abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 maart 2009 @ 12:40:13 #201
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67353686
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja, het is tijd voor wat vrouwelijke versierblunders!

het zullen er wel niet veel zijn...
Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurd
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_67354463
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:40 schreef 2cv het volgende:

[..]

Misschien bij het ophangen van slingers van het keukentrapje gepleurd
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:00:40 #203
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67358438
Een paar jaar geleden was ik met een aantal vrienden in een club in Barcelona. Een vriend van mij, die model knap is ( no homo), werd op een gegeven moment op de dansvloer opgehitst door één of ander lekker en geil Spaans meisje.

Iedereen op de dansvloer was stikjaloers op hem, maar mijn vrienden en ik wisten dat deze gast zo'n beetje autistisch is op het gebied van vrouwen. Dus wij moedigen hem aan enzo, halen wat drankjes voor hem.

Dat meisje was zo fking geil, zij haalde een condoom uit haar zak en liet het hem vluchtig zien. Ze maakte een gebaar zo van 'kom we gaan hier weg'. Dus wij denken: f*ck yeah, wordt hij eindelijk ontmaagd! En door zo'n lekker wijf ook nog! Dus zo'n beetje iedereen om ons heen kijkt naar hem en zijn reactie. Begint die gast helemaal te trillen. Hij kijkt naar mij en ik heb zo'n blik van: I'm proud of you son. Rent hij zo de club uit!

Vijf jaar later en hij is nog steeds een maagd. Zijn excuus: Meisjes zien mij gewoon niet staan. What if, what if...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:09:05 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67358736
Hahaha, damn, over gemiste kansen gesproken.

Een vriend van mij ook, in Salou (we waren 18 en wisten niet beter ), nooit een vrouw versieren en toen in Club Pacha wilde hij het ein-de-lijk eens proberen. Er kwam iemand met lange blonde haren in een wit shirtje voorbij, hij zag het maar half en om een beetje stoer te doen ging hij achter haar een beetje 'schuren'.

Draait die blonde zich om, blijkt het een vent te zijn. Ik dacht even dat ik erin bleef, zo hard moest ik lachen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67360062
Waar blijven toch die pro-actieve (lees fictieve) dames?
Verbaal terrorist
pi_67360226
tvp
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:51:03 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67360314
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een paar jaar geleden was ik met een aantal vrienden in een club in Barcelona. Een vriend van mij, die model knap is ( no homo), werd op een gegeven moment op de dansvloer opgehitst door één of ander lekker en geil Spaans meisje.

Iedereen op de dansvloer was stikjaloers op hem, maar mijn vrienden en ik wisten dat deze gast zo'n beetje autistisch is op het gebied van vrouwen. Dus wij moedigen hem aan enzo, halen wat drankjes voor hem.

Dat meisje was zo fking geil, zij haalde een condoom uit haar zak en liet het hem vluchtig zien. Ze maakte een gebaar zo van 'kom we gaan hier weg'. Dus wij denken: f*ck yeah, wordt hij eindelijk ontmaagd! En door zo'n lekker wijf ook nog! Dus zo'n beetje iedereen om ons heen kijkt naar hem en zijn reactie. Begint die gast helemaal te trillen. Hij kijkt naar mij en ik heb zo'n blik van: I'm proud of you son. Rent hij zo de club uit!

Vijf jaar later en hij is nog steeds een maagd. Zijn excuus: Meisjes zien mij gewoon niet staan. What if, what if...
Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67360405
Oke zal er ook 1 van mij vertellen

Poosje terug sta ik ergens in een kroegje komt een meid naar mij toe: Mijn vriendin vind jou leuk. Dus ik: oke en wie is jou vriendin? Wijst ze me toch een bloed mooie meid aan ik echt zo van WOW!
Naja die meid komt dus ook naar mij toe. Stelt zich keurig voor dus ik ook en vervolgens bleef ze alleen maar staan lachen ik had echt zo iets van okay als je nix beters kan dan dom lachen ga ik wel weer.
Baalde alleen achteraf wel want het was echt een bloed mooie meid
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:02:24 #209
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67360720
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe oud is die gozer nou? Misschien eens tijd voor een kleine cursus assertiviteit?
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
pi_67361581
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Mi_Mang het volgende:
Een vriend van mij, die model knap is ( no homo)
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Mi_Mang het volgende:
Hij zal nu een jaar of 24 zijn. Misschien heeft hij hier zo'n ' ik ben nog maagd' topic geopend. Zou mij niets verbazen.
Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:55 #211
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67361876
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

[..]

Als hij model-knap is en hij is inmiddels 24 dan had-ie toch wel eens kunnen scoren dacht ik zo... Weet je zeker dat-ie geen homo is?
Misschien is hij homo, ik weet het niet. Ik weet wel dat hij tig kansen gehad heeft die hij zelf om zeep heeft geholpen. Doet hij het expres? Ik denk van niet, ik hoop het niet...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:58:09 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67362745
quote:

[..]

Ik moet meteen aan TheHamsterSlayer denken, die heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar dat was een indo van 1.50m, dat kan 'm niet zijn.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:07:10 #213
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67363088
quote:

[..]

Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven

verlegen mannen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:10:50 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_67363190
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

verlegen mannen
Kut.
For great justice!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:11:20 #215
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_67363208
quote:

[..]

Als ik weer van mijn goede voornemen ben afgestapt om geen toyboys meer te proberen, moet je zijn nummer maar eens geven

verlegen mannen
Ik geef je liever mijn nummer.
pi_67364318
quote:

[..]

verlegen mannen
ik ben ook heel verlegen
en voornemens zijn er om te breken

(duurde 2 uur voordat ik dit durfde te posten )
pi_67368995
Ik ben assertief, direct en woest aantrekkelijk, dan maar niet verlegen.
Verbaal terrorist
pi_67369115
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben assertief, direct en woest aantrekkelijk, dan maar niet verlegen.
Tuurlijk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:06:58 #219
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67373353
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Kut.
Dat dacht ik ook toen ik dat las.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_67376393
Njah, grootste blunder heb ik nou niet echt.
Achteraf wel een mega fail gehad toen ik met maten in een kleine discotheek stonden. Was een vriendin van de vriendin van een maat van me. Afijn, ik was over en zij ook. Allebei vrijgezel dus op gegeven moment stond ze een beetje tegen me lul te schuren. Dat was wel lekker , maar toen werd me maat misselijk.
Aangezien ik bob was heb ik hem weggebracht. Alleen met me lompe kop ben ik zo weggelopen en heb haar nooit meer gesproken, terwijl de kans zo dichtbij lag op een nachtje sex cq een leuk wijf achter de hand
pi_67384413
TS was met broertje, vriendje broertje op vakantie in spanje.
uiteraard weer duitse dames leren kennen en een meid die ook met der ouders was (18 jaar) wou wel een avond met ons mee stappen in salou.

aangezien de TS met de papa van het meisje flink had liggen zuipen (lees, allebei mega dronken en beginnen over de titten van dochterlief, cup f of g) had papa veel vertrouwen in ons.
dame ging dus mee en ik zit met mijn broertje voorin in de auto en verlegen vriendje en die duitse meid achterin.

beetje lullen zegt die meid opeens: "ich bin Notgeil"
dat betekend dus letterlijk, ik moet er nu een pik in hebben.

daarbij keek ze dus vriendje van mijn broertje geil aan.
het enige wat hij had hoeven te doen is zijn hand tussen der benen steken, haar borsten pakken of der zoenen.
wat doet hij, een keirood hoofd krijgen en de rest van de avond dat volhouden en niks meer durven zeggen.
en die meid maar geil tegen hem oprijden.

daarna heeft die nog ongeveer 3x een kans gehad waarbij hij dus half is aangerand...
niks gebeurd...en nu heeft hij er spijt van want die dame was best goed te doen (al was het alleen maar om die enorme borsten)
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:23 #222
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67409706
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mrhanky het volgende:
Paar jaar terug op vakantie. We liggen met z'n alle aan het strand en er komen 2 dames op ons afgelopen. Wij herkende er eentje omdat die in Nederland bij ons in de buurt in een loempia kraam werkt.

Dames : Hoi, willen jullie vrijkaarten voor een feest vanavond
Maatje terug : Heb je ook loempia's?

Damn nog nooit een dame zo vuil zien kijken.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:47:41 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67426275
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Pwoekie het volgende:
TS was met broertje, vriendje broertje op vakantie in spanje.
uiteraard weer duitse dames leren kennen en een meid die ook met der ouders was (18 jaar) wou wel een avond met ons mee stappen in salou.

aangezien de TS met de papa van het meisje flink had liggen zuipen (lees, allebei mega dronken en beginnen over de titten van dochterlief, cup f of g) had papa veel vertrouwen in ons.
dame ging dus mee en ik zit met mijn broertje voorin in de auto en verlegen vriendje en die duitse meid achterin.

beetje lullen zegt die meid opeens: "ich bin Notgeil"
dat betekend dus letterlijk, ik moet er nu een pik in hebben.

daarbij keek ze dus vriendje van mijn broertje geil aan.
het enige wat hij had hoeven te doen is zijn hand tussen der benen steken, haar borsten pakken of der zoenen.
wat doet hij, een keirood hoofd krijgen en de rest van de avond dat volhouden en niks meer durven zeggen.
en die meid maar geil tegen hem oprijden.

daarna heeft die nog ongeveer 3x een kans gehad waarbij hij dus half is aangerand...
niks gebeurd...en nu heeft hij er spijt van want die dame was best goed te doen (al was het alleen maar om die enorme borsten)
Als je het zo op een presenteerblaadje aangereikt krijgt en je doet er niks mee verdien je echt een klap voor je harses .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67459665
van een collega gehoord:

Was met de Sneekweek, collega was met z'n vrienden per boot in Sneek gekomen, had flink gezopen en stond op een gegeven moment met een lekkere chick te praten; hij vertellen dat hij met een paar vrienden per boot is gekomen enz. Zij zo met zo'n sexy stem vragen; 'en.. waar ligt die boot van jou dan?'
Hij met z'n bezopen harses helemaal gaan uitleggen waar die boot ligt.......zonder de hint op te pakken

en van diezelfde collega;
Eten bij zo'n meisje thuis, zittend op de bank, zij de hele tijd; 'zullen we op bed gaan zitten? "
Hij: 'nah..nee, dat zit toch minder stabiel dan op de bank, lastig met bord op schoot enzo...'
say what?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:56:10 #225
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_67463606
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef HighsofAA het volgende:
en van diezelfde collega;
Eten bij zo'n meisje thuis, zittend op de bank, zij de hele tijd; 'zullen we op bed gaan zitten? "
Hij: 'nah..nee, dat zit toch minder stabiel dan op de bank, lastig met bord op schoot enzo...'
Vanuit praktisch oogpunt heeft hij toch wel een beetje gelijk

En met wat eten in je maag houd je het langer vol. A man's got to eat!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')