ik was er rond 16:00, ze stond bij de kassa helemaal links..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik er was was er geen enkele vrouw aan het werk.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nieuwe_Nederlanderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ohhhh DAT soort nieuwe Nederlanders.
Zeg dan gewoon buitenlanders joh
Nee maar mensen die niet (veel) gestudeerd hebben kunnen toch nog wel fatsoenlijk bedienen of een hamburger bakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Mac
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat het bij andere MacDonalds filialen waar ik wel eens kom veel beter gaat. Daar wordt ook niet zo asociaal en klantonvriendelijk gedaan. Ik hoorde de 'manager' () nog iets schreeuwen als: "Hej Abdullah, paas mij die vette cameraatje eens, jeweetz! Zo effe mee chillen in de pauze man!"
Hahaha.... ja... PvdA... Kon je op wachten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n_nieuwe_Nederlander
En nee, ik discrimineer niet. Ik ken nl. ook genoeg nieuwe Nederlanders die wel fatsoenlijk werken dus scheer zeker niet iedereen over één kam. Maar wat ik in de OP schrijf is gewoon een feit. Ga zelf maar eens wat bestellen daar, het is gewoon een klantonvriendelijk en zelfs beetje asociaal zooitje. Ik had zelfs mijn twijfels over de hygiene als je zag hoe daar werd gewerkt.
Waarom ben ik eigenlijk een josti volgens jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nou als je geholpen wil worden door een doctorandus in driedelig pak moet je dat niet verwachten bij de Mac
Qua eten: BKquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Mac vs. Burger KingMcDonald's Burger King
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tot nu toe de enige BK stemmerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als ik zo hard werk als die medewerkers bij de BK gooit mijn baas me buitenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Afwazig het volgende:
Ach ze werken in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou.... ik weet niet hoeveel calorien het kost om langzaam wegterend het leven uit te glijden... maar zoiets moet je je bij deze gasten ook voorstellen.quote:
is veel lekkerderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want je weet van tevoren ook al dat het niet goed is heEn misschien was die frituur aan de overkant (geen idee overigens welke) ook wel helemaal niet goed geweest.
McDonald's.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |