abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66389520
Als ik er aan denk dan krijg ik er weer gelijk trek in.. die overheerlijke hotdogs van de HEMA. Sinds een jaartje zijn ze ook te koop in een meeneem verpakking zodat je thuis je hotdogs in elkaar kan flansen. Alleen moet ik wel helemaal lopend het centrum in om daar dat hotdog pakket te kopen. Waarom verkopen ze zulke dingen niet in de AH, of C1000 ofzo, waar je wel makkelijk met de auto kan komen.
pi_66389591
wel gek ja, dat ze de HEMA hotdogs nergens anders verkopen...

Ik wil ook altijd AH huismerk bij de C1000 kopen
pi_66389717
Vette bende.
pi_66389769
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
wel gek ja, dat ze de HEMA hotdogs nergens anders verkopen...

Ik wil ook altijd AH huismerk bij de C1000 kopen
mja dat kon dan nog wel op zich aan gezien 49% van de aandelen Schuitema (C1000) in handen van Ahold waren...
pi_66389860
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

mja dat kon dan nog wel op zich aan gezien 49% van de aandelen Schuitema (C1000) in handen van Ahold waren...
Goh, als je nou wat beter je huiswerk had gedaan wist je ook dat in die overeenkomst was vastgelegd dat ze gewoon elkaar bleven concureren. C1000 en AH hebben elkaar meerdere malen hard aangevallen, zowel op prijs als assortiment, dus wat dat betreft; je opmerking slaat nergens op...

Kruidvat en Trekpleister zijn wel van hetzelfde concern, concureren lang niet zo direct als C1000 en AH, maar voeren toch ook niet dezelfde huismerken?
pi_66389899
Het probleem is dat hier in de buurt alleen hema's zijn die echt in het centrum zitten waarbij ik dus 15-30 min moet lopen voordat ik er ben.
pi_66389909
Ranzig.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_66389923
Veel pakken meenemen en invriezen.
pi_66389951
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goh, als je nou wat beter je huiswerk had gedaan wist je ook dat in die overeenkomst was vastgelegd dat ze gewoon elkaar bleven concureren. C1000 en AH hebben elkaar meerdere malen hard aangevallen, zowel op prijs als assortiment, dus wat dat betreft; je opmerking slaat nergens op...

Kruidvat en Trekpleister zijn wel van hetzelfde concern, concureren lang niet zo direct als C1000 en AH, maar voeren toch ook niet dezelfde huismerken?
en waar denk je dan dat ze die met extra voordeel gaan inkopen? bij dezelfde fabriek die ze alleen andere verpakking geeft? nee dat zullen ze niet doen...

tevens waren er nog wel wat afspraken zoals het elkaar niet het leven zuur maken door de zelfde dingen op het zelfde moment in de aanbieding te gooien...

maar goed nu zijn de aandelen verkocht en zijn die ook van tafel!
pi_66389994
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef F04 het volgende:
Het probleem is dat hier in de buurt alleen hema's zijn die echt in het centrum zitten waarbij ik dus 15-30 min moet lopen voordat ik er ben.
Je hebt geen fiets?
Oh, and that's a bad miss!
pi_66390049
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:18 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

en waar denk je dan dat ze die met extra voordeel gaan inkopen? bij dezelfde fabriek die ze alleen andere verpakking geeft? nee dat zullen ze niet doen...

tevens waren er nog wel wat afspraken zoals het elkaar niet het leven zuur maken door de zelfde dingen op het zelfde moment in de aanbieding te gooien...

maar goed nu zijn de aandelen verkocht en zijn die ook van tafel!
Das dikke BS, ze hebben vaak zat dezelfde aanbiedingen gehad, alleen met de echte klappers werkten de fabrikanten daar simpelweg niet aan mee, omdat het gewoon niet te behappen was als de 2 grootste formules ineens beide bv. het Heineken bier voor een grijpstuiver wegzetten

En verder qua huismerken maakt t weinig uit, vaak komt het óf uit een A-merk fabriek, of is er idd een producent die veel private labels produceert, en het dus gewoon voor meerdere supermarkten maakt.
pi_66390327
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Je hebt geen fiets?
Geen zin.
pi_66390482
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Quir het volgende:
Ranzig.
pi_66390629
Bah, zulke dikke worsten.

Goed, ik had ooit ergens gelezen dat het gewoon Unoxworsten zijn (zelfde fabriek). Kortom, koop een Unoxworst, lekkere broodjes & saus, en maken maar.
pi_66390661
De Hema dames en heren.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:28:39 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66392717
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Twerk het volgende:
De Hema dames en heren.
De meest geniale winkel ooit.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:37:27 #17
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_66393067
De plus zal zeker HEMA worsten gaan verkopen? Denk eens na.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_66394545
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Registratiedienst het volgende:
Bah, zulke dikke worsten.

Goed, ik had ooit ergens gelezen dat het gewoon Unoxworsten zijn (zelfde fabriek). Kortom, koop een Unoxworst, lekkere broodjes & saus, en maken maar.
Dit. Waarschijnlijk nog goedkoper ook.
pi_66394656
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef DurumDoner het volgende:
Vette bende.
Die broodjes van jou niet dan?
pi_66394868
Mensen die in de stad zijn en uit alle opties kiezen om een worst te scoren bij de Hema verdienen ook niet beter.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66396419
Zit er ook een in Hoog Catharijne tegenwoordig..bij de Appie to go aan de kant van de Jaarbeurs...daar was het broodje oud alleen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66396484
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zit er ook een in Hoog Catharijne tegenwoordig..bij de Appie to go aan de kant van de Jaarbeurs...daar was het broodje oud alleen
Dat is altijd nog beter dan de Burger King of die pauper snackbar Kruys @ HC. Kun je nagaan.
pi_66396510
Fransk Hotdogs

In Denemarken op iedere straathoek te koop.
pi_66396539
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Fransk Hotdogs

In Denemarken op iedere straathoek te koop.
Waarom zou je vrijwillig naar een nietszeggend land als Denemarken gaan? Zelfs de broodjes Doner hier op elke hoek van de straat spreken me al meer aan dan hotdogs.
pi_66396550
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:23 schreef Twerk het volgende:

[..]

Waarom zou je vrijwillig naar een nietszeggend land als Denemarken gaan? Zelfs de broodjes Doner hier op elke hoek van de straat spreken me al meer aan dan hotdogs.
Omdat mensen als jij er dus niet komen.

De broodjes zijn bijzaak.
pi_66396579
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Omdat mensen als jij er dus niet komen.

De broodjes zijn bijzaak.
Dus zodat je in alle rust kunt genieten van de betekenisloosheid en rust in het landje Denemarken?
pi_66396602
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:27 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dus zodat je in alle rust kunt genieten van de betekenisloosheid en rust in het landje Denemarken?
Spijker kop.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:30:04 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66396612
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:27 schreef Henno het volgende:

[..]

Dit. Waarschijnlijk nog goedkoper ook.
unox worsten hebben een heel ander velletje en een andere smaak en een andere textuur. de hotdog worsten zijn bovendie weer anders dan de rookworst ... zelfde fabriek misschien, maar ander proces dan de unox worsten en no-way hetzelfde
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66396651
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Spijker kop.
Ok.

Zijn de festiviteiten al bijna afgelopen omdat ze per ongeluk het EK wonnen in 1992?
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 09:05:43 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66398448
Daarom heten die dingen ook HEMA hotdogs ....
F.K.A. SuperwormJim
pi_66408322
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:28 schreef F04 het volgende:

[..]

Geen zin.
Zeiken over een half uur lopen, maar 5 minuten fietsen is ook teveel gevraagd
Oh, and that's a bad miss!
pi_66408419
Veel te duur die krengen.

Ikea hotdogs >>> Hema hotdogs.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')