abonnement Unibet Coolblue
pi_66415685
De link naar het vorige topic:

Tyler ligt nu in Assen in het ziekenhuis! deel 3
pi_66416602
Wat jammer dat Tyler vandaag niet mee mocht naar huis
En over de verzekering maar niet te spreken
Hopelijk kan maatschappelijk werk goed helpen in deze kwestie

Ingrid
pi_66416645
Lief he!



pi_66416678
Hij is veel veranderd zeg! En ziet er goed uit! Lief hoor
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:29:22 #5
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66416750
Ingrid hij is echt gegroeid hoor! Je ziet duidelijk verschil. Hij is niet meer zo klein hummeltje...
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 18:34:10 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66416879
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66416921
Toch zou ik daar ook wel mee oppassen en even afwachten wat er uit de gesprekken met maatschappelijk werk en de verzekering komen
pi_66417151
He, ik lees dit nu net van Djeez. Hij had het er net wel over. Maar idd nog even afwachten hoor!
pi_66417162
Aaaah, wat een lekkere pretletter zeg! Hij ziet er inderdaad gegroeid uit. Maar nog steeds wel klein, gezien zijn leeftijd. 't Is een scheetje!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 18:45:11 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66417201
Ik heb de SP iig gemaild, hopelijk kunnen ze dit aan de kaak stellen tijdens het vragenuurtje...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 19:36:46 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66418774
k weet t niet, maar dr zal toch echt wel een reden zijn waarom hij nog niet naar huis kan. ze zullen hem echt niet om niets daarhouden.
weet ook niet of je er zo mee om moet gaan om de publiciteit/tv/sp voor moet gaan inschakelen

Ingrid hoe voel jij je inmiddels? nog last van je HELLP?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07:43 #12
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66419905
Oh wat een leuke foto's. Wat een verschil met een tijd geleden zeg, niet alleen dat-ie aangekomen is, maar ook dat ie zo wakker en helder en blij is!

Wel vreselijk balen dat ie nog niet mee mocht naar huis, om van dat gedoe van die verzekeraar maar te zwijgen. Ik vraag me altijd af waar mensen de arrogantie vandaan halen om zo makkelijk met anderman's leven om te gaan.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66421444
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
k weet t niet, maar dr zal toch echt wel een reden zijn waarom hij nog niet naar huis kan. ze zullen hem echt niet om niets daarhouden.
weet ook niet of je er zo mee om moet gaan om de publiciteit/tv/sp voor moet gaan inschakelen

Ingrid hoe voel jij je inmiddels? nog last van je HELLP?
Nou, deze dagen nog om te kijken of de groei verder gaat zoals die nu is. En zo ja, dan mag hij zaterdag of maandag naar huis.
Maar als de verzekering dan nog moeilijk doet, laten ze hem niet gaan. Wat dan ook logisch is. En dan ligt hij er "voor niks".

Ik weet niet in hoeverre ik nog last kan hebben van HELLP. Maar ben nog wel heel snel moe. En heb ineens slechte huid, maar zal wel door hormonen komen denk ik. Helaas ben ik sinds een paar dagen weer aan de pil. Zal ook niet meehelpen voor huid en buik enzo.
pi_66421855
Ik denk niet dat Djeez de publiciteit wil inschakelen vanwege het ziekenhuis beleid, maar vanwege de verzekeraar.
Of het de oplossing is weet ik niet, aangezien je natuurlijk nog wel tot januari 2010 aan ze vast zit.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:31:38 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66422743
Ik begrijp het niet helemaal. In de eerste post zegt Djeez dat Tyler moet blijven omdat hij niet stabiel groeit en zelfs soms nog wat afvalt. Later is het ineens door de verzekering.

Moeilijk lijkt het me wel allemaal. Je wilt je kindje toch gewoon thuis bij je hebben. Ik hoop dat je je schouders er weer onder krijgt Ingrid en morgen met nieuwe moed weer lekker naar hem toe gaat en hem gaat knuffelen. Hebben jullie de artsen nog gesproken die laatst aangaven dat jullie er vaker moesten zijn? Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?

Oh en wat een geweldige lieve foto's van hem. Wat kijkt hij wakker

Sterkte met alles!

[ Bericht 6% gewijzigd door sjak op 24-02-2009 21:52:36 ]
Lekker douchen!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:37:49 #16
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66423006
O, wat een mooi mannetje is Tyler! Hij is echt verandert ook, mooie wakkere ogen.

Veel sterkte en succes met het verzeker-gedoe. Bah. Het is zo al moeilijk gneog. Naar Sjak's vraag ben ik eigenlijk ook erg benieuwd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66423088
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
Djeez, doe alsjeblieft even een stapje terug en bekijken het nog eens. De artsen doen, hoe beroerd het ook voelt voor jullie als ouders, wat uiteindelijk het beste is voor de kleine vent.. Wat heeft hij er aan als jullie de spullen niet in huis hebben? Dan kan hij zo in de maxi-cosi weer terug naar het ziekenhuis, toch?

De FP hier lezen ze vast niet, en die clubs die je verder opnoemt kunnen alleen wat gaan staan springen met een camera, en dat doen ze echt niet meteen, dus voordat je enig mogelijk resultaat via die weg zal behalen is de miep v/d verzekering terug van ski-vakantie, en is tyler thuis.. Wil je dan nog die camera poppenkast om je heen hebben? En ze lopen echt niet zo met de camera achter jullie aan, daar zijn ziekenhuizen ivm de privacy van de andere ouders en kids erg streng in. Nogmaals, wat denken jullie daar mee te kunnen bewerkstelligen? Vloeken en tieren over univé kan altijd nog, maar kan je voorlopig niet beter die energie steken in de kids en je vrouw?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:59:34 #18
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66426573
Ik ben bang dat verzekering te machtig worden,

Maar Tyler is groter geworden zeg.

Ik post niet veel maar lees wel mee, Jullie verhaal grijpt me wel aan.


Hebben Jullie al een TOG kinderbijslag aan gevraagd (tegemoetkoming voor langdurig zieke kinderen ) dit is niet heel veel maar ook dit zal wellicht jullie iets kunnen ontlasten.

Ik hoop dat Tyler nu eindelijk eens gauw naar huis mag zodat er voor jullie gezin wat rust zal komen
pi_66426693
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief he!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lief hoor Tyler zier er veel beter uit!
Sterkte met de rompslomp!
pi_66431971
Wat een lieve foto's!

En wat klote dat Tyler nog niet mee naar huis mag!

Over die Pepti en Fantomalt, als de arts een machtiging (kun je ook zelf uitprinten http://www.zn.nl/Leeszaal/Formulieren/Dieetpreparaten.asp) invult en tekent, lever je deze in bij de apotheek en kun je voor de periode dat het voorgeschreven is, voeding halen.
Zo heb ik dat met de Pepti voor mijn zoontje ook gedaan.

Ik hoop echt dat jullie toch ergens een ingang vinden om de rest rond te krijgen en dat jullie kleine man niet nog langer in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Sterkte!
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 03:05:26 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66432529
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:
Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?
Dat zou ook de thuiskomst kunnen benadelen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:05:11 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66433429
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef rac het volgende:
Ik ben bang dat verzekering te machtig worden,

Maar Tyler is groter geworden zeg.

Ik post niet veel maar lees wel mee, Jullie verhaal grijpt me wel aan.


Hebben Jullie al een TOG kinderbijslag aan gevraagd (tegemoetkoming voor langdurig zieke kinderen ) dit is niet heel veel maar ook dit zal wellicht jullie iets kunnen ontlasten.

Ik hoop dat Tyler nu eindelijk eens gauw naar huis mag zodat er voor jullie gezin wat rust zal komen
TOG is pas voor kindjes vanaf 3 jaar, dus daar komen ze nu nog niet voor in aanmerking.
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:07:59 #23
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66433452
@ JOJO dat wist ik niet

Helaas
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:10:23 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_66433477
tvp.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_66436083
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:00 schreef Sunprincess het volgende:
Wat een lieve foto's!

En wat klote dat Tyler nog niet mee naar huis mag!

Over die Pepti en Fantomalt, als de arts een machtiging (kun je ook zelf uitprinten http://www.zn.nl/Leeszaal/Formulieren/Dieetpreparaten.asp) invult en tekent, lever je deze in bij de apotheek en kun je voor de periode dat het voorgeschreven is, voeding halen.
Zo heb ik dat met de Pepti voor mijn zoontje ook gedaan.

Ik hoop echt dat jullie toch ergens een ingang vinden om de rest rond te krijgen en dat jullie kleine man niet nog langer in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Sterkte!
Bij de apotheek inleveren? Niet eerst bij de verzekering opsturen? Nouja, kan idd wel eerst met formulier bij de apotheek langs gaan.

En de rest komt zeker rond, al loopt dat al vanaf januari. Ik vind het gewoon vreselijk frustrerend dat Unive geen uitleg geeft. Alleen dat die vrouw zei, ja hoor het wordt volledig vergoed. Geen probleem. Dus ik, yes!
Kom je bij apotheek, nee hoor dokken maar! Ik weet niks van de verzekering hoor. Niks van gehoord.
Dus of we moeten het zelf voorschieten, wat in grote aantallen tegelijk niet lukt. (400,- in 1x lukt ons niet) Of we moeten 1x zelf voorschieten, zodat Unive weet waar het om gaat. Klinkt dit logisch? Dit is wat ik denk, dit wil ik navragen. Maar dat kan dus pas maandag, als ze terug is van vakantie.

Krijg ik net en mail over een tevredenheidsonderzoek van Unive.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 25-02-2009 10:39:19 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')