Hij heeft toch geen last van hallucinaties?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt ook hallucinaties krijgen door te weinig slaap of door te weinig te eten. Check of het daarmee wel okay zit.
Misschien iets om te proberen: ga eens 's avonds niet al te laat naar bed (zeg bijvoorbeeld 11 uur) en ga in je prettigst ontspannen houding op bed liggen in het donker en ga eens kijken naar waar je gedachten heen gaan. Dus niet proberen aan iets te denken, maar gewoon volgen waar je aan gaat denken, zo passief mogelijk. Wellicht komt er dan iets bovendrijven waar je eerder niet bewust van was. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi
Ik heb nu al een half jaar een vreemd gevoel. Ik voel me nooit helemaal wakker. Ik ben fysiek ergens aanwezig, maar heb niet het idee dat ik het echt meem maak. Laatst was er een concert van Threshold in Zoetermeer, en terwijl ik vooraan stond dacht ik: wow wat zou het vet zijn om dit concert mee te maken, terwijl ik daar notabene STOND!
[...]
Wie herkent dit en kan me evt. tips geven? Alvast bedankt!
edit: dat gevoel duurt nu dus al 8 maanden![]()
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef Twerk het volgende:
Aan huis-, tuin- en keuken pscyhologen in ieder geval geen gebrek hier. Wat een crappy bullshit doorgaans.
Niet met onnozele koekebakkers zoals jij.quote:
iemand die psychische problemen probeert op te lossen op een forum als Fok ipv met z'n huisarts, verdient niet beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef Twerk het volgende:
Aan huis-, tuin- en keuken pscyhologen in ieder geval geen gebrek hier. Wat een crappy bullshit doorgaans.
Als geluid anders klinkt is dat weldegelijk een hallucinatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:48 schreef DeHovenier het volgende:
Da's minder Drizzt, hoewel ik ook vaak heb dat ik namen vergeet bij nieuwe mensen
[..]
Hij heeft toch geen last van hallucinaties?
Dat heb ik idd al eens geprobeerd, gewoon kijken waar ik uit kom, en dan val ik vanzelf wel in slaap (alleen wel helaas te laat)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:34 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
[..]
Misschien iets om te proberen: ga eens 's avonds niet al te laat naar bed (zeg bijvoorbeeld 11 uur) en ga in je prettigst ontspannen houding op bed liggen in het donker en ga eens kijken naar waar je gedachten heen gaan. Dus niet proberen aan iets te denken, maar gewoon volgen waar je aan gaat denken, zo passief mogelijk. Wellicht komt er dan iets bovendrijven waar je eerder niet bewust van was. Ben wel benieuwd
Wat was je tsh-waarde?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ze hebben niks gevonden, alles werkt naar behoren volgens de tests
http://nl.wikipedia.org/wiki/Attention_deficit_disorderquote:Verondersteld wordt dat de hersenen van ADD'ers anders functioneren dan die van niet-ADD'ers. Mensen met ADD hebben een enorme gedachtenstroom waardoor ze vaak dromerig of ongeïnteresseerd overkomen op andere mensen. Door deze gedachtenstroom kunnen ze zich moeilijk concentreren op de voor het specifieke moment relevante zaken. Het “filter” dat relevante van irrelevante zaken scheidt, werkt minder goed. Mensen met ADD zijn snel afgeleid, rusteloos en vaak impulsief in hun gedrag. Kenmerkend voor ADD is het hebben van meerdere intense stemmingsschommelingen op een dag. Ook slaapproblemen, vergeetachtigheid, ongeorganiseerdheid, en een ander tijdsbesef horen er bijna altijd bij. Ook zijn ze vaak overgevoelig voor geluids- en beeldimpulsen. ADD'ers hebben er dikwijls moeite mee een gesprek te volgen in een grotere groep mensen. Dit omdat ze zich niet kunnen concentreren op één gesprek, maar zich proberen te focussen op alle gesprekken die op dat moment gaande zijn. Mensen met ADD beschrijven dit probleem soms als "het luisteren naar een gesprek op de radio, terwijl de uitzending gepaard gaat met heel veel ruis".
Alleen na het gebruik? of langdurig?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:09 schreef 1299 het volgende:
Niet om als psycholoog te klinken maar ik herken wat je hebt geschreven erg goed. Hetzelfde heb ik dus ook maar dan nog wel wat erger, na het gebruik van een grote hoeveelheid cannabis.
Vooral het idee dat je spectator bent van je eigen leven klinkt erg bekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |