Sinds een maand of vierquote:
Midnight Club: Los Angelesquote:
Nog niet, heb GTA IV net 2 weken en ga eerst het gewone spel uitspelenquote:
Dat heb ik nou juist met mijn Wiiquote:
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.comquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Race Driver Pro is vannacht verstuurd
Ben benieuwd online, als je maar door elkaar heen kan rijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.com![]()
Schijnt (voor de liefhebber) een goede racer te zijn!
Bij 95% van de rooms in Forza2 word je er dan gewoon uitgeknikkerd.. en terecht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben benieuwd online, als je maar door elkaar heen kan rijden
mensen die beuken in race games
Ik hoorde juist dat het een slecht spel was? Met veel bugs en rare dingen er in?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij vorige week dinsdag door play.com, heb hem nog niet binnen maar kan 2 weken duren bij play.com![]()
Schijnt (voor de liefhebber) een goede racer te zijn!
ja in grid beuken ze, daarom speel ik daar alleen met doorzichtbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij 95% van de rooms in Forza2 word je er dan gewoon uitgeknikkerd.. en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |