Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik niet zoveel drank op kan(Wat is veel
)
getver wijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tijdens mijn studietijd....1 fles wijn per 2 dagen (in de kantine).
+ alle gratis borrelz en zo.
Meest vage periode ooit (wel bere gezelli overigens), vraag me nu nog steeds af waarom ik geslaagd ben (7,5+)
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan, is dat hele complex van jou?Ziet er vet mooi uit
Hooker timequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dan zit ik wel in een van die appartementjes. Heb er 1 voor 4 weken gereserveerd.
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
wtf.......... ik zie alleen maar plaggenhutten aan een moerasrand...........
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
Plaggenhutten zijn natuurvriendelijk. Als linkse hippie is het dan ook aantrekkelijk om daar te zitten.
Wijn....... getverquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah..... ik zou daar geen geld op inzetten.Ik ben wel wat gewend.
Hoewel...ik ben wel eens eerder door een vriendin/meid onder de tafel gedronken (wijn).
En dat is een zeldzaamheid. (maar ze had ook wel klasse)
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen mod..... I am only watching the game not controlling it.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
.. ah, dus dáár was SCH op vakantie.
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met gesjeesde mod bedoelde ik in overdrachtelijke zin. Maar oké, een verzuurde ex-mod.
God heeft nooit de vrije wil van de mens verboden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neej, ik geniet van mijn vrijheid.... hoewel M01 daar anders over denkt.
Van god los.... soms.
quote:Earthquake strikes Melbourne - details soon
Eerst branden, nu weer een aardbevingquote:Herald Sun: Residents across Melbourne have reported feeling the earth tremble as a quake appears to shakes the city.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |