ik heb mijn longs nog 217 dat kan toch echt niet! je hoort mij het nooit zeggen maar PPT afknijpen en kom van de wc afquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef pberends het volgende:
Tering, wat een drama deze beurs zeg. Heb m'n 120 longs allemaal verkocht met een hele bescheiden winst. Stond vanochtend nog op 100 euro winst, bijna niets meer van over.
Nyrstar staat nu ook weer in de min, maar die hou ik nog even aan.
En wat is Binck tyfussloom trouwens, das nogal kut met limiet-orders die je constant moet aanpassen bij een naar beneden duikende markt.
Tja, hoe vaak gaan we de 218 nog testenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Als het zo doorgaat gaan we vandaag de 217 testen
Vind ik ook vreemd ja..midkap fondsen blijven gewoon liggen en bij AEX dumpt iedereenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef BlaZ het volgende:
De AMX blijft overigens lekker tegen de stroom in gaan?
+1,84% AMX vs -1,48% AEX
Dit verschil is wel erg groot???
Midkap let niet erg op Amerika volgens mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef BlaZ het volgende:
De AMX blijft overigens lekker tegen de stroom in gaan?
+1,84% AMX vs -1,48% AEX
Dit verschil is wel erg groot???
De AEX heeft INGquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd ja..midkap fondsen blijven gewoon liggen en bij AEX dumpt iedereen
De cijfers van Tomtom zijn dan ook wel heel erg slecht. 2x zoveel verlies als omzet ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef star_gazer het volgende:
TomTom gaat ook weer lekker trouwens
Bij ING worden oplevingen gewoon gebruikt om winst te nemen, ook een drama dit aandeel.quote:
Tsja, de markt is verzadigd en iedere autoboer doet tegenwoordig zo'n Chinees ding standaard in de auto. T2 heeft weinig toekomst, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De cijfers van Tomtom zijn dan ook wel heel erg slecht. 2x zoveel verlies als omzet ofzo
Die lichtpuntjes ziet ze 's nachts zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:35 schreef pberends het volgende:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=309136&mode=normal&quality=3&pid=ftv
Irma Schogt (Market Timing) belegt met behulp van TA & Astrologie. Een panic-low valt niet uit te sluiten, maar lichtpuntjes zijn er ook. Dit ondanks alle sombere economische berichten.
LOL!
Erg onzekere markt weer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef star_gazer het volgende:
Lol iedereen heeft zn longs weer ingeslagenverkocht. Het gaat hard omhoogomlaag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |