Cash blijft king, met AMG wacht ik ook nog even. Zeer speculatief aandeel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef M.Melandri het volgende:
gelukkig heb ik AMG niet gekocht... wat een drama die koers zeg
Dat nog geen richting kan kiezen... Kon nog wel eens weer horizontaal worden vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:22 schreef TheRoach het volgende:
Het is weer duidelijk dat we op WS wachten
Gelukkig zit ik in sprintersquote:Beperkte handel in Turbo's door technische storing ABN Amro 25-2-2009
Vanwege een technische storing bij ABN AMRO is er momenteel geen handel mogelijk in Turbo's met als onderliggende waarde Nederlandse Belgische, en Franse aandelen.
Wat een non-nieuws is dat zeg. Er stort elke week wel een vliegtuig neer, nu is het een keer in Schiphol, so what? Hele dag NOS in rep en roer, who gives a flying fuck.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef lammegiraf het volgende:
vliegtuig crash bij Schiphol...wat een dag
ik vind het jammer dat we tussendoor geen enkele beursupdate meer krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een non-nieuws is dat zeg. Er stort elke week wel een vliegtuig neer, nu is het een keer in Schiphol, so what? Hele dag NOS in rep en roer, who gives a flying fuck.
sorry voor het feit dat het nieuws mij nog wel iets doet en niet van steen ben!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een non-nieuws is dat zeg. Er stort elke week wel een vliegtuig neer, nu is het een keer in Schiphol, so what? Hele dag NOS in rep en roer, who gives a flying fuck.
inderdaad zeg...had me ook iets meer voorgesteld van vandaag...kon me gisteravond een lachje niet onderdrukken bij het zien van de slotkoers van DJ.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
sjonge jonge aex longs eruit op stoploss.. tegenvaller deze dag voor aex, na de dikke winst gisteravond op WS
ook ik heb me tot nu toe er stevig in vergist, al mijn short en paar puts doorgewerkt vanmorgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
inderdaad zeg...had me ook iets meer voorgesteld van vandaag...kon me gisteravond een lachje niet onderdrukken bij het zien van de slotkoers van DJ.
Dow Jones Sprinter Long 6970,00quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
inderdaad zeg...had me ook iets meer voorgesteld van vandaag...kon me gisteravond een lachje niet onderdrukken bij het zien van de slotkoers van DJ.
waar handel jij in sprinters DJ?
kan dat bij Binck?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dow Jones Sprinter Long 6970,00
Gaat gelukkig een stukje beter
Ja, alleen als je er persoonlijk betrokken bij bent is het nieuws, verder niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:43 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
sorry voor het feit dat het nieuws mij nog wel iets doet en niet van steen ben!
niet dus schiet mij maar lek( net als die TA van ING btwquote:
ik vind het PPT er maar een rare strategie op na houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
niet verwacht dit..WS valt nu ook wel erg ver terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |