quote:Alles is goed gegaan, hij ligt nu net weer op zaal. Er is 12cm. darm verwijderd. Hij is mooi helder en heeft zelfs spontaan gepoept net. Echte poep, niet slap!
Groetjes D&I
Geen idee nog, maar we verwachten niet dat hij voor Pasen al thuis is. Mocht hij na een week r nog moeten liggen, dan vragen we wel of hij naar het ziekenhuis van Assen magquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef sjak het volgende:
Hebben ze al een indicatie gegeven hoe snel hij naar huis mag?
Hoezo is dat geweldig volgens jou? Beter dan een "gewoon" infuus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef sjak het volgende:
Wat fijn dat ze geen stoma hebben hoeven te maken. En wat GEWELDIG dat ze hem een epiduraal hebben gegeven! Goed om te weten dat hij geen pijn heeft!
Hebben ze al een indicatie gegeven hoe snel hij naar huis mag?
Een epiduraal geeft goede pijnstilling zonder dat hij er duf van wordt. Waarom ik het geweldig vind is omdat in sommige ziekenhuizen ze er nogal terughoudend in zijn om ze bij kinderen te geven. Er zijn maar een aantal kinderanesthesiologen in nederland die het doen. En het werkt gewoon het beste bij kinderen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat geweldig volgens jou? Beter dan een "gewoon" infuus?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef sjak het volgende:
[..]
Een epiduraal geeft goede pijnstilling zonder dat hij er duf van wordt. Waarom ik het geweldig vind is omdat in sommige ziekenhuizen ze er nogal terughoudend in zijn om ze bij kinderen te geven. Er zijn maar een aantal kinderanesthesiologen in nederland die het doen. En het werkt gewoon het beste bij kinderen!
(Een epiduraal is die ruggeprik die ze ook bij bevallingen geven die lang duren...)
Of met bruine vingerverf gaat kliederen in zijn ledikantie als hij zich verveelt..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:24 schreef nikky het volgende:
Nu hopen dat het echte herstellen nu kan gaan beginnen!
Fijn dat hij nu echt zelf kan poepen. Ik zal ook duimen.
Wat kun je dan blij zijn met poep he?
Over een jaar of twee ben je er schijtziek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |