quote:
Inderdaad. De mail van m'n provider ligt er vaker uit dan Gmail en dan heb ik het nog niet eens over het aantal spam berichten dat daar in m'n inbox komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nee vertrouwen op je lokale provider is lekkerMet die mooie userinterfaces die ze bieden
Ik heb hem net geopend, hij blijft het doen.quote:
En jij hebt je internetbrowser (bijvoorbeeld) gekocht? En je hebt een betaald Fok! abo? Wedden dat jij klaagt als je IE niet meer werkt, of welke browser je ook gebruikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt lekker snel,
al die huilies die klagenhet is gratis lutsers
quote:Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geļnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
Format C:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een of andere rare virusmelding van Google (terwijl ik dus de mail wilde openen en niet google.com)
[..]
lijkt me duidelijk dat je ff je pc moet scannenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een of andere rare virusmelding van Google (terwijl ik dus de mail wilde openen en niet google.com)
[..]
Nee hoor, er staan advertenties op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt lekker snel,
al die huilies die klagenhet is gratis lutsers
quote:Tijdelijke fout (500)
Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.
Bij mij ook dood ja.quote:
quote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |