onder de correcte normen en waarden zou vallen.
Tevens hebben zowel Rkatier als ikzelf getuigen die bevestigen dat de wedstrijd volgens de officiële regels gespeeld is en heb jij geen enkele getuige die het tegendeel beweert (en zelf ben je geen getuige)
Mijn sig blijft dus staan
Dude hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Morgen,... als ik mijn pad heb. Moet zo mijn kleine z'n fles gaan geven
Topquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef ach het volgende:
Ik doe nu een spel waarin de enige geluiden "plllllp" en "kgggggg" zijnAls ze nou de jungle/urban strike spellen er eens een keertje opzetten dan koop ik die meteen!
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerste spel wat ik ooit gekocht hebquote:
Ik ook zeer binnenkortquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
WHAT THE FUCK?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
heh zo vaag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
En je moet je vrouw ook nog te vriend houden.. en als je dan eindelijk vrij hebt val je in slaap op de bankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
Me. (Als de kinderen in bed liggen)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens, dit weekend double xp weekend bij COD 4.
Wie gaat er spelen van fok
Jorien, held.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Heb er een van 5 en een van 3. De jongste gaf ik niet letterlijk de fles,... maar ik hoorde hem wel huilen. Even wat warme melk gebracht en een boekje voorgelezen. 3e is op komst,..... en ja,... VEEEEEL minder tijd om te gamen. Vroeger gamede ik meer uur per week dan nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
IS dit geen fout ofwat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Nee.. die is gewoon echt kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
En 50 cent blood in the sand?
Die is maar 17? maar die is toch net nieuw?
Ze hebben te leveren,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kun je ze wel altijd annuleren als de prijs fout blijkt te zin?
Acceptgiroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef lighted het volgende:
kut kut ik wil Street fighter bestellenmaar m'n RaboReader ligt thuis en ben op 't werk
:(
Gebruik dan ook je eigen adresgegevens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja dat kan je kiezen en als je het dan kiest staat er kan niet kopen op rekening :S
Doe nou niet bijdehand, wat denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook je eigen adresgegevens.
Voer dan je telefoonnummer in het systeem in via my account.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Doe nou niet bijdehand, wat denk je nou zelf.
Vreeeemd. Ik kreeg dus ook die melding in 1e instantie, toen tel.nr ingevuld en toen stond er dat ik niet kon kopen op rekeningquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voer dan je telefoonnummer in het systeem in via my account.
Die melding kreeg ik en eenmaal ingevoerd kon ik verder.
Ja net nog niet, toen kon je ook 25 euro afrekenen volgens mij. Maar zojuist gecorrigeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef PP. het volgende:
Godver, prijzen op FRS zijn aangepast zodra je ze in je winkelmandje gooit.
Ik weet ook niet zeker of je hem voor die prijs krijgt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef Rkatier het volgende:
Had ik het maar eerder moeten lezen, voor 40 euro ga dead space niet halen, eerst nog andere games uitspelen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zeker of je hem voor die prijs krijgt?
quote:Als je bij een internetwinkel iets besteld, is het een bindende overeenkomst. Een uitzondering hierop is wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een 'kennelijke vergissing'. Dan had de consument kunnen of moeten weten dat het aanbod niet klopte.
Ik weet nog wel toen bij Bol.comquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Toevallig stond er zo'n verhaal in de troskompas onder rubriek Radar.
Ze zeggen daar hetvolgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Toevallig stond er zo'n verhaal in de troskompas onder rubriek Radar.
Ze zeggen daar hetvolgende:
[..]
Die van 9 euro in elk geval nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?
In principe zou Dead Space voor 15,- Euro als aanbieding moeten kunnen. In sommige UK winkels gaat die ook voor 17 Pond weg. FRS moet gewoon met de billen bloot in deze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de vraag is 9 en of 15 euro normaal voor zo game?
Ja klopt, met alleen Dead Space ben ik al tevreden,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In principe zou Dead Space voor 15,- Euro als aanbieding moeten kunnen. In sommige UK winkels gaat die ook voor 17 Pond weg. FRS moet gewoon met de billen bloot in deze.
Toffe gamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef Egamer het volgende:
Vandaag begonnen met Lost Odyssey, terwijl ik de game al een jaar hebTeveel games gewoon om te spelen
Geloof halverwege disc 4 afgehaakt! Toen was ik het spuugzatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Egamer het volgende:
Heb je de game uitgespeeld? Hoe lang doe je er nou over
NHL09 wil ik ook wel heel graagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, met alleen Dead Space ben ik al tevreden,
Cod 4 inmiddels al 2 levels gestegen
Eternal Sonataquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef Leonos het volgende:
Ik ben ook op disc 4 afgehaakt
De rest was echt damn cool
Is er nog zo'n soort spel als LO met ook zo'n cool verhaal enzo?
Geen ruk aan.quote:
Ik heb anders enorm veel genoten van de klassieke muziek en uiteraard de gamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Geen ruk aan.
Blue Dragon is echter wel weer geweldig, komt van dezelfde makers af als Lost Odyssey
Ik kwam na uren spelen nog steeds niet echt lekker in het verhaal enzo. Zag er mooi uit en klonk ook goed, maar op één of andere manier wist de game mij niet zo vast te grijpen als LO en Blue Dragon dat deden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb anders enorm veel genoten van de klassieke muziek en uiteraard de game
Waarheid Freek! Wat een kutspel was dat zegquote:
Ik vond Enchanted Arms ofzo wel tof toen! Kan ook zijn omdat er toen verder nog niet veel was maar vond die gevechten vet op zo'n grid en dat je allemaal golums enzo kon verzamelen en inzetten!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef Sjotime het volgende:
Ben echt een RPG fan maar Eternal Sonata kwam kiddy en vreselijk herhaaldelijk over.
Speel nooit echt iets met zo'n grid maar ik vond het hier wel tof! Was ook maar een klein grid dus je kon er niet heel veel op maar ja wel leuk met wat en hoe je het ging opstellen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind zo'n grid juist kut, enige uitzondering was FF Tactics op de GBA en FFT vind ik tegenwoordig ook niet tof meer...
Enchanted Arms is toffer Spank! LO is tof maar maar tot 3/4 Blue dragon niet gespeeld..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, als ik dus een leuke JRPG wil proberen wordt me hier dus BLue Dragon of Lost Odyssey aangeraden?
Lost Odyssey is wel een heerlijke game als je lekker lang wil spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, als ik dus een leuke JRPG wil proberen wordt me hier dus BLue Dragon of Lost Odyssey aangeraden?
HALOquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Halo Wars?
Heb de demo gespeeld, maar ik vind het eigenlijk niet zo spannend.
Besturing is wel okee, valt me erg mee. Het ziet er natuurlijk mooi uit. Maar veel strategie komt er niet bij kijken, beetje veel voorgekauwd wat je moet doen. (Maar dat wordt waarschijnlijk later anders?)
En ik vind de basis kut. Die kan je niet bouwen zoals je wilt.
Ik vond het grafisch juist tegenvallen eigenlijk! Xbox kan veel mooiere beelden produceren dan wat ze met Halo Wars doen! Maar het spel wordt er niet echt veel strategischer op, je hebt soms wel een toffe verrassende missie tussen maar over het algemeen is een flinke groep units altijd genoeg om je vijanden te overwinnen, ongeacht welke vijanden...! Basis bouwen is inderdaad kut, wat ik vooral mis zijn de mogelijkheden om een beetje een verdediging te maken, het beperkt zijn in het aantal gebouwen vind ik juist wel handig, dan moet je goed kiezen waar je voor gaat. Maar ik kan mn basis nu niet zonder zorgen achterlaten, moeten altijd units achterblijven om deze te beschermen! (in ieder geval in skirmish)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Halo Wars?
Heb de demo gespeeld, maar ik vind het eigenlijk niet zo spannend.
Besturing is wel okee, valt me erg mee. Het ziet er natuurlijk mooi uit. Maar veel strategie komt er niet bij kijken, beetje veel voorgekauwd wat je moet doen. (Maar dat wordt waarschijnlijk later anders?)
En ik vind de basis kut. Die kan je niet bouwen zoals je wilt.
Mij ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:39 schreef Lyzio het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/wanted/video.html?sid=6205409&tag=gumballs;img;2
Lijkt me best wel wat
Zonde dat je voor Play.com kiest ipv amazon.co.ukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef Enchanter het volgende:
Legends of wrestlemania besteld bij Play.com voor ¤ 39,00 , ¤ 63,00 bij Bol.com [ afbeelding ]
Spel is geweldig. Beste J-RPG voor de 360! Erg van genoten,... ik speelde hem uit rond de 76 uur dacht ik!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Egamer het volgende:
Heb je de game uitgespeeld? Hoe lang doe je er nou over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |