Welk vak en welke stoel ga je zitten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel hoor en daarna naar bananen bar
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk vak en welke stoel ga je zitten?
Pizza's laten bezorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?
Hij komt toch niet, grote bek weer maar niets waarmaken.. typisch een feyenoord supporterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk vak en welke stoel ga je zitten?
quote:
Pissenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?
quote:Aan het begin van het seizoen kreeg Kennedy Bakircioglu te horen dat hij mocht vertrekken bij Ajax. Een tussentijdse transfer van de Zweed bleef uit, waardoor hij nog steeds in Amsterdam speelt. De buitenspeler stond de afgelopen drie duels zelfs weer in de basis van de Amsterdammers.
Ook in het UEFA Cup-duel met Fiorentina stond de opgeleefde Bakircioglu aan de aftrap. In de tweede helft maakte de international prompt het enige doelpunt vand e wedstrijd. "Dat was mooi", begint de oud-speler van FC Twente op het digitale thuis van Ajax. "Iedereen was blij voor mij. Als je zoals ik in een moeilijke positie zit én je scoort zo'n belangrijk doelpunt, dan is dat mooi."
Donderdagavond staat de return met Fiorentina op het programma. De Zweed kijkt uit naar het treffen met de Italianen. "We kunnen onmogelijk rustig zijn voor deze wedstrijd. Fiorentina is normaliter echt een goede club, met kwalitatief goede spelers. We moeten net als daar geconcentreerd blijven spelen, anders wordt het een heel moeilijke wedstrijd. Het voordeel is dat wij thuis spelen en de steun hebben van de supporters. Ik denk dat dat ons kracht geeft goed te presteren."
In eigen huis verdedigt Ajax een 1-0 voorsprong tegen de ploeg uit Florence.
quote:Roelof Luinge fluit FC Utrecht tegen Ajax
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Kennedy is volgens mij echt een topgozer, nooit janken ook. Zal volgens mij nooit een slecht woord over Ajax zeggen.
Verder heb ik liever Kennedy dan Leonardo, rendement van Kennedy is toch hoger dan van Leo.
Daar kan Perez nog iets van leren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Kennedy is volgens mij echt een topgozer, nooit janken ook. Zal volgens mij nooit een slecht woord over Ajax zeggen.
Denk dat deze post alles zegt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.
de meeste spelers kunnen idd nog veel leren van de mentaliteit van Kennedyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Verder heb ik liever Kennedy dan Leonardo, rendement van Kennedy is toch hoger dan van Leo.
Sowieso die gasten die van Geel heeft gehaald hebben wel een goede mentaliteit. Delorge en Rommedahl ook nooit horen klagen. Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ze niet zo goed zijn en blij zijn om voor Ajax te voetballen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
de meeste spelers kunnen idd nog veel leren van de mentaliteit van Kennedy
Niet als ie gaat janken. Dan ga je maar ergens anders voetballen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch had ik hem er graag bij gehad op 10.
zou leuk zijn als 410 eens komt met een actie voor Kennedyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso die gasten die van Geel heeft gehaald hebben wel een goede mentaliteit. Delorge en Rommedahl ook nooit horen klagen. Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ze niet zo goed zijn en blij zijn om voor Ajax te voetballen.
Ik was altijd blij als Siem de Jong erin kwam. Dan ging Ajax beter voetballen terwijl Perez met een zuur gezicht op de bank ging zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef BAAZ. het volgende:
Perez vond ik maar een dweil nadat hij terug bij Ajax kwam, liep geen meter te veel, zeikte direct als hij op de bank moest zitten en bracht bovendien enorm weinig het halfjaar dat hij terug kwam. Sla de cijfers er maar op na.
Het zou mij verbazen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
zou leuk zijn als 410 eens komt met een actie voor Kennedy
Precies, beiden gaan geen wereldtoppers worden. Missen gewoon de kwaliteiten, en Kennedy is te aardig voor deze wereld. Die heeft niet dat irritante van spelers als Sneijder of Suarez, iets wat je nodig hebt om echt een topspeler te worden. Leonardo heeft dat irritante dan weer wel, alleen op een negatieve manier. Dat is gewoon een vervelend jankventje eigenlijk, die mij twee mooie momenten heeft gegeven: De 2-3 in Groningen en de 0-1 in Hamburg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.
Het liedje van Kennedy mag wel een keer worden ingezetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
zou leuk zijn als 410 eens komt met een actie voor Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |