quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
Excuses voor de vertraging, faalhaas wolvendagen kan geen mysterieuze vrouwen vinden; enkel tieten. Wat ook goed is... Op zich. Maar niet nu.
Ach, het is nog altijd sneller dan wanneer 1 van de dames moet openen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
Excuses voor de vertraging, faalhaas wolvendagen kan geen mysterieuze vrouwen vinden; enkel tieten. Wat ook goed is... Op zich.
Je steunt toch 1 club lijkt mij? Ik ben toch ook niet voor FC Volendam en AZ omdat dat Noord-Hollands voetbal isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met nepfan te maken. Gewoon Overijssels voetbal hoor. Ik dacht eerst nog aan Ajax, maar de treinkosten zijn te hoog.
quote:
ha die pleun!quote:
ja, je word in de gaten gehouden joh!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
Onder dat ene plaatje staat 'forum.fok.nl'. Wtf?
JONGUSZZZ TEGUUU DU MEISJESZZZZZquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, het is nog altijd sneller dan wanneer 1 van de dames moet openen.
Hihi ik ken je een beetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahaha, ik moest hardop lachen. Props Fas
.
Ja, maar wat heeft het zin om een seizoenskaart te kopen voor GAE als ik er bijna nooit heen kan. Dan kan ik toch net zo goed voor een ander club kiezen om eens lekker voetbal te zien?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je steunt toch 1 club lijkt mij? Ik ben toch ook niet voor FC Volendam en AZ omdat dat Noord-Hollands voetbal is
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahaha, ik moest hardop lachen. Props Fas
.
Pleun.quote:
Geen geld?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik kan volgend jaar geen seizoenskaar meer.
Ik word er gek van. Het zijn zoveel dilemma's!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleun.
Had je 't in de vorige topics weer over dat minorgedoe?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |