abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66417903
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef pberends het volgende:
TT klopt niet, moet 218 zijn.
Ok baas.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66417958
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:03 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen hol van dat mensen zich puur op TA baseren. Ik gebruik TA alleen als hulpmiddel, maar ben er toch iets te fundamenteel voor. Eigenlijk pak ik alle facetten mee, altijd.
Ik ken dan ook maar weinig mensen die echt specifiek alleen maar TA gebruiken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66417975
We sterven allemaal!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:14:01 #129
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_66418024
Lekker allemaal keihard naar de klote de aankomende jaren.
Het feestje begint pas net....
pi_66418030
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Inderdaad grote onzin, als de US down gaat, gaan wij gewoon mee. Sommige mensen nemen zichzelf te serieus met hun technische analyse.
TA op AEX is weinig interessant, ik kijk meestal naar de esenpie.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:14:34 #131
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66418039
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dan ook maar weinig mensen die echt specifiek alleen maar TA gebruiken.
Ik ook, misschien valt het me meer op als ik het een keer hoor, omdat ik er totaal niet in geloof. De laatste keer was in een aflevering van het tweeluik 'Slapend Rijk'. En dat zijn dan mensen die dit al jaren doen en denken dat het nu ook opgaat (in goeie tijden gaat het ook niet op, maar dan is het risico kleiner, lukt het naderhand toch, dan zijn ze overtuigd van hun gelijk).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:16:33 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66418094
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Lekker allemaal keihard naar de klote de aankomende jaren.
Het feestje begint pas net....
Ik weet het niet, het gaat lekker hard naar beneden allemaal, maar mijn ervaring is dat wat hard naar beneden gaat ook weer hard naar boven gaat. En al vind ik dit een flinke crisis, ik denk dat het ook hier weer gaat gebeuren. Het enige enge is dat er meer kapot gaat dan nodig is, dat is op korte of middellange termijn risky.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66418364
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik ook, misschien valt het me meer op als ik het een keer hoor, omdat ik er totaal niet in geloof. De laatste keer was in een aflevering van het tweeluik 'Slapend Rijk'. En dat zijn dan mensen die dit al jaren doen en denken dat het nu ook opgaat (in goeie tijden gaat het ook niet op, maar dan is het risico kleiner, lukt het naderhand toch, dan zijn ze overtuigd van hun gelijk).
In the end is het iedere belegger voor hemzelf en zolang diegene per jaar constructief een hoger rendement kan halen dan een spaarrekening of de beurs zelf heeft diegene het goed gedaan. Dat van dat naderhand gelijk krijgen, krijg ik overigens wel steeds meer een hekel aan. Dat ' zie je wel! ik had wel gelijk! ' gedrag,
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Inderdaad grote onzin, als de US down gaat, gaan wij gewoon mee. Sommige mensen nemen zichzelf te serieus met hun technische analyse.
Gingen wij maar zoals de US afgelopen jaren dan had de AEX een stuk hoger gestaan en hadden we een boel meer centen kunnen verdienen. Overigens moet je blijven herhalen dat de AEX natuurlijk al lang geen nederlandse index meer is, en dat de weging van sectoren ook in de AEX vrij belabberd is. Het is dus niet raar dat de AEX de donnie jones achterna sjokt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:26:12 #134
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66418399
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef sitting_elfling het volgende:
In the end is het iedere belegger voor hemzelf en zolang diegene per jaar constructief een hoger rendement kan halen dan een spaarrekening of de beurs zelf heeft diegene het goed gedaan. Dat van dat naderhand gelijk krijgen, krijg ik overigens wel steeds meer een hekel aan. Dat ' zie je wel! ik had wel gelijk! ' gedrag,
Nou, ik heb wél altijd gelijk hoor ! Maar dan bij voorbaat al.
pi_66418511
DOW ga es met die S&P mee aub
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:32:29 #136
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66418626
WS gaat even fors omhoog.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66419136
ik ga morgen stoploss op mijn sprinters en opties zetten, ik heb nu nog een gemiddeld rendemten van 46.56% op mijn gehele portefeuille, misschien sluit ik morgen ook wel alles af ,zijn dan toch weer 2.5 bijzonder rendabele weken geweest.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_66420068
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef pberends het volgende:
PPT .
is nie leuk
pi_66420149
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:12 schreef edwinh het volgende:

[..]

is nie leuk
Ach, ik ben al mn shorts kwijtgeraakt vandaag en had rond 4 uur en rond 5.25 longs binnengehaald.
pi_66420281
voorspelling lijkt als een bus te kloppen ook leuk voor mijn centjes
pi_66420282
S&P was trouwens ook niet door de novemberlow van 740 gezakt, gister was 't laagste punt 742 dacht ik.
pi_66420531

Tja, zat er wel aan te komen natuurlijk. Nu de vraag hoe lang deze rally duurt.
pi_66420580
berends ga met je team eens steunaankopen op de DOW doen! Ze blijven wat achter bij nasdaq en S&P
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:28:59 #146
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66420603
quote:
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66420800
Pberends, mazzelpik met je DJ longs.
pi_66422063
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:34 schreef PlungeStock het volgende:
Pberends, mazzelpik met je DJ longs.
Ik heb maar 120 longs hoor, 40 AEX, 40 Down, 40 Nikkei.
pi_66422278
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb maar 120 longs hoor, 40 AEX, 40 Down, 40 Nikkei.
nog meer mensen die long zitten voor morgen?
pi_66422309
)--De Autoriteit Financiele Markten (AFM) verlengt het verbod op short selling tot uiterlijk 1 juni 2009. Dat heeft de beurswaakhond dinsdag bekendgemaakt.

Vorige week overwoog de AFM nog het verbod op te heffen, maar vanwege de "uitzonderlijke marktomstandigheden" blijft het verbod voorlopig gehandhaafd.

Als de marktomstandigheden het toelaten, zal het verbod eerder dan 1 juni worden afgeschaft, aldus de AFM. De beurswaakhond zegt diverse marktpartijen te hebben geraadpleegd voor het besluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')