quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nou, dat zou ik d'r niet geven. Maar dan nog. Eind 20 met zo'n uiterlijk doe ik het ook voor hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
In US(erfoto's) zeiden ze eind twintig.
Dat was toch Mieke van der Weij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Goede tt.Ik heb die vorige presentatrice van de rijdende rechter nooit gezien volgens mij. Wie was dat dan?
Ik vind deze veel te partijdig. Al viel dat in deze aflevering nog wel mee.
Klaar nu?quote:
Ik weet niet meer hoe ze heet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Goede tt.Ik heb die vorige presentatrice van de rijdende rechter nooit gezien volgens mij. Wie was dat dan?
Ik vind deze veel te partijdig. Al viel dat in deze aflevering nog wel mee.
Twee.quote:
Begin jij nu ook ff?quote:
Pics van je moeder?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook ff?Ten eerste ben ik half indo, ten tweede eet ik geen hond. Ten terde ben ik niet geel en ten vierde heb ik ook geen spleetogen. En nu opbokken.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
Dat hoofd zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ze heet.Ze kwam iig deskundiger op mij over.
[ afbeelding ]
Deze aflevering.
[..]
Twee.
Indo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook ff?Ten eerste ben ik half indo, ten tweede eet ik geen hond. Ten derde ben ik niet geel en ten vierde heb ik ook geen spleetogen. En nu opbokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |