Omdat ik altijd al een kerel geweest benquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:40 schreef dagdag het volgende:
Hij werkt wel
Ot waarom ben je een kerel geworden
Geef je wachtwoord maar effe, hier geen problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik altijd al een kerel geweest ben
Maar normaal krijg je dan zo'n melding van 'Sorry, we zijn even bezig' oid. Nu laad de pagina gewoon niet
Hot-fail.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:45 schreef babipangang het volgende:
hotmail aanmaken dan
Das alleen voor belgen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat is google hosted service?
Nooooeeeesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:48 schreef Intocable het volgende:
Krijg een doorverwijzing naar live search
*proestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
3cH73 b4$en G3br1uk3n M$N 3n Hotm41L
Was de prostituee daarnaast niet vrij dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Intocable het volgende:
Ik kan er weer in, na wat langer wachten
Hmm, ik krijg dit na langer wachtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Intocable het volgende:
Ik kan er weer in, na wat langer wachten
quote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:52 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
jij weet een beter alternatief?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Was de prostituee daarnaast niet vrij dan?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Als je via deze link gaat, doet ie het wel!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Als je via deze link gaat, doet ie het wel!
Wauw, jij komt al veel verder dan ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Intocable het volgende:
Dit duurt langer dan gebruikelijk. Probeer de pagina te vernieuwen.
Als dat niet werkt, kun je:
Probeer https te gebruiken.
Als je een langzame verbinding hebt, probeer dan eenvoudige HTML-weergave.
Ga voor meer tips voor het oplossen van problemen naar ons Helpcentrum.
STERF
Buttonbashenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wauw, jij komt al veel verder dan ik
Echtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef Sena het volgende:
[..]
ihihi, de imap servers werken gewoon nog wel
Hier ook geen IMAP meer hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Echt? Hier wilde hij niet inloggen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Echt? Hier wilde hij niet inloggen
Bwhehehe, op mijn MacBook en iPhone werkt het gewoon wel.quote:
Ja, nu in een keer hier ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, op mijn MacBook en iPhone werkt het gewoon wel.
Fucking fanboys......quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, op mijn MacBook en iPhone werkt het gewoon wel.
quote:
Als hij het hier doet, dan is de snelheid wel normaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:08 schreef Sena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]die snelheid
ik kom niet hoger dan 5 kb
maar goed, op m'n iphone toont ie dat ik geen nieuwe berichten heb
wtf echt gewoon 100-en per secondequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:44 schreef Tourniquet het volgende:
Je bent iig niet de enige die klaagt.
quote:2/24/2009
We're aware of a problem with Gmail affecting a number of users. This problem occurred at approximately 1.30AM Pacific Time. We're working hard to resolve this problem and will post updates as we have them. We apologize for any inconvenience that this has caused.
Voor belangrijke mailtjes vertrouwen op gmailquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet ook enkele belangrijke mailtjes versturen nu.
Server errors
nee vertrouwen op je lokale provider is lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Voor belangrijke mailtjes vertrouwen op gmail.
het is nu 3:21 am (pacific time)... dit is al dus bijna 2 uur aan de gang.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://mail.google.com/support/
Rechter blokje
quote:All services are running smoothly
We are working to improve our reporting tools. During this time your usage graph will be unavailable.
Please check back later. Thank you for your patience.
Ik gebruik Outlook of Thunderbird.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nee vertrouwen op je lokale provider is lekkerMet die mooie userinterfaces die ze bieden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gebruik Outlook of Thunderbird.
SLA?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef Jump het volgende:
Daar gaat hun beloofde SLA, eens gaan rekenen
Je drukmaken over hoe iets eruitziet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
Met die mooie userinterfaces die ze bieden
Hartstikke kapot hier.quote:
Error
Server Error
epic failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gebruik Outlook of Thunderbird.
ooit gehoord van de term usabilityquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je drukmaken over hoe iets eruitziet.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ooit gehoord van de term usability
hij lokt het uit, weet best waar ie het over heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
epic fail
Maar ik ben nog wel zo aardig om het uit te leggen
de gui zoals die van outlook of thunderbird of gmail doet allemaal hetzelfde namelijk de mail ophalen en laten zien. EN als het mail systeem bij je provider of dit geval gmail het niet doet dan kan je mooie gui nog zo goed zijn de mail komt toch niet aan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Rosbief het volgende:
Hier ook niet![]()
Ik dacht al dat het aan m'n videokaart lag ofzo
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Rosbief het volgende:
Hier ook niet![]()
Ik dacht al dat het aan m'n videokaart lag ofzo
Je doet het erom he?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:33 schreef addmanager het volgende:
Kut google, eerst hun zoekmachine die het niet meer deed, en nu de e-mail service die stuk is, lekker is dat, ik ga weer gewoon over naar microsoft services, die werken tenminste wel altijd.
Unsuccesfull trol is unsuccesfull trolling.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:33 schreef addmanager het volgende:
Kut google, eerst hun zoekmachine die het niet meer deed, en nu de e-mail service die stuk is, lekker is dat, ik ga weer gewoon over naar microsoft services, die werken tenminste wel altijd.
teh interwebz is breaking downquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Sena het volgende:
hebben jullie trouwens iets gemerkt aan jullie internetverbinding van je isp? bij mij hapert ziggo nu
wat is er aan de hand
tis teh end of the interwebz Maya calendarquote:
Jij begon te mekkeren over de lelijke GUI van de mail van provider X. Ik heb daar dus niets mee te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
epic fail
Maar ik ben nog wel zo aardig om het uit te leggen
de gui zoals die van outlook of thunderbird of gmail doet allemaal hetzelfde namelijk de mail ophalen en laten zien. EN als het mail systeem bij je provider of dit geval gmail het niet doet dan kan je mooie gui nog zo goed zijn de mail komt toch niet aan
ik bedoelde niet zozeer lelijk ik bedoelde niet efficient en gebruiksvriendelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij begon te mekkeren over de lelijke GUI van de mail van provider X. Ik heb daar dus niets mee te maken.
Oh, en bedankt voor de uitleg. Ik weet hoe het werkt.
Gtalk doet het welquote:Server Error
Als ik het goed heb is dat pas over 2.5 uur..quote:We're aware of a problem with Gmail affecting a small subset of users.
The affected users are unable to access Gmail. We will provide an
update by February 24, 2009 6:30 AM PST detailing when we expect to
resolve the problem. Please note that this resolution time is an
estimate and may change
Dat zal het wel zijn jaa...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
Volgens mij is er een bom op gmail gevallen en issie daarom nu stuk!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef mighty_myte het volgende:
fokking hell.
geef me flinke getallen!
ja dat gaat hem worden op de tig serverparken in beveiligde bunkers verspreid over de hele wereldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
Volgens mij is er een bom op gmail gevallen en issie daarom nu stuk!
dit is groterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja dat gaat hem worden op de tig serverparken in beveiligde bunkers verspreid over de hele wereld
maar maar dan zou http://216.239.32.10 het wel moeten doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Sena het volgende:
[..]
dit is groter. dns rootservers zijn aangevallen
Bedankt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is trouwens wereldwijd, hoor ik net op 3fm.
over 20 minuten toch..?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:56 schreef Ravage het volgende:
Als ik het goed heb is dat pas over 2.5 uur..
jupquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie idd de inbox verschijnen
quote:
Fout
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
quote:
Inderdaad. De mail van m'n provider ligt er vaker uit dan Gmail en dan heb ik het nog niet eens over het aantal spam berichten dat daar in m'n inbox komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nee vertrouwen op je lokale provider is lekkerMet die mooie userinterfaces die ze bieden
Ik heb hem net geopend, hij blijft het doen.quote:
En jij hebt je internetbrowser (bijvoorbeeld) gekocht? En je hebt een betaald Fok! abo? Wedden dat jij klaagt als je IE niet meer werkt, of welke browser je ook gebruikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt lekker snel,
al die huilies die klagenhet is gratis lutsers
quote:Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
Format C:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een of andere rare virusmelding van Google (terwijl ik dus de mail wilde openen en niet google.com)
[..]
lijkt me duidelijk dat je ff je pc moet scannenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een of andere rare virusmelding van Google (terwijl ik dus de mail wilde openen en niet google.com)
[..]
Nee hoor, er staan advertenties op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt lekker snel,
al die huilies die klagenhet is gratis lutsers
quote:Tijdelijke fout (500)
Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak; probeer het over een paar minuten nog eens opnieuw.
Bij mij ook dood ja.quote:
quote:Server Error
Gmail is voor mensen die te veel mail krijgen waardoor hotmail te beperkt wordtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Ivopedia het volgende:
Gmail is voor falers die niet kunnen omgaan met hotmail.
Volgens mij hadden ze vandaag geen storing hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hij ligt er bij mij nu ook al een kwartier uit.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze vandaag geen storing hoor
wie heeft dit ook?quote:Мы не можем предоставлять услуги под маркой Gmail в Германии. Вместо этого используется название Google Mail.
Во время путешествия по Германии вы можете получить доступ к своей почте по адресу http://mail.google.com.
Мы бы хотели использовать ссылку на указанный выше URL, но у нас нет на это разрешения. Такие дела.
Общую информацию о Google см. на веб-сайте www.google.com или www.google.de.
Ik kreeg zoiets ook maar dan in het Duits. Ik drukte op f5 en kreeg gewoon gmailquote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef MissJ het volgende:
GVD!
Ik wil gmail checken, krijg ik dit in mijn scherm te zien:
[..]
wie heeft dit ook?
En wie spreekt er Russisch?
F5?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef MissJ het volgende:
GVD!
Ik wil gmail checken, krijg ik dit in mijn scherm te zien:
[..]
wie heeft dit ook?
En wie spreekt er Russisch?
Mijn russisch is niet zo goed maar het is vergelijkbaar met bosnisch en het is hetzelfde wat ik dus in duits krijg.quote:Lieber Nutzer,
in Deutschland heißt unser E-Mail-Service Google Mail, nicht Gmail.
Sie können Ihre E-Mails in Deutschland direkt unter http://mail.google.com abrufen.
Ihr Google-Team
Der E-Mail-Service von Google ist in Deutschland nicht mehr über die von Ihnen eingegebene URL abrufbar.
Allgemeine Informationen zu Google finden Sie in Deutschland wie gewohnt unter www.google.de oder www.google.com.
Ja man, met een eigen mailserver ben je de grote manquote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef GioStyle het volgende:
Hotmail en Gmail en al dat soort meuk zijn voor falers die niet een eigen mailserver hebben.
Zo, ben jij even stoer.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef GioStyle het volgende:
Hotmail en Gmail en al dat soort meuk zijn voor falers die niet een eigen mailserver hebben.
Ik speel geen WOW.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja man, met een eigen mailserver ben je de grote man![]()
Kun je mooi mee pimpen bij je wow-buddies
F5 werkt niet bij mijquote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
f5 oftewel refresh, maar het bericht lijkt nagenoeg hetzelfde als het bericht wat ik in duits kreeg.
[..]
Mijn russisch is niet zo goed maar het is vergelijkbaar met bosnisch en het is hetzelfde wat ik dus in duits krijg.
als ik naar deze link ga:quote:
Ik krijg de tekst gewoon in het Engels:quote:Op donderdag 9 april 2009 13:16 schreef TheClown1 het volgende:
f5 oftewel refresh, maar het bericht lijkt nagenoeg hetzelfde als het bericht wat ik in duits kreeg.
[..]
Mijn russisch is niet zo goed maar het is vergelijkbaar met bosnisch en het is hetzelfde wat ik dus in duits krijg.
quote:We can't provide service under the Gmail name in Germany; we're called Google Mail here instead.
If you're traveling in Germany, you can access your mail at http://mail.google.com.
Oh, and we'd like to link the URL above, but we're not allowed to do that either. Bummer.
For general information about Google, please visit www.google.com or www.google.de.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |