quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wel. En waarom komt Jitze niet meer? En je mag ook in PM sturen
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo komt jitzzze niet meer?
Maar ik zeg ook niet dat ik humor heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jouw humor anders ook van een bedroevend laag niveau.
Dag hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik eten en werkenciaoooo.
Fail Laren?quote:
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Hij vind het steeds dezelfde onzin en dus niet zo leuk meer.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.
Ik ook. Sowieso is er 's ochtends geen zak meer te beleven nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zal jitzzzze missen, hij was kankertof
De SC is echt matig de laatste tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik ook, maar een aantal users zijn wel tof. En die andere SC's zijn nog matiger.
Shay Laren.quote:
Oh, ik dacht dat er bij het zien van die foto wel iets anders groot zou zijn.quote:
mijn dank is helaas groterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er bij het zien van die foto wel iets anders groot zou zijn.
Doeiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga even eten en daarna arbeid verrichten bij de lokale super.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bobbeh, jitz, zotheid, NG, D_A
En NB natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga even eten en daarna arbeid verrichten bij de lokale super.![]()
Bij de koppiebar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met mezelf afgesproken nooit in een supermarkt te gaan werken.
Dus ben ik maar biertappert geworden.
Jij hebt geen platen speler?!!?1?1!?1?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een platenspeler halen. De oude is kapot, en m'n platen liggen maar een beetje te verstoffen. Iemand tips voor een goeie? Mag ook een hele stereotoren met boxen zijn, aangezien die van mij een beetje matig is.
En mij zeker uitlachen met je vrouwelijk aanhangsel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij de koppiebar?
Dan kom ik een keer pils bij je drinken
zwaar ondergewaardeerd album imhoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, vandaag trillen alle spullen van mij bureau door het album The Division Bell.![]()
Ik moet vaker m'n versterker opentrappen.En dan na te gaan dat 'ie nu nog maar op 4 staat.
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En mij zeker uitlachen met je vrouwelijk aanhangsel?
Ik ben helemaal waus van dat album deze week. Ik blijf hem maar draaien.quote:
Kapot als niet draaiend of toe aan een nieuwe naald?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
En ik heb wel een platenspeler, maar zoals je kunt lezen is die kapot
Dat zag ik, kut Fasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef Fascination het volgende:
Aziaten.
Ohh Bt, heeft de kloon van Rhythm zo'n UI met daarin een afbeelding van een hoofd dat er wazig uitziet?
ik draai het sowieso redelijk vaakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben helemaal waus van dat album deze week. Ik blijf hem maar draaien.
hi pleunquote:
Hij doet het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kapot als niet draaiend of toe aan een nieuwe naald?
Je hebt een foto van NG erop?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Heb net mijn ov chipkaart binnen met de lelijkste pasfoto ooit gemaakt. Wat hilarisch.
Daar houden mij pa en ik van. Want 9 van de 10 keer zit er een draadje los en werkt het weer binnen no time.quote:
Beetje matig dat je geen Rechten in Leiden gaat doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Heb net mijn ov chipkaart binnen met de lelijkste pasfoto ooit gemaakt. Wat hilarisch.
Nouja, deze is dan ook al 40 jaar oud. En aangezien ze nu ook voor zo'n 80 te koop zijn (met usb uitgang)..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar houden mij pa en ik van. Want 9 van de 10 keer zit er een draadje los en werkt het weer binnen no time.![]()
We hebben ooit een super-de-luxe nav-set gekocht ter waarde van ¤1000 voor ¤120 omdat het dvd laatje kapot was.
Wij die bende nagekeken, bleek alleen een klein deel van de behuizing verbogen te zijn dat het de dvd la tegen hield.Wij hebben het dus weer verkocht voor ¤800.
Dan ga je je toch afvragen waar sommige mensen met hun kop zitten.![]()
"Oh het werkt niet meer, pleur maar weg"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje matig dat je geen Rechten in Leiden gaat doen
40 jaar oud!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, deze is dan ook al 40 jaar oud. En aangezien ze nu ook voor zo'n 80 te koop zijn (met usb uitgang)..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Nouja, of 30. Maar opzich kan ik dat nog wel proberen ja. Even rondkijken naar een winkeltje die dat kanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
40 jaar oud!
Die zou ik al helemaal proberen te repareren.
Wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wheheh Skaff-A was hier gisteren en toen heb ik hem een likje gegeven op z'n mond toen we aan de paddo's zaten
Maart is er een open dag in Leiden (dacht ik, moet je even kijken op de site)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik ben er nog steeds niet over uit.
Heb je ook gelijk maar aan z'n piemel gezogen, aangezien je toch bezig was?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk maar aan z'n piemel gezogen, aangezien je toch bezig was?
Je had wel ff kunnen zeggen dat je bij me langskwamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Maar Leiden overweeg ik eigenlijk niet echt. Ik ga binnenkort naar een vriend die in A'dam een appartement heeft in oud west ofzo. Ben benieuwdddddd.
vooral doogaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hiermee stoppen right.
quote:
Woon jij ook in oud west?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je had wel ff kunnen zeggen dat je bij me langskwam
Kun je in Leiden wel een minor doen? Vind er niets van op de site, en dat wil ik wel graag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje matig dat je geen Rechten in Leiden gaat doen
Bwoh, als je 800 euro per maand te besteden hebt moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij ook in oud west?
Bohh het lijkt me zo moeilijk om een kamer te vinden in A'dam. Zit jij bij een studentenvereniging ofzo?
Ik woon niet in Oud-West, het was een grapskequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij ook in oud west?
Bohh het lijkt me zo moeilijk om een kamer te vinden in A'dam. Zit jij bij een studentenvereniging ofzo?
Niet als je geen student meer bent, dan is het alleen maar moeilijkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, als je 800 euro per maand te besteden hebt moet het wel lukken
Wat bedoel je precies? Een minor is een combinatie van een aantal "bijvakken", wat wil je als hoofdstudie doen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je in Leiden wel een minor doen? Vind er niets van op de site, en dat wil ik wel graag.In Nijmegen kan het ook al niet.
Nou, ik dacht dat je minor was dat je een studie doet met 150 studiepunten, en dan een minor van 30. Zo'n verdeling zoiets. Ik wil graag rechten doen dus, en dan als minor iets van criminologie en politicologie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Een minor is een combinatie van een aantal "bijvakken", wat wil je als hoofdstudie doen dan?
Ahh oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon niet in Oud-West, het was een grapske
En ja ik zit bij een studentenvereniging.
Waarom zou ik eerder aan een kamer komen met een studentenvereninging? Ik zit niet in een studentenhuisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahh oke.Dan kom je ook wel eerder aan een kamer denk ik ja. Ja die vriend van mij heeft een appartement voor 500 euro in de maand en hij verhuurt een kamer voor 350 ofzo.
Hm. In leiden heb je zoiets als Recht en Bedrijfswetenschappen. Dat is een major/minor constructie. Je kunt er ook voor kiezen (bij elke uni) om een aantal keuzevakken te nemen van een andere studie (wil ik ook). Ik weet echter niet of dit dan ook de naam minor draagt. Criminologie en Rechten overlappen elkaar (vooral in het eerste jaar) heel erg, dus je zou er zelfs voor kunnen kiezen (als Rechten je makkelijk afgaat) om twee studies tegelijkertijd te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat je minor was dat je een studie doet met 150 studiepunten, en dan een minor van 30. Zo'n verdeling zoiets. Ik wil graag rechten doen dus, en dan als minor iets van criminologie en politicologie.
"Haha, vereniging."quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
En ja ik zit bij een studentenvereniging.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk maar aan z'n piemel gezogen, aangezien je toch bezig was?
Ja dat noem je een minor. Je vrije deel, keuzevakken zeg maar. Het overlapt inderdaad, maar ik begin gewoon met 1 studie. Kan altijd nog deeltijd criminologie erna doen. Maar dat verschilt dus per universiteit, want Nijmegen bv heeft die hele constructie niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm. In leiden heb je zoiets als Recht en Bedrijfswetenschappen. Dat is een major/minor constructie. Je kunt er ook voor kiezen (bij elke uni) om een aantal keuzevakken te nemen van een andere studie (wil ik ook). Ik weet echter niet of dit dan ook de naam minor draagt. Criminologie en Rechten overlappen elkaar (vooral in het eerste jaar) heel erg, dus je zou er zelfs voor kunnen kiezen (als Rechten je makkelijk afgaat) om twee studies tegelijkertijd te doen.
Ik vind het werkelijk waar nog een wonder dat ie ooit is opgestuurd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Voltijd kun je er gratis bij doen, deeltijd moet je dokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat noem je een minor. Je vrije deel, keuzevakken zeg maar. Het overlapt inderdaad, maar ik begin gewoon met 1 studie. Kan altijd nog deeltijd criminologie erna doen. Maar dat verschilt dus per universiteit, want Nijmegen bv heeft die hele constructie niet.
Ohh dat niet? Ja nee, ik dacht dat je dan sneller aan een kamer kwam. Maar dat zal wel alleen zo zijn als je ook echt in zo'n dispuuthuis zit ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder aan een kamer komen met een studentenvereninging? Ik zit niet in een studentenhuis
Das dus niet waar. Iemand die ik ken doet geneeskunde voltijd en rechten deeltijd, en betaalt gewoon 1x collegegeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Voltijd kun je er gratis bij doen, deeltijd moet je dokken.
http://www.studereninleid(...)n/kies-je-eigen-weg/quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je in Leiden wel een minor doen? Vind er niets van op de site, en dat wil ik wel graag.In Nijmegen kan het ook al niet.
Is dat niet erg zwaar, 2 studies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das dus niet waar. Iemand die ik ken doet geneeskunde voltijd en rechten deeltijd, en betaalt gewoon 1x collegegeld.
Damn ik ben jaloersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das dus niet waar. Iemand die ik ken doet geneeskunde voltijd en rechten deeltijd, en betaalt gewoon 1x collegegeld.
Kilo of 20, al die boeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet erg zwaar, 2 studies?
Militaire uitrusting is 35 kilo, dus tel uit je winst.quote:
Geneeskunde vooral, valt eigenlijk niet te combineren. Maar hij is echt een mastermind, hoe die het doet weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet erg zwaar, 2 studies?
Jij hebt toch havo gedaan? Met natuurkunde, scheikunde, bio (wat je ervoor nodig hebt dus) op havo niveau heb je alsnog niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Damn ik ben jaloersDat zou ik ook zo graag willen (geneeskunde en rechten). Helaas heb ik dus in mijn middelbare schooltijd het verkeerde vakkenpakket gekozen, zodat ik nu niet wordt toegelaten.
Hoi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mieters geil!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik zou (omdat ik tegen die tijd 21 ben) colloquium doctum kunnen doen. Als ik dan op de havo N&G had gedaan, was mijn kennis op zich redelijk geweest, en had ik met flink leren nog wel mijn kennis op kunnen schroeven. Dat is dus niet het geval, en mijn natuurkunde, scheikunde en wiskundekennis is nihil. Onmogelijk dat ik ooit die toelatingstesten kan halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt toch havo gedaan? Met natuurkunde, scheikunde, bio (wat je ervoor nodig hebt dus) op havo niveau heb je alsnog niets.
Voor die tijd gaan we toch ook al brallen in Leiden/Den Haag/Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik spreek jou over 4 jaar nog wel ZH
Klopt, metro's hebben ze onder de grond verstopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
Hoi S_a!
Ik heb de metro van vrijdag niet meer kunnen vinden. Ook niet op de site.
Uiteraard. Ik probeer nu Pleun over te halen om naar Leiden te gaan, maar het wil nog niet echt lukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor die tijd gaan we toch ook al brallen in Leiden/Den Haag/Amsterdam?
Ik zag het inderdaad, maar een specifieke lijst met minors heb ik niet kunnen vinden. In Leiden kun je gewoon criminologie als keuzevak doen zie ik, dat zal wel ongeveer hetzelfde als een minor zijn (iets minder diep, zit ook verschil in studiepunten in, 15-30). Ohh het is numerus fixus daar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik zou (omdat ik tegen die tijd 21 ben) colloquium doctum kunnen doen. Als ik dan op de havo N&G had gedaan, was mijn kennis op zich redelijk geweest, en had ik met flink leren nog wel mijn kennis op kunnen schroeven. Dat is dus niet het geval, en mijn natuurkunde, scheikunde en wiskundekennis is nihil. Onmogelijk dat ik ooit die toelatingstesten kan halen.
Oh, en heb je dat linkje gezien op vorige pagina?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, metro's hebben ze onder de grond verstopt.
Ik probeerde dr gisteren over te halen om naar Amsterdam te gaan, zodat ze met mij kon daten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik probeer nu Pleun over te halen om naar Leiden te gaan, maar het wil nog niet echt lukken
Als je je voor 15 mei inschrijft (heb ik gedaan) dan wordt je sowieso toegelatenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, maar een specifieke lijst met minors heb ik niet kunnen vinden. In Leiden kun je gewoon criminologie als keuzevak doen zie ik, dat zal wel ongeveer hetzelfde als een minor zijn (iets minder diep, zit ook verschil in studiepunten in, 15-30). Ohh het is numerus fixus daar!
Wel jammer inderdaad, dat van geneeskunde. Lijkt mij sowieso een super moeilijke studie.
Als ik naar A'dam ga ben ik toch een beetje in de buurt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik probeer nu Pleun over te halen om naar Leiden te gaan, maar het wil nog niet echt lukken
Ga maar niet naar de VU. Je wordt echt depressief van dat gebouw, geloof me.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik naar A'dam ga ben ik toch een beetje in de buurt.
Oja, das ongeveer hetzelfde als in Utrecht. Daar is sinds vorig jaar numerus fixus ingevoerd, maar wanner je je voor mei inschrijft ben je ook vrijwel zeker van een plaats.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je je voor 15 mei inschrijft (heb ik gedaan) dan wordt je sowieso toegelaten
Precies! Zolang ik nog geen kamer in Amsterdam heb gevonden moet ik ook elke dag heen en weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik naar A'dam ga ben ik toch een beetje in de buurt.
True.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga maar niet naar de VU. Je wordt echt depressief van dat gebouw, geloof me.
Leiden is ook een leuke stad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, das ongeveer hetzelfde als in Utrecht. Daar is sinds vorig jaar numerus fixus ingevoerd, maar wanner je je voor mei inschrijft ben je ook vrijwel zeker van een plaats.
Ik ben trouwens wel 2x in mijn leven in Leiden geweest, in de zomer. Toen vond ik het heel leuk.
Nee, de neger die pauze aan het nemen was en naar smaatjes zat te kijken.quote:
pricelessquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, de neger die pauze aan het nemen was en naar smaatjes zat te kijken.
[ afbeelding ]
Wat zou jij dan doen? Hm?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is heulemaal in Greuning!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:34 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.rug.nl/corporate/onderwijs/minor/frg/MIRGMISD
Die minor lijkt mij zo leuk.
Ik zou ze hosselen, De mentaliteit van die negers klopt niet. Een beetje lafjes kijken, wat roepen, maar echt hosselen, ho maar!quote:
I lol'dddddddddquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi geneeskunde kan ik niet. Dat zou pas pure zelfoverschatting zijn. Bovendien word ik er niet toegelaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is heulemaal in Greuning!
http://www.amc.nl/?sid=29![]()
Hier rijden de trams ook ondergrondsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, metro's hebben ze onder de grond verstopt.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou ze hosselen, De mentaliteit van die negers klopt niet. Een beetje lafjes kijken, wat roepen, maar echt hosselen, ho maar!
Wedden van wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi geneeskunde kan ik niet. Dat zou pas pure zelfoverschatting zijn. Bovendien word ik er niet toegelaten.
Maar ik ben eten, xxxxoxoxoxoox hvj!!!!
Ik heb een hekel aan mensen die overbodig spaties gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die "hetro" schrijven. Serieus wat kan ik me daaraan ergeren.
Oja ik ging eten. Doeiiii.
maar geneeskunde is toch voor slimme mensen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wedden van wel.
Ga doen zoals ik het doe±!!111
Eeet smakelijk xoxoxoxooxoxoxxoXxoooxoxoxoxoxoxx HZOVVJ±!!!1111
Dat gaat moeilijk als ik zelf de foto's maak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:46 schreef PeZu het volgende:
en waar op dat plaatje hossel je de tjiks dan zh
Was dat negatief tegenover S_a of tegenover mij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar geneeskunde is toch voor slimme mensen?
S_a is toch eten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was dat negatief tegenover S_a of tegenover mij?
Ga je mond spoelen met zeep...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik zelf de foto's maak.
Overigens vond ik ze maar lelijke sloeries.
HEUY, als je aan S_a komt kom je aan Zh!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
S_a is toch eten?
Dan was het namelijk S_a
![]()
Waarom? Omdat ik niet op die standaard sletjes val?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep...
ik heb nog maar 1 dagquote:
heb ik weer, ik denk even ongemerkt de draak te steken met iemand, maar ik wordt weer zo, hoppa, in de kraag gevat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, als je aan S_a komt kom je aan Zh!![]()
[..]
Waarom? Omdat ik niet op die standaard sletjes val?
dan is het voorbijquote:
Ik hoopte even dat je dan pi's ging gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
heb ik weer, ik denk even ongemerkt de draak te steken met iemand, maar ik wordt weer zo, hoppa, in de kraag gevat.
bijna halfvastenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat moet ik gaan eten? Antwoord binnen 5 min dan fiets ik naar de AH en dan naar een matti jwt.
Carnaval![]()
![]()
![]()
Laatste dag carnaval![]()
Rijstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat moet ik gaan eten? Antwoord binnen 5 min dan fiets ik naar de AH en dan naar een matti jwt.
Carnaval![]()
![]()
![]()
Laatste dag carnaval![]()
Me too.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die "hetro" schrijven. Serieus wat kan ik me daaraan ergeren.
Oja ik ging eten. Doeiiii.
Terecht, maar dan hoef je ze nog niet uit te scheldenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
Waarom? Omdat ik niet op die standaard sletjes val?
was er mis met hetroquote:
Serieuze antwoorden teefjes!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rijst![]()
En doeg en veel plezier alvast
Sorry.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, maar dan hoef je ze nog niet uit te schelden
quote:
CARNAVAL!!1 KOM PAK JE LASSO MAAR!1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef bloodysunday het volgende:
godverdetering ik moet nog veel te veel leren in een veel te korte tijd![]()
![]()
![]()
Hetero he.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
CARNAVAL!!1 KOM PAK JE LASSO MAAR!1
je moet ook vanaf week 1 je huiswerk bijhouden, en niet pas in de laatste week beginnen. Dan is het helemaal niet zo veel werkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef bloodysunday het volgende:
godverdetering ik moet nog veel te veel leren in een veel te korte tijd![]()
![]()
![]()
nee jij welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hetero he.
Heb je al een chica veroverd, gers?
Vast niet, anders zou hij daar nu op aan het fappen zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hetero he.
Heb je al een chica veroverd, gers?
Klopt, en dat dansje heerst ook. Ik ga nu feesten. Tot morgen.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet ook vanaf week 1 je huiswerk bijhouden, en niet pas in de laatste week beginnen. Dan is het helemaal niet zo veel werk
liep je bij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]Ik liep ook bij, maar het is gewoon kankerveel leerwerk
Don't even go there.quote:
True.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast niet, anders zou hij daar nu op aan het fappen zijn.
Komm hol das lasso raus bedoel jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
CARNAVAL!!1 KOM PAK JE LASSO MAAR!1
Ja die laarzen/ schoeiselquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Ik hoorde jou overigens gisteren ook gisteren FU zeggen!
vertelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Don't even go there.![]()
!!
[..]
True.![]()
Veel plezier aan degenen die nog gaan carnavallen.
Nou vooruit. Ik ging vandaag een foto van een schaap maken.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komm hol das lasso raus bedoel jeDuitsers heersen bij zulkse nummers
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik ging vandaag een foto van een schaap maken.
Zeg het maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?
Noem jij je borsten zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?
HAHAHAHAHHA ENZO.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb mietjes gegeten.
Als grapje op bietjes, whihihi.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moest ik om jouw topic.Wat een actie van haar.
Geen idee, het vorige en het topic daar ook weer voor stond ook niet centraal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef behangplakker het volgende:
Waarom staat dit topic niet op centraal?
Wat een mods weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, het vorige en het topic daar ook weer voor stond ook niet centraal.
Jos is de eerste die daadwerkelijk doorheeft dat het een lemming isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moest ik om jouw topic.Wat een actie van haar.
Dan nog is het een puick verhaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een mods weer![]()
[..]
Jos is de eerste die daadwerkelijk doorheeft dat het een lemming is
quote:
Stuur eens die chips op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, dubbele stufi![]()
Ik heb echt veel zin om te slapen ...
Ouderdom komt met gebreken.
Ze hebben ze niet bij de AHquote:
JA GODVER DAT WAS TOCH HEEL HET PUNTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet bij de AH![]()
Wat een nep supermarkt.
Weet ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JA GODVER DAT WAS TOCH HEEL HET PUNT
DAT JIJ ZE BIJ EEN ANDERE SUPERMARKT GING HALEN OMDAT HIER ALLEEN AH'S ZIJN![]()
![]()
Ook DVD's met Jenni Lee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik wel.![]()
Ik heb ook nog een jumbo dichtbij en daar hebben ze vrijwel alles
"Vrijwel alles."quote:
Damnit!quote:
Hmm, okee, thanks I guessquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
BOBBY!
BOBBYBOBBYB!
DAT IS ZO'N LIEVE JONGEN
ALTIJD VROLIJK IN SC
ALTIJD VROLIJK IN SC
BOBBY
BOBBYBOBBYB
IK ZOU 'M BLOEMEN WILLEN GEVEN
MAAR JA, WAT MOET HIJ DAAR NOU MEE?
Potentiële Top 40-hit, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Damnit!
[..]
Hmm, okee, thanks I guess
Ik heb liever pics van je poesje.quote:
Niet van jouw poesje.quote:
Rotventje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we die ook weer gehad. Welkom op het internet, wolvendagen. 't Is overigens alweer 2009...
Shitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je begint er van te stotteren. Hoe schattig.
quote:
Ik niet, maar misschien daarom dat ik seizoenskaart van Fc Twente ga kopenquote:
Is dat nu de natte doos van WD?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we die ook weer gehad. Welkom op het internet, wolvendagen. 't Is overigens alweer 2009...
WD, you've got me on my knees.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Maar ik wil geen vochtige grot waar al iemand in is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Er is al iemand binnen, zoals je ziet.
je moederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Er is al iemand binnen, zoals je ziet.
quote:
quote:
What the..? Ik dacht dat jij voor GAE wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien daarom dat ik seizoenskaart van Fc Twente ga kopen
Je moeder!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is weer tijd voor "je moeder -grappen."
Oh, ik hoopte dat jij dat was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen minder mollige vingers.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een raar gefotoshopt lichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Als we daar niet iemand hebben die geen Photoshop behoeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een raar gefotoshopt lichaam.
Ja, dus...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
What the..? Ik dacht dat jij voor GAE was![]()
![]()
![]()
![]()
_! x10
Je hebt zelf een raar gefotoshopt lichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een raar gefotoshopt lichaam.
Was dat een gemene opmerkingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Als we daar niet iemand hebben die geen Photoshop behoeft.
Je moeder op een pogo-stok.quote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zelf een raar gefotoshopt lichaam
Dus ga je naar Twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dus...Vrijdag moet ik kankervaak werken, dus heeft het geen zin om daar een seizoenskaart voor te halen.
Moet ze daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moeder op een pogo-stok.
Zo las ik 'm toevalligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe wil je dáár een gemene opmerking in zien?
Ik dacht dat jij me na al die jaren FOK! wel beter zou kennen, Allure.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo las ik 'm toevallig. Je weet maar nooit met jou
.
Die valt niet te fotoshoppen.quote:
Ik weet helemaal niets van jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me na al die jaren FOK! wel beter zou kennen, Allure.
Rondspringen, wat dacht jij dan?quote:
Er wou zelfs een feyenoord fan mee naar ajaxquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus ga je naar Twente? Nepfan, ik weet nog goed het moment dat ik een gratis kaartje van Twente - Arsenal weigerde omdat ik voor Ajax ben, en dus niet die troep hoef te zien
quote:
Ja, wat heeft dat met nepfan te maken. Gewoon Overijssels voetbal hoor. Ik dacht eerst nog aan Ajax, maar de treinkosten zijn te hoog.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus ga je naar Twente? Nepfan, ik weet nog goed het moment dat ik een gratis kaartje van Twente - Arsenal weigerde omdat ik voor Ajax ben, en dus niet die troep hoef te zien
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.quote:
Gadver 4EBEquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rondspringen, wat dacht jij dan?
Viespeuk.
wait... what?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.
Ach, dat houdt onze relatie spannendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.
Allure_ haat katten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadver 4EBEzo'n opmerking had ik van jou niet verwacht.
Ik vind je uitermate spannend, A.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach, dat houdt onze relatie spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |