Ok baas.quote:
Ik ken dan ook maar weinig mensen die echt specifiek alleen maar TA gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van dat mensen zich puur op TA baseren. Ik gebruik TA alleen als hulpmiddel, maar ben er toch iets te fundamenteel voor. Eigenlijk pak ik alle facetten mee, altijd.
TA op AEX is weinig interessant, ik kijk meestal naar de esenpie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Inderdaad grote onzin, als de US down gaat, gaan wij gewoon mee. Sommige mensen nemen zichzelf te serieus met hun technische analyse.
Ik ook, misschien valt het me meer op als ik het een keer hoor, omdat ik er totaal niet in geloof. De laatste keer was in een aflevering van het tweeluik 'Slapend Rijk'. En dat zijn dan mensen die dit al jaren doen en denken dat het nu ook opgaat (in goeie tijden gaat het ook niet op, maar dan is het risico kleiner, lukt het naderhand toch, dan zijn ze overtuigd van hun gelijk).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken dan ook maar weinig mensen die echt specifiek alleen maar TA gebruiken.
Ik weet het niet, het gaat lekker hard naar beneden allemaal, maar mijn ervaring is dat wat hard naar beneden gaat ook weer hard naar boven gaat. En al vind ik dit een flinke crisis, ik denk dat het ook hier weer gaat gebeuren. Het enige enge is dat er meer kapot gaat dan nodig is, dat is op korte of middellange termijn risky.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Lekker allemaal keihard naar de klote de aankomende jaren.
Het feestje begint pas net....
In the end is het iedere belegger voor hemzelf en zolang diegene per jaar constructief een hoger rendement kan halen dan een spaarrekening of de beurs zelf heeft diegene het goed gedaan. Dat van dat naderhand gelijk krijgen, krijg ik overigens wel steeds meer een hekel aan. Dat ' zie je wel! ik had wel gelijk! ' gedrag,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ook, misschien valt het me meer op als ik het een keer hoor, omdat ik er totaal niet in geloof. De laatste keer was in een aflevering van het tweeluik 'Slapend Rijk'. En dat zijn dan mensen die dit al jaren doen en denken dat het nu ook opgaat (in goeie tijden gaat het ook niet op, maar dan is het risico kleiner, lukt het naderhand toch, dan zijn ze overtuigd van hun gelijk).
Gingen wij maar zoals de US afgelopen jaren dan had de AEX een stuk hoger gestaan en hadden we een boel meer centen kunnen verdienen. Overigens moet je blijven herhalen dat de AEX natuurlijk al lang geen nederlandse index meer is, en dat de weging van sectoren ook in de AEX vrij belabberd is. Het is dus niet raar dat de AEX de donnie jones achterna sjokt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Inderdaad grote onzin, als de US down gaat, gaan wij gewoon mee. Sommige mensen nemen zichzelf te serieus met hun technische analyse.
Nou, ik heb wél altijd gelijk hoor ! Maar dan bij voorbaat al.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef sitting_elfling het volgende:
In the end is het iedere belegger voor hemzelf en zolang diegene per jaar constructief een hoger rendement kan halen dan een spaarrekening of de beurs zelf heeft diegene het goed gedaan. Dat van dat naderhand gelijk krijgen, krijg ik overigens wel steeds meer een hekel aan. Dat ' zie je wel! ik had wel gelijk! ' gedrag,![]()
Ach, ik ben al mn shorts kwijtgeraakt vandaag en had rond 4 uur en rond 5.25 longs binnengehaald.quote:
quote:
quote:
Ik heb maar 120 longs hoor, 40 AEX, 40 Down, 40 Nikkei.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:34 schreef PlungeStock het volgende:
Pberends, mazzelpik met je DJ longs.
nog meer mensen die long zitten voor morgen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb maar 120 longs hoor, 40 AEX, 40 Down, 40 Nikkei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |