quote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Adothehague het volgende:
Laatste waarschuwing !
BS: Ga is weg man. Ik wil geen moderators in dit topic. Moderators horen alleen op de voorgrond te treden als het faut gaat, maar als alles goed loopt wil ik jullie eigenlijk niet zien.
Het is net als politie, als het goed gaat moeten ze op de achtergrond en onzichtbaar zijn, en als het fout gaat wil ik je dus pas zien om in te grijpen.
Joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die jongen doet het er om. Ik zweer het je
Post van de dag.quote:
Komt omdat ie centraal staat he?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Was helemaal vergeten hier te posten en te zeggen dat ik er morgen niet ben.
Niet eens een potje Battlefield 1942?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Jawel man. Hartstikke belangrijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Het is handiger en meer aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Dat gezeik om centraal snap ik niet zo
Handiger?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is handiger en meer aantrekkingskracht
Wat vervelendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:22 schreef appelsientje het volgende:
En een goedemorgen allemaal
Netwerk op mijn werk is super traag... kan bijna niks doen (behalve internetten)
Op nieuwe VBL-sters naar mij toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Handiger?
Meer aantrekkingskracht? Op wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |